Zoals belooft nog een aantal panoramafoto's van 2004. Destijds had ik nog niet zo'n goede digitale camera als nu waardoor de kleuren niet altijd even goed zijn en de foto's soms wat onscherp zijn. Toch is het gelukt enkele leuke panoramafoto's te maken
Ik hoop dat jullie ze mooi vinden.
In de buurt van Yakima, WA. Op de achtergrond Mt. Adams (L) en Mt. Rainier (R) - 2 foto's
Seattle (vanaf de Space Needle) 1 - 3 foto's
Seattle (vanaf de Space Needle) 2 - 4 foto's
Santa Cruz, CA (vanaf de pier genomen) - 2 foto's
Sedona, AZ - 3 foto's
Grand Canyon (uitzicht 's ochtends vroeg bij Yavapai Point) - 2 foto's
Las Vegas (uitzicht vanaf mijn kamer in de piramide van het Luxor Hotel) - 3 foto's
Crater Lake NP 1 - 3 foto's
Crater Lake NP 2 - 3 foto's
Crater Lake NP 3 - 5 foto's
Yosemite NP (uitzicht vanaf Glacier Point) 1 - 4 foto's
Yosemite NP (uitzicht vanaf Glacier Point) 2 - 2 foto's
Yosemite NP (uitzicht vanaf Glacier Point) 3 - 6 foto's
Bijsnijden doe ik met Photoshop of Paintshop pro, nadeel van autostich is dat ie alleen maar jpeg pakt hoewel dat voor het web geen nadeel is.
Lamar Valley, Yellowstone mei 2006.
Magnolia87 schreef:@ Coyote: Ik had ook precíes dát uitzicht vanuit mijn kamer in het Luxor!!
Zat je ook op de 23e etage van de piramide?
Roland
Dat weet ik niet meer, haha. Hoe kan het dat jouw foto zonder weerspiegeling van het glas is? Mijn foto heeft allemaal weerspiegeling enzo erin zitten. Helaas heb ik nog maar 3 foto's van het uitzicht (had er wel 20), omdat ik de meeste gewist heb omdat mijn geheugenkaart vol zat, oops.
Magnolia87 schreef:Hoe kan het dat jouw foto zonder weerspiegeling van het glas is? Mijn foto heeft allemaal weerspiegeling enzo erin zitten.
Ik zie op jouw foto dat je van het raam af stond. Toen ik de foto's maakte hield ik de lens van de camera tegen het raam aan zodat ik geen weerspiegeling kreeg. Op die manier neem ik ook vaak foto's vanuit het vliegtuig.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.