Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Nieuweling uit Brabant: rick073

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
rick073
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Nieuweling uit Brabant: rick073

Bericht door rick073 »

Hallo Allemaal,

Ik ben Rick uit Den Bosch en ga in juni 2014 met een vriend 3 weken naar Amerika. Ik ga in Minneapolis een nieuwe camper ophalen en de bedoeling is via Denver, Las Vegas, Los Angeles naar San Fransisco te rijden.
We gaan een aantal parken en Las Vegas, Los Angeles, Hollywood etc bezichtigen maar ben op zoek naar tips ivm goedkoper tanken, tripjes, mobiel internet, overnachten met camper, de do's en de dont's etc. Welke gedeeltes van steden moeten we vermijden etc...

Wie kan me helpen??

Hoor graag van jullie.

Dank alvast,
Rick.
Aricon
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: Nieuweling uit Brabant

Bericht door Aricon »

Hallo Rick,
Welkom op het forum.
Van Minneapolis naar een westkust is een flinke trip. Verkijk je niet op de afstanden en probeer een goeie planning te maken. Met hulp van de mensen op forum gaat dat vast lukken.
rick073
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Nieuweling uit Brabant

Bericht door rick073 »

Hoi Aricon,

Hartelijk dank voor je reactie. Ik hoorde dat vanaf Mineapolis tot aan Denver niet veel bekends te bezoeken is dus we kunnen deze 1000 mijl in een dag of 2-3 proberen af te leggen. Vanaf Denver willen we de nationale parken en de bekende dingen gaan bezoeken.. Hopelijk is het te doen...
ariedekreij
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Nieuweling uit Brabant: rick073

Bericht door ariedekreij »

een prima campinggids is de app van allstays. bij mij zit hij op de Ipad, hij is ook offline te gebruiken en ook alle Walmarts staan er op. bij de meeste Walmarts mag je gratis overnachten(bij twijfel even vragen) en je kunt dag en nacht gebruik maken van hun sanitaire voorzieningen. Leuk zo'n wegbreng reis. Ik ben erg benieuwd hoe het je bevalt, wij hebben er verschillende keren naar gekeken maar het werd steeds niks.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Je zou op https://roadtrippers.com/ kunnen kijken of je nog wat leuks voor onderweg ziet.
Jullie zijn niet van de pretparken? Anders kom je er nog wel een paar mooie tegen ;)
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
wiekestorm
Amerika-newbie

Bericht door wiekestorm »

Beste Rick,

Wij gaan in juni ook van Minneapolis naar de westkust met een wegbreng-camper. Ik ben heel benieuwd hoe je reis is bevallen en of je nog tips hebt. Zijn er dingen waar we absoluut naar toe moeten? Ook praktische tips (wat mee te nemen) zijn welkom.

Ik hoorde ook dat je veel natuurparken van te voren moet reserveren. Hoe hebben jullie dat aangepakt?

gr. wieke

ps: Wij reizen met onze baby van 13 maanden, als iemand daar ervaring mee heeft, hoor ik dat ook graag :)
Moniquemichiel
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Moniquemichiel »

In de State parken en National parken bij de NPS is het vaak veel goedkoper en leuker kamperen dan op een KOA. Wat je dan wel mist is een Full Hook Up maar je staat veel mooier en er zijn bijna overal service stations.
USInsider
Amerika-expert

Bericht door USInsider »

Mbt. camperen bij Walmart:

http://www.walmartatlas.com/rv-parking-at-walmart/

Of het kan/mag hangt ook af van lokale regelgeving.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer