Heeft iemand al een auto gehuurd bij Honk?
De vorige keren hebben we elke keer gehuurd bij Alamo. Nu waren we prijzen aan het vergelijken en mijn man vond dezelfde auto's bij Honk een stuk goedkoper.
Ik heb geen ervaring met Honk, maar voor zover ik weet krijg je gewoon een auto van de bekende car rental companies mee. Zoals National, Avis, Hertz, etcetera
@matchbox : Even een oud topic ophalen : hebben jullie uiteindelijk gehuurd bij Honk ? Wij komen immers nu tot dezelfde vaststelling, scheelt toch 300 à 400 EUR !
vnvmouse
Kerst-Nieuwjaar 2009-2010 : Florida
Juli-aug 2011 : Westcoast + New York
Juli 2014 : Canadian Rockies + Yellowstone
Heb je bij je vergelijking ook aangeklikt dat je in Nederland woont? Dan komen alle verzekeringen erbij te staan.
Om een zinnige uitspraak te kunnen doen is het ook handig om aan te geven voor welke periode je wilt huren en welk soort/klasse auto.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.