Even een kleine update.
Alles met Buffalo ervoor afblijven aub ik heb nou 2x iets geprobeerd , 1 x Buffalo garnalen en 1x een Buffalo chicken pizza en dat sausje vinden we dus allemaal erg ranzig, het is zooo ontzettend scherp echt niet te pruimen zo mijn vader zeggen.
Overal zit dat verdomde corn syrup in, daar zijn we nu ook wel achter. Zelfs stokbrood smaakt hier zoet.
We hebben wel mooi bruin meergranen brood gevonden wat ze heel vreemd " Italian" noemen maar die is ook een beetje zoet.
We gaan nog opzoek naar een andere bakker.
Ik ben wel eindelijk uit de hyperfase en we gaan geleidelijk over in de dagelijkse sores modes.
Maar ik heb wel nog steeds het heerlijke vakantiegevoel , de weersberichten uit NL helpen daar ook zeker bij.

Mijn zoon gaat zo super op school echt super hij krijgt van iedereen complimentjes en ze noemen hem Crazy Dave ..hahaha
Wat me wel is opgevallen is dat de meeste Amerikanen die ik tot nu toe heb ontmoet en je verteld ze wat is dat ze het wel aan horen maar het niet echt lijken op te nemen
of echt geintereseerd zijn, terwijl ze best wel enthousiast zijn aan het begin van het verhaal. Ze kunnen ook weer net zo makkelijk op een ander onderwerp overschakelen.
Zou dat misschien te maken met hun opvoeding en hun manier van TV kijken , 5 minuten kijken en dan weer die reclame ? Een korte aandachtscurve of hoe heet dat ook alweer ?
Verder vind ik wel dat de gemiddeld Amerikaan heel slecht zijn 06 opneemt en maar matig terug belt.
Maar gelukkig hebben we hier niet de Zwarte Pieten discussie !!

Mooi trouwens dat de haters het Sinterklaasfeest groter hebben gemaakt als ooit tevoren.
Het tegengestelde bereikt wat ze eigenlijk wilden ...hahahaha