Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
dringende vraag betreft aangifte
dringende vraag betreft aangifte
hallo mensen,
zal allereerst ff voorstellen, ben danny, 27 jaar woon in groningen.
kom bijna elke jaar in Amerika. maar heb op dit moment een groot probleem waar ik me ff geen raad mee weet.
Mijn Amerikaanse ex vriendin is vorige week terug gegaan naar Florida. ik heb ook geen contact meer met haar. maar ondertussen heeft ze mijn iphone 5 gestolen hier uit nederland met mijn abbonements nummer.
Ik weet wel waar ze momenteel woont en verblijft. ik wil graag aangifte doen bij police department clermont FL.
Kan ik dat ergens doen? nemen ze hem ook in behandeling?
of heeft iemand meer tips voor mij wat ik eventueel kan doen...
Alvast bedankt..
ik hoop op snelle reacties.
zal allereerst ff voorstellen, ben danny, 27 jaar woon in groningen.
kom bijna elke jaar in Amerika. maar heb op dit moment een groot probleem waar ik me ff geen raad mee weet.
Mijn Amerikaanse ex vriendin is vorige week terug gegaan naar Florida. ik heb ook geen contact meer met haar. maar ondertussen heeft ze mijn iphone 5 gestolen hier uit nederland met mijn abbonements nummer.
Ik weet wel waar ze momenteel woont en verblijft. ik wil graag aangifte doen bij police department clermont FL.
Kan ik dat ergens doen? nemen ze hem ook in behandeling?
of heeft iemand meer tips voor mij wat ik eventueel kan doen...
Alvast bedankt..
ik hoop op snelle reacties.
- USA2004
- Amerikakenner
- Contacteer:
Re: dringende vraag betreft aangifte
Als de telefoon gestolen is in Groningen, zou ik daar aangifte doen. Zo heeft je verzekering een bewijs.
ja aangifte hier had ik al gedaan.
kan de politie in Florida nog iets voor mij betekenen aangezien het gewoon stelen is.
zij is amerikaans staatsburger dus zij moeten er toch ook wat tegen kunnen doen?
kan de politie in Florida nog iets voor mij betekenen aangezien het gewoon stelen is.
zij is amerikaans staatsburger dus zij moeten er toch ook wat tegen kunnen doen?
Neem contact met ze op, dat is de enige manier om erachter te komen. Zie hier een link naar hun site.
dank je wel voor de link. zal rond uurtje of 3 ff bellen. thnx
-
Bennogr
- Amerika-expert
Ik zou het nummer gewoon af laten sluiten en de kosten voor de telefoon afschrijven als een dure les. Sorry, maar Ik denk niet dat men zich in Florida erg druk zal maken over een telefoon die helemaal in Nederland is gestolen (iets dat zij waarschijnlijk in alle toonaarden zal ontkennen).
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht