Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Teun: LA-LV-SF-LA - 2 volw + 3 kinderen - 23 dagen
Reis Teun: LA-LV-SF-LA - 2 volw + 3 kinderen - 23 dagen
Beste forumleden,
Zomer 2014 gaan wij met ons gezin (3 kinderen: 16, 14, 12) een rondreis westkust doen. We reizen van 24-07 t/m 15-08 en hebben de volgende route in gedachten:
dag 1 Do. 24-07 Amsterdam - Los Angeles (na aankomst auto ophalen)
dag 2 Vrij 25-07 Los Angeles - Lake Havasu (direct in de ochtend vertrek uit LA)
dag 3 Zat 26-07 Lake Havasu - Kingman (route 66?)
dag 4 Zo. 27-07 Kingman - Grand Canyon (route 66 Seligman, in middag Grand Canyon)
dag 5 Ma. 28-07 GrandCanyon - Page (in ochtend Grand Canyon daarna naar Page)
dag 6 Di. 29-07 Page (dagtocht naar Momument Valley)
dag 7 Woe. 30-07 Page (o.a. Antilope Canyon)
dag 8 Do. 31-07 Page - Bryce Canyon (rondeo bezoeken in Bryce?,)
dag 9 Vrij 01-08 Bryce Canyon - Zion NP
dag 10 Zat. 02-08 Zion NP
dag 11 Zon. 03-08 Zion NP - Las Vegas (via valley of fire?)
dag 12 Ma. 04-08 Las Vegas
dag 13 Di. 05-08 Las Vegas - Bishop
dag 14 Woe. 06-08 Bishop - Yosemite (Mono Lake, Bodie, Tioga Pass, overnachtign El Portal)
dag 15 Do. 07-08 Yosemite (El-Portal-Yosemite NP)
dag 16 Vrij. 08-08 Yosemite - San Francisco (bezoek aan USS Hornet?)
dag 17 Zat. 09-08 San Fancisco (fiesten Golden Gate, Alcatraz,)
dag 18 Zon. 10-08 San Francisco - Monterey (vrijwel gehele dag SF, eind van de middag naar Monterey)
dag 19 Ma. 11-08 Monterey - Pismo Beach (Highway 1, 17 mile drive)
dag 20 Di. 12-08 Pismo Beach - Santa Barbara
dag 21 Woe. 13-08 Santa Barbara - Santa Monica
dag 22 Do. 14-08 Santa Monica (dagtrip naar LA, Hollywood sign, Walk of fame e.d.)
dag 23 Vrij 15-08 Los Angeles - Amsterdam
Ik hoor graag jullie gedachten over deze route. Twijfel zelf over dag 3. Gedachte is relaxen aan Lake Havasu en eind van de dag naar Kingman. Kan me ook voorstellen dat we op dag 2 doorrijden naar Kingman en dag 3 van Kingman naar Sedona gaan met bezoek aan Slide Rock Canyon, lijkt me leuk voor de kinderen om daar te glijden en zwemmen.
Verder twijfel ik over dag 19, 20 en 21. Is Pismo Beach gelukkig gekozen als tussenstop aan Highway 1? Is er voldoende daginvulling mogelijk tussen Pismo Beach en Santa Barbara op dag 20 en tussen Santa Barbara en Santa Monica op dag 21?
Verblijf in Santa Monica is bewust gekozen om wat te relaxen en vandaar uit ook iets van LA mee te pakken.
Zomer 2014 gaan wij met ons gezin (3 kinderen: 16, 14, 12) een rondreis westkust doen. We reizen van 24-07 t/m 15-08 en hebben de volgende route in gedachten:
dag 2 Vrij 25-07 Los Angeles - Lake Havasu (direct in de ochtend vertrek uit LA)
dag 4 Zo. 27-07 Kingman - Grand Canyon (route 66 Seligman, in middag Grand Canyon)
dag 5 Ma. 28-07 GrandCanyon - Page (in ochtend Grand Canyon daarna naar Page)
dag 6 Di. 29-07 Page (dagtocht naar Momument Valley)
dag 7 Woe. 30-07 Page (o.a. Antilope Canyon)
dag 8 Do. 31-07 Page - Bryce Canyon (rondeo bezoeken in Bryce?,)
dag 11 Zon. 03-08 Zion NP - Las Vegas (via valley of fire?)
dag 13 Di. 05-08 Las Vegas - Bishop
dag 14 Woe. 06-08 Bishop - Yosemite (Mono Lake, Bodie, Tioga Pass, overnachtign El Portal)
dag 16 Vrij. 08-08 Yosemite - San Francisco (bezoek aan USS Hornet?)
dag 17 Zat. 09-08 San Fancisco (fiesten Golden Gate, Alcatraz,)
dag 18 Zon. 10-08 San Francisco - Monterey (vrijwel gehele dag SF, eind van de middag naar Monterey)
dag 19 Ma. 11-08 Monterey - Pismo Beach (Highway 1, 17 mile drive)
dag 20 Di. 12-08 Pismo Beach - Santa Barbara
dag 22 Do. 14-08 Santa Monica (dagtrip naar LA, Hollywood sign, Walk of fame e.d.)
Ik hoor graag jullie gedachten over deze route. Twijfel zelf over dag 3. Gedachte is relaxen aan Lake Havasu en eind van de dag naar Kingman. Kan me ook voorstellen dat we op dag 2 doorrijden naar Kingman en dag 3 van Kingman naar Sedona gaan met bezoek aan Slide Rock Canyon, lijkt me leuk voor de kinderen om daar te glijden en zwemmen.
Verder twijfel ik over dag 19, 20 en 21. Is Pismo Beach gelukkig gekozen als tussenstop aan Highway 1? Is er voldoende daginvulling mogelijk tussen Pismo Beach en Santa Barbara op dag 20 en tussen Santa Barbara en Santa Monica op dag 21?
Verblijf in Santa Monica is bewust gekozen om wat te relaxen en vandaar uit ook iets van LA mee te pakken.
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Re: LA-LV-SF-LA 2 volw+ 3 kinderen 23 dagen
Lijkt erg op onze route in 2007.
Wij hebben de nachten lake Havasu en Kingman vervangen door Palm Springs en Sedona.
Verder mooie route.
Wij hebben de nachten lake Havasu en Kingman vervangen door Palm Springs en Sedona.
Verder mooie route.
Groetjes,
Carine
Carine
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Reis Teun: LA-LV-SF-LA - 2 volw + 3 kinderen - 23 dagen
Ik zou alleen iets aan het begin veranderen. Lake Havasu en Kingman beide is onnodig en het zijn beide niet de meest interessante plekken. Aangezien het vanaf LA al een flinke rit is heb je aan Lake Havasu sowieso weinig tijd.
Ik zou eerst naar Kingman en dan naar Sedona rijden, of anders Kingman, Grand Canyon etc. etc. je reis doen en die 2e dag bij Yosemite doen. Daar kun je met kinderen ook makkelijk meer tijd spenderen. Ga bv. Mega Sequoia bomen bekijken in de Mariposa Grove of loop een uitdagende hike lang watervallen en dergelijke of ga bv raften.
Die dagtocht naar Monument Valley vanuit Page.... Waarom niet vanaf de Grand Canyon naar Monument Valley en daar overnachten?
Ik zou eerst naar Kingman en dan naar Sedona rijden, of anders Kingman, Grand Canyon etc. etc. je reis doen en die 2e dag bij Yosemite doen. Daar kun je met kinderen ook makkelijk meer tijd spenderen. Ga bv. Mega Sequoia bomen bekijken in de Mariposa Grove of loop een uitdagende hike lang watervallen en dergelijke of ga bv raften.
Die dagtocht naar Monument Valley vanuit Page.... Waarom niet vanaf de Grand Canyon naar Monument Valley en daar overnachten?
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
In 2005 hadden wij ook de gedachte om een aantal uurtjes aan Lake Havasu door te brengen. Binnen een half uurtje waren we echter alweer vertrokken. Het water stonk verschrikkelijk en was gewoon warm. Het lag ook nog vol met stenen. Ik moet er wel bij vertellen dat er destijds een hittegolf was en dat we de temperatuur op zagen lopen tot 50 graden (Celsius
). We hoorden op de radio dat dit een record was.
Slide Rock is erg leuk maar houd er rekening mee dat dit ook erg druk is in de zomer. Wij zijn er 2x in de middag geweest en konden toen omdraaien omdat er een file stond voor de ingang omdat alles vol was. We zijn toen de volgende dag vroeg in de ochtend gegaan en waren zelfs de eersten van die dag.
Misschien heb je iets aan onze reisverslagen, wij reizen ook altijd met 3 kinderen.
Elly
Slide Rock is erg leuk maar houd er rekening mee dat dit ook erg druk is in de zomer. Wij zijn er 2x in de middag geweest en konden toen omdraaien omdat er een file stond voor de ingang omdat alles vol was. We zijn toen de volgende dag vroeg in de ochtend gegaan en waren zelfs de eersten van die dag.
Misschien heb je iets aan onze reisverslagen, wij reizen ook altijd met 3 kinderen.
Elly
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
- ingrid14
- Amerika-expert
Door de jetlag ben je op dag 2 waarschijnlijk al vroeg wakker en kan je ook echt op tijd vertrekken.
Onderweg (als je via de 15 en 40 rijdt) kan je een klein ommetje doen via Calico Ghost Town (net na Barstow) en bij Newberry Springs ligt Bagdad Cafe (route 66)
Ik zou wel doorrijden naar Kingman en dan op dag 3 naar Sedona.
Zoals PSVwally ook al schreef waarom niet van GC naar Monument Valley en daar overnachten?
Je kan dan tegen de middag naar Monument Valley rijden. Een bezoekje daar duurt ongeveer 2u.
Ter plaatse overnachten geeft je de mogelijkheid om the valley bij sunset en sunrise te zien.
Dag 19 is een volle dag (17-mile drive, Carmel Mission, Point Lobos, Pfeiffer Beach, Mc Way Falls, zeeolifanten, en 10-tallen viewpoints)
Misschien is een overnachting in San Simeon beter (of Morro Bay).
Dag 20: missieposten in San Luis Obispo en Santa Ynez, Deens stadje Solvang, Santa Barbara
Dag 21: Camarillo Outlet Center, Point Mugu, Malibu, Santa Monica (eventueel kan je naar Venice Beach wandelen of fietsen)
Groetjes,
Ingrid
Onderweg (als je via de 15 en 40 rijdt) kan je een klein ommetje doen via Calico Ghost Town (net na Barstow) en bij Newberry Springs ligt Bagdad Cafe (route 66)
Ik zou wel doorrijden naar Kingman en dan op dag 3 naar Sedona.
Zoals PSVwally ook al schreef waarom niet van GC naar Monument Valley en daar overnachten?
Je kan dan tegen de middag naar Monument Valley rijden. Een bezoekje daar duurt ongeveer 2u.
Ter plaatse overnachten geeft je de mogelijkheid om the valley bij sunset en sunrise te zien.
Dag 19 is een volle dag (17-mile drive, Carmel Mission, Point Lobos, Pfeiffer Beach, Mc Way Falls, zeeolifanten, en 10-tallen viewpoints)
Misschien is een overnachting in San Simeon beter (of Morro Bay).
Dag 20: missieposten in San Luis Obispo en Santa Ynez, Deens stadje Solvang, Santa Barbara
Dag 21: Camarillo Outlet Center, Point Mugu, Malibu, Santa Monica (eventueel kan je naar Venice Beach wandelen of fietsen)
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Dank voor jullie reacties.
De dagtocht naar momument valley is bewust gekozen. Wat meer nachten op een plaats ipv elke nacht op een andere plek. Bovendien is wat ik gezien heb deze oplossing qua overnachtingsprijs aantrekkelijker.
Gaan lake havasu schrappen en verplaatsen naar sedona. Zien dan wel of slide rock te doen is of niet.
Is er op dag 2 dan voldoende tijd voor galico? Lijkt me een behoorlijke rit naar kingman.
Ook aanpassing san simeon gaan we doen.
Welke dingen mogen we zeker niet missen buiten de NP's?
De dagtocht naar momument valley is bewust gekozen. Wat meer nachten op een plaats ipv elke nacht op een andere plek. Bovendien is wat ik gezien heb deze oplossing qua overnachtingsprijs aantrekkelijker.
Gaan lake havasu schrappen en verplaatsen naar sedona. Zien dan wel of slide rock te doen is of niet.
Is er op dag 2 dan voldoende tijd voor galico? Lijkt me een behoorlijke rit naar kingman.
Ook aanpassing san simeon gaan we doen.
Welke dingen mogen we zeker niet missen buiten de NP's?
- ingrid14
- Amerika-expert
Tips voor Sedona:
- Slide Rock State Park (langs de 89A uit Flagstaff, dit is trouwens een heel mooie weg door Oak Creek Canyon)
- Red Rock State Park
- Crescent Moon Ranch: wandeling richting Cathedral Rock en daar in het riviertje spelen - TE DOEN TEGEN ZONSONDERGANG - Red Rock Loop Road: 11 km tot Crescent Moon Ranch bij Red Rock Crossing
- restaurant Red Planet Diner (alien-achtig) - 1655 W Highway 89A – Sedona
Bij het verlaten van Yosemite zijn wij langs Columbia State Park gereden (is een kleine omweg maar leuke stop - je kan er goldpanning doen)
San Francisco: Musée Mécanique en USS Pampanito (duikboot) beiden bij pier 45, Exploratorium
Monterey: 17-mile drive (in de buurt van Bird Rock kan je overal over de rotsen lopen en in het stilstaande water naar kleine beestjes zoeken)
Groetjes,
Ingrid
- Slide Rock State Park (langs de 89A uit Flagstaff, dit is trouwens een heel mooie weg door Oak Creek Canyon)
- Red Rock State Park
- Crescent Moon Ranch: wandeling richting Cathedral Rock en daar in het riviertje spelen - TE DOEN TEGEN ZONSONDERGANG - Red Rock Loop Road: 11 km tot Crescent Moon Ranch bij Red Rock Crossing
- restaurant Red Planet Diner (alien-achtig) - 1655 W Highway 89A – Sedona
Bij het verlaten van Yosemite zijn wij langs Columbia State Park gereden (is een kleine omweg maar leuke stop - je kan er goldpanning doen)
San Francisco: Musée Mécanique en USS Pampanito (duikboot) beiden bij pier 45, Exploratorium
Monterey: 17-mile drive (in de buurt van Bird Rock kan je overal over de rotsen lopen en in het stilstaande water naar kleine beestjes zoeken)
Groetjes,
Ingrid
Hoi Ingrid,
Super leuk
, dank voor je tips. Gaan we in ieder geval noteren
Super leuk
- katrienenluc
- Amerikakenner
- Partner van: Luke21
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Ik zou dag 20 direct naar Santa Monica rijden en daar overnachten. Daar is het overigens wel erg duur, dus misschien is ergens anders overnachten een optie?
Je kan kijken waar wij overnacht hebben. We deden ongeveer die route in 2010.(zie linkje)
Wij zijn ook een gezin met 3 kinderen, wat niet altijd evident om een geschikte slaapplaats te vinden .
Je kan kijken waar wij overnacht hebben. We deden ongeveer die route in 2010.(zie linkje)
Wij zijn ook een gezin met 3 kinderen, wat niet altijd evident om een geschikte slaapplaats te vinden .
Groeten, Katrien
https://lukareizen.blogspot.com/
https://lukareizen.blogspot.com/
Beste allen:
Op dag 2 hebben we een rit van LA naar Kingman staan. Dit is een stevige verplaasting. Op welke plek zou een "tussenstop" mogelijk zijn ipv Kingman?
Op dag 2 hebben we een rit van LA naar Kingman staan. Dit is een stevige verplaasting. Op welke plek zou een "tussenstop" mogelijk zijn ipv Kingman?
Ik denk dan aan Needles (we doen de route andersom met RV en denken aan Kingman of Needles).
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
LA-Kingman is wel te doen. Tenzij je die ochtend nog iets in LA wilt doen natuurlijk. Maar als je meteen vertrekt rij dan zover mogelijk door, dat geeft je ook meer tijd voor de Grand Canyon de volgende dag. JE zou zelfs naar Williams kunnen rijden.
Ik zie nu ook die dagtocht naar MV staan; dat is toch niet echt aantrekkelijk; de route is saai en je blijft heen en weer rijden. Heb je al eens naar de cabins bij Gouldings Lodge gekeken? Zie ons 2008-verslag daarvoor.
Marianne
Ik zie nu ook die dagtocht naar MV staan; dat is toch niet echt aantrekkelijk; de route is saai en je blijft heen en weer rijden. Heb je al eens naar de cabins bij Gouldings Lodge gekeken? Zie ons 2008-verslag daarvoor.
Marianne
- ingrid14
- Amerika-expert
Ik zou echt even doorbijten hier. Needles of Kingman zijn beide even oninteressant.Teun schreef:dag 1 Do. 24-07 Amsterdam - Los Angeles (na aankomst auto ophalen)
Neem je Kingman dan heb je de volgende dag meer tijd voor Sedona.
Dag 1 Amsterdam - LA
Dag 2 LA via de 15 en 40 + klein ommetje doen via Calico Ghost Town (net na Barstow) + Newberry Springs- Bagdad Cafe (route 66) naar Kingman
Dag 3 Kingman - Sedona
Dag 4 Sedona - Grand Canyon
In Calico zou ik minstens een uur + lunchtijd besteden.
(aan de rechterkant in het stadje is een saloon waar ze heerlijke, mega grote pizza verkopen - alleen ben ik de naam vergeten
Groetjes,
Ingrid
-
moon29
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik volg dit topic ook mee. Wij hebben ook besloten om van LA meteen door te gaan naar Kingman.
Maar ik had gedacht die route te doen via Joshua Tree NP.
Maar nu lees ik je tip over Galico, Ingrid, en nu vraag ik me af....
Eerder in onze route gaan wij van Mammoth Lakes naar Yosemite View Lodge. Die dag wilden we Bodie mee pikken, maar wordt (tesamen met Mono Lake en Tioga Pass wel een drukke dag). Zou het dan beter zijn Bodie te laten vervallen en daarvoor in de plaats Galico te doen? Of is dat niet te vergelijken?
Maar ik had gedacht die route te doen via Joshua Tree NP.
Maar nu lees ik je tip over Galico, Ingrid, en nu vraag ik me af....
Eerder in onze route gaan wij van Mammoth Lakes naar Yosemite View Lodge. Die dag wilden we Bodie mee pikken, maar wordt (tesamen met Mono Lake en Tioga Pass wel een drukke dag). Zou het dan beter zijn Bodie te laten vervallen en daarvoor in de plaats Galico te doen? Of is dat niet te vergelijken?
- Inge
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Ik ben eerlijk gezegd bij beiden niet geweest, maar van wat ik begrepen is Calico meer toeristisch en Bodie meer authentiek. Bij mij staat bodie hoog op het verlanglijstje, terwijl Calico geen mustsee is. Ik zou er wel stoppen als we er ooit langs komen, maar ik maak er geen omweg voor... Iemand die het anders ervaart?
Calico heb ik ook eens in een tvprogramma gezien (3 op reis? Of een ander programma van BNN...) misschien nog terug te vinden.
Edit: het was Ruben vs Sophie Roadtrip door Californië met een bucketlist.
Calico heb ik ook eens in een tvprogramma gezien (3 op reis? Of een ander programma van BNN...) misschien nog terug te vinden.
Edit: het was Ruben vs Sophie Roadtrip door Californië met een bucketlist.
Laatst gewijzigd door Inge op 19 nov 2013, 20:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Inge
Onze reisverslagen naar Amerika (en Zweden, Noorwegen en Schotland):
2009: Californië + Crater Lake - met dochter van 2 jaar en camper!
2005: Noord- en Zuidwest
2003: Zuidwest + Yellowstone
Onze reisverslagen naar Amerika (en Zweden, Noorwegen en Schotland):
2009: Californië + Crater Lake - met dochter van 2 jaar en camper!
2005: Noord- en Zuidwest
2003: Zuidwest + Yellowstone
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
@Teun: misschien kun je je aangepaste route even plaatsen? Want die eerste route klopt niet meer denk ik.
Ik weet niet of je naar Sedona wilt; ik zou dat zelf niet doen denk ik, maar die dag gebruiken voor een extra dag Yosemite of tussen Las vegas en Yosemite.
@Monique: zeker geen Bodie laten vallen voor Calico! Wij zijn in 1988 in Calico geweest en vonden het oen wel aardig. In 2006 zijn we er met de kinderen geweest en toen vonden we het allemaal zonde van het geld. Maar ik moet wel zeggen dat we niet alles bekeken hebben, we vonden het veel te warm om er rond te lopen. Het zal bij Bodie ook wel warm zijn en het kost je ook wel tijd om daar langs te gaan, maar ik vind het veel indrukwekkender. Misschien kun je Bodie of Mono Lake nog o de dag dat je van DV komt doen, dan heb je niet zo'n drukke dag als je naar Yosemite rijdt.
Marianne
Ik weet niet of je naar Sedona wilt; ik zou dat zelf niet doen denk ik, maar die dag gebruiken voor een extra dag Yosemite of tussen Las vegas en Yosemite.
@Monique: zeker geen Bodie laten vallen voor Calico! Wij zijn in 1988 in Calico geweest en vonden het oen wel aardig. In 2006 zijn we er met de kinderen geweest en toen vonden we het allemaal zonde van het geld. Maar ik moet wel zeggen dat we niet alles bekeken hebben, we vonden het veel te warm om er rond te lopen. Het zal bij Bodie ook wel warm zijn en het kost je ook wel tijd om daar langs te gaan, maar ik vind het veel indrukwekkender. Misschien kun je Bodie of Mono Lake nog o de dag dat je van DV komt doen, dan heb je niet zo'n drukke dag als je naar Yosemite rijdt.
Marianne
-
moon29
- Amerikakenner
- Contacteer:
Dan toch beter Bodie er in houden, en op de dag van LA naar Kingman Joshua Tree meepikken?
Op de dag NAAR Mammoth Lakes gaat niet lukken, omdat wij dan vanaf Las Vegas komen, dus dan wordt het zeker te veel denk ik.
Op de dag NAAR Mammoth Lakes gaat niet lukken, omdat wij dan vanaf Las Vegas komen, dus dan wordt het zeker te veel denk ik.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
@moon Dat is voor iedereen persoonlijk. Rij je bv door death valley dan ga je het nooit halen, rij je de route rechts langs death valley af vanuit Vegas dan zullen er best mensen zijn die om 7u vertrekken en het op deze dag meepakken. Ik zou het persoonlijk afraden, omdat het direct volgens mij al zeker 6u rijden is vanuit Vegas, maar de keuze is aan jullie natuurlijk.
@ Martin&Marianne: heb te weinig tijd gehad, maar zo rond de kerstdagen heb ik meer tijd om e.e.a. weer op te pakken dan zet ik ook een aangepaste route onlineMartin & Marianne schreef:@Teun: misschien kun je je aangepaste route even plaatsen? Want die eerste route klopt niet meer denk ik.
Ik weet niet of je naar Sedona wilt; ik zou dat zelf niet doen denk ik, maar die dag gebruiken voor een extra dag Yosemite of tussen Las vegas en Yosemite
Hier dan toch de aangepaste routeTeun schreef:@ Martin&Marianne: heb te weinig tijd gehad, maar zo rond de kerstdagen heb ik meer tijd om e.e.a. weer op te pakken dan zet ik ook een aangepaste route onlineMartin & Marianne schreef:@Teun: misschien kun je je aangepaste route even plaatsen? Want die eerste route klopt niet meer denk ik.
Ik weet niet of je naar Sedona wilt; ik zou dat zelf niet doen denk ik, maar die dag gebruiken voor een extra dag Yosemite of tussen Las vegas en Yosemite
dag 2 Vrij 25-07 Los Angeles - Kingman (direct in de ochtend vertrek uit LA, route 66)
dag 3 Zat 26-07 Kingman-Sedona (Route 66 en Slide Rock Canyon)
dag 4 Zo. 27-07 Sedona - Grand Canyon
dag 5 Ma. 28-07 GrandCanyon - Monument Valley(in ochtend Grand Canyon daarna naar MV)
dag 6 Di. 29-07 Monument Valley- Page (ochtend Valley of the Gods, middag Lower Antilope Canyon)
dag 7 Woe. 30-07 Page (Lake Powell, Horse Shoe bend)
dag 8 Do. 31-07 Page - Bryce Canyon (Bryce Canyon + rondeo bezoeken in Bryce?,)
dag 11 Zon. 03-08 Zion NP - Las Vegas (via valley of fire)
dag 13 Di. 05-08 Las Vegas - Bishop (via Death Valley)
dag 16 Vrij. 08-08 Yosemite - San Francisco (bezoek aan USS Hornet)
dag 17 Zat. 09-08 San Fancisco (fietsen Golden Gate, Alcatraz,)
dag 19 Ma. 11-08 Monterey - San Simeon (Highway 1, 17 mile drive)
dag 20 Di. 12-08 San Simeon - Santa Barbara
Ik hoor graag jullie gedachten over deze route.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 3361 Weergaves
-
Laatste bericht door MeMaaike
-
- 16 Reacties