Qua ligging op de strip zou ik absoluut voor Vdara gaan, Trump ligt toch een beetje 'off the strip'. Je kunt wel met busjes gratis van Trump naar Ceasars enerzijds of Wynn anderzijds, maar vanuit Vdara kan je mooi met de bovengrondse monorail van Monte Carlo enerzijds en Bellagio anderzijds.moon29 schreef:Oke, ik wist dus niet wat ' hot rate room' in zou houden.
Ik had voor 2 nachten gedacht aan max 450 euro, dus is zeker niet te duur.
Maar is Trump beter dan Vdara dan?
Ook wat ligging op de strip betreft?
Ik twijfel nu of ik dan voor de hotwire kies (Vdara of Trump), of dat ik kies voor Venetian (450 euro 2 nachten, 1 kamer met 2 queensize bedden, booking.com, gratis annuleerbaar)
Maar Venetian lijkt me ook wel erg gaaf, maar wel een stuk duurder dan dan wanneer ik 2 kamers neem in Vdara (267 euro) of Trump (292 euro).
Bij Hotwire komt de resortfee er nog bij toch? (bij booking.com is die al inbegrepen volgens mij) Betaal ik 2x resort fee als ik 2 kamers neem? Dan komt er dus 100 euro bij... Waardoor het verschil niet meer heel groot is. Wel in ene geval 2 x kingsize en 2 kamers, andere geval 1 kamer met 2x queensize.
Wat zouden de ervaringsdeskundigen hier doen????
Als je dan moet kiezen 267 euro voor Vdara of 450 voor Venetian, zou ik altijd voor Vdara gaan en die 183 euro uitgeven in Las Vegas i.p.v. aan een hotelkamer

Bij Hotwire komt inderdaad nog de resortfee erbij en je betaald inderdaad 2x resort fee voor 2 kamers per nacht (dus 2 nachten 2 kamers is 4x resort fee). Of deze inbegrepen zijn via booking.com weet ik niet...
Dus als Vdara 267 ex resortfee is en Venetian 450 inc resortfee, dan wordt het verschil aanzienlijk kleiner en zijn beide keuzes een goede keuze. Persoonlijk zou ik dan voor het Venetian gaan gezien de ligging en wat het hotel zelf nog meer te bieden heeft en tevens de uitstraling van het hotel.