Weet iemand nog die website waar ze spullen van de appi verkopen ??
Meer uit nieuwsgierigheid hoor want we redden ons wel maar tegen een zakje drop zeggen we hier geen nee.

De commissary is super, maar slechts voor een beperkt publiek toegankelijk. Overigens heb ik wel gemerkt dat het aanbod bij de commissary erg afhangt van waar je woont. In DC waren er veel meer buitenlandse producten verkrijgbaar dan in Texas. Ook wij hebben dezelfde ervaringen als jullie. Wij kunnen de meeste dingen wel lokaal kopen of maken (op Internet is er altijd wel een receptje voorhanden welke je kunt gebruiken) kaas.DixieChick schreef:Ok, de Walmart en de Piggly Wiggly hebben die dus niet, maar de Kroger, Publix, en Commissary dus wel.
Als je een Grand Mart International Foods vestiging in de buurt hebt dan kan ik je de Ketjap manis van ABC aanbevelen. Ik haalde dit merk in Nederland altijd bij de toko. Bij Grand Market hebben zo ook sambal en kroepoek.dimona schreef:Nederlandse spullen kan ik hier sowieso nergens krijgen, ook niet bij de Chinese supermarkt. Ik heb daar na veel zoeken een (Thaise) fles zoete sojasaus gevonden, maar we besloten hier dat het niet lekker was, dus ik heb de fles maar omgekieperd.
hemmie schreef:Ja, ik had ook ABC. Maar bij onze chinese supermarkt hadden ze zelfs ketjap 'made in holland'. Een norme verpakking, maar anders had ik die natuurlijk gekocht
Ja, dat heb ik dus ook. Ik heb ook in andere landen gewoond (Letland en Frankrijk) en heb altijd veel gereisd. En misschien zorgt dat ervoor dat ik me snel aanpas. Ik kook hier gezond en lekker (al zeg ik het zelfDixieChick schreef:En persoonlijk merk ik dat naast de drop, ik eigenlijk niet zo heel veel mis aan producten uit Nederland. Ik bedoel, beschuit en Unox worst is lekker, maar ik merk dat ik eigenlijk prima zonder kan.