Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Stateparks Florida
Stateparks Florida
Dag allemaal,
Eigenlijk zouden we dit jaar weer naar het westen gaan, yellowstone, moab en rocky mountains, echter zij we genoodzaakt om in maart vakantie te nemen.
Daarom is onze keuze gevallen op florida voor 3 weken.
We zijn met een kind van bijna 3. Onze voorkeur gaat uit naar een campertrip. Ik lees hier dat veel mensen liever met auto reizen en in hotels/motels overnachten, maar wij zijn fan van reizen met een camper.
Daarom zou ik de mensen die ook met een camper door florida hebben gereisd willen vragen waar de leuke/mooie campgrounds zijn. We houden van een combinatie van natuur en strand. Een paar parken in orlando willen we ook bezoeken.
Ik lees dat er veel state parks zijn, welke moet je echt gezien hebben?
Welke blogs zij goed? Liefst van gezinnen met jonge kinderen.
Enorm bedankt maar weer.
Groetjes Paul
Eigenlijk zouden we dit jaar weer naar het westen gaan, yellowstone, moab en rocky mountains, echter zij we genoodzaakt om in maart vakantie te nemen.
Daarom is onze keuze gevallen op florida voor 3 weken.
We zijn met een kind van bijna 3. Onze voorkeur gaat uit naar een campertrip. Ik lees hier dat veel mensen liever met auto reizen en in hotels/motels overnachten, maar wij zijn fan van reizen met een camper.
Daarom zou ik de mensen die ook met een camper door florida hebben gereisd willen vragen waar de leuke/mooie campgrounds zijn. We houden van een combinatie van natuur en strand. Een paar parken in orlando willen we ook bezoeken.
Ik lees dat er veel state parks zijn, welke moet je echt gezien hebben?
Welke blogs zij goed? Liefst van gezinnen met jonge kinderen.
Enorm bedankt maar weer.
Groetjes Paul
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Re: Stateparks Florida
Wij vonden de campground bij Alexander Springs erg mooi. Je kan er heerlijk zwemmen in de Spring, onvoorspelbaar helder water. Wij hebben er alleen wasbeertjes gezien, maar er zitten ook...
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Paul, wil je een echte rondreis doen of bv rond Orlando op een vaste stek zitten (dan bedoel ik bv een week een villa in orlando huren en 2 weken rondtrekken). Vanuit Orlando kun je nl een heel stuk vd everglades bezoeken, disney of universal of seaworld. Cape canaveral.
Ik vond persoonlijk de atlantische kant tussen Miami en Cape Canaveral wat tegenvallen en de golf van Mexico schitterend.
Ik heb nu even weinig tijd, maar lees bv de verslagen van lid A3 eens door, die heeft hilarische verslagen van allerlei vakanties in Florida. En tussen de eetverslagen door staat best veel info over allerlei parken die ze bezocht hebben.
Ik vond persoonlijk de atlantische kant tussen Miami en Cape Canaveral wat tegenvallen en de golf van Mexico schitterend.
Ik heb nu even weinig tijd, maar lees bv de verslagen van lid A3 eens door, die heeft hilarische verslagen van allerlei vakanties in Florida. En tussen de eetverslagen door staat best veel info over allerlei parken die ze bezocht hebben.
Hoi PSVwally,
Dank voor je reactie. We willen het liefst rondtrekken, maar Orlando en de pretparken kunnen we denk ik het best vanuit een hotel doen.
Ik ga de reisverslagen van A3 eens lezen. Thanks voor de tip.
Groet Paul
Dank voor je reactie. We willen het liefst rondtrekken, maar Orlando en de pretparken kunnen we denk ik het best vanuit een hotel doen.
Ik ga de reisverslagen van A3 eens lezen. Thanks voor de tip.
Groet Paul
Ha Paul,
Wij kijken meestal gewoon op de website van de stateparks of pakken de McRally roadatlas erbij.
Onze voorkeur heeft de camping op Bahia Honda, wel is deze al vaak vol.http://www.floridastateparks.org/bahiahonda/
De camping bij St Augustine schijnt ook een aanrader te zijn.
Zelf in Florida alleen Bahia Honda en de camping in Miami bezocht. Verder zijn de statepark campings vaak op de mooie plekken maar niet altijd met de veel voorzieningen.
Veel plezier!
Groet,
Jasmijn
Wij kijken meestal gewoon op de website van de stateparks of pakken de McRally roadatlas erbij.
Onze voorkeur heeft de camping op Bahia Honda, wel is deze al vaak vol.http://www.floridastateparks.org/bahiahonda/
De camping bij St Augustine schijnt ook een aanrader te zijn.
Zelf in Florida alleen Bahia Honda en de camping in Miami bezocht. Verder zijn de statepark campings vaak op de mooie plekken maar niet altijd met de veel voorzieningen.
Veel plezier!
Groet,
Jasmijn
Ik zit op het moment op mijn iPad vanaf een hotelkamer in Panama city
. Morgen rijden we richting St. Andrews state park, ik laat je even weten hoe het is bevallen!

-
- Amerika-expert
Weet niet of je ook naar Miami/Ft Lauderdale wil maar ik kwam er laatst achter dat toeristen blijkbaar redelijk vaak in Markham Park overnachten met hun RV om dichtbij de Sawgrass Mills Mall te zijn. Markham is 1 van mijn favoriete parken met de kinderen (niet te vergelijken met een State Park maar zeker leuk voor een wandeling, picknick, naar de speeltuin, en er zit wat wildlife zoals coons en gators.
(Ik vroeg me dus regelmatig af waarom die gigantische RVs daar zelfs door de week binnen komen. Grappige is dat het merendeel kiest voor de primitive campsites
).
(Ik vroeg me dus regelmatig af waarom die gigantische RVs daar zelfs door de week binnen komen. Grappige is dat het merendeel kiest voor de primitive campsites

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Met campings kan ik je niet helpen. Maar wat ik mooie stateparks vond: Bahia Honda (keys) en Myakka River aan de gulfcoast.
http://jessicasophiaabdelkader.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 29 Reacties
- 6251 Weergaves
-
Laatste bericht door sunshine state
-
- 6 Reacties