Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hoeveel ben je kwijt voor internetabonnement in de VS?
- Color01
- Amerika-expert
Re: Hoeveel ben je kwijt voor internetabonnement in de VS?
ik heb de bundel: kabel TV met alle movie channels , telefoon met Unlimited nationwide calling, internet 30 mbps...ik betaal hier voor 150 dollar per maand....weinig keus hier als je ver buiten de city limits woont.
We betalen $24.95 voor 3 Mbps. Geen kabel (hebben een antenne die wat digitale kanalen gratis oppikt), geen telefoonabonnement. Veel geld voor zo'n lage snelheid dus, maar meer hebben we er echt niet voor over.
- USA2004
- Amerikakenner
- Contacteer:
We hebben een Comcast abonnement wat 50Mbps/10Mbps aan snelheid geeft, voor $60 per maand.
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
$41 ook ong 3 mbps. Ik wil wel sneller maar het is er niet. Dat krijg je als je in "the country" woont 

$150 p/m voor kabel, telefoon en internet (25MB/s)
===== Permanent Resident since July 23, 2014 =====
Wij hebben Xfinity Tripple Play en zijn iets van $200,00 per maand kwijt. Dacht dat internet 50 Mbps was.
- bluemoon
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Er was zonet een reportage op RTL-4 over dat lang niet alle amerikanen online zijn.
In veel gebieden op het platteland is er blijkbaar alleen dial-up internet (via de telefoonlijn) beschikbaar.
Een lokale ondernemer die PC`s repareerde klaagde dat hij vaak problemen heeft met softwareupdate`s vanwege de trage verbinding.
Maar je hebt toch ook internet via de schotel ? van dishNET bijvoorbeeld.
In de reportage werd dit helemaal niet verteld
, voor zo`n computerbedrijfje lijkt mij dat een uitkomst.
Zijn er nog NederAmerikanen die alleen via dial-up of de schotel kunnen internetten ?
In veel gebieden op het platteland is er blijkbaar alleen dial-up internet (via de telefoonlijn) beschikbaar.
Een lokale ondernemer die PC`s repareerde klaagde dat hij vaak problemen heeft met softwareupdate`s vanwege de trage verbinding.
Maar je hebt toch ook internet via de schotel ? van dishNET bijvoorbeeld.
In de reportage werd dit helemaal niet verteld

Zijn er nog NederAmerikanen die alleen via dial-up of de schotel kunnen internetten ?
Crisis ? What Crisis ?
Tja, NL heeft gewoon een zeer hoog aantal internetgebruikers. Maar als je bijgaand overzichtje http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_co ... rnet_users bekijkt, zie je bv dat ook Spanje of Italie veel minder internet gebruikers heeft. Er staan een aantal tussen waarvan ik niet had verwacht dat ze zo laag eindigen.
Wij internetten zelf via de kabel. Schotel schijnt niet zo best te werken hier. Veel bomen, heuvel achter in de tuin en geen ontvangst als het hard regent... (volgens mensen uit de buurt)
Wij internetten zelf via de kabel. Schotel schijnt niet zo best te werken hier. Veel bomen, heuvel achter in de tuin en geen ontvangst als het hard regent... (volgens mensen uit de buurt)
http://www.broadbandmap.gov/technology Hier kun je op een kaart zien waar een modem, cabel, schotel etc. wordt gebruikt
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Bedenk ook dat alles kost en vooral in de meer afgelegen gebieden hebben mensen niet veel te besteden. Het lijkt me dat een luxe (wat het toch is) als internet er dan al gauw niet inzit. Veel van die mensen hebben het ook niet nodig. Hun wereld is hun directe omgeving, die bereik je met een simpele huistelefoon ook. Ik denk dat dat in Spanje en Italie op het platteland vooral ook zo is. Nederland is toch ook niet te vergelijken met landen die vele malen groter zijn. Het valt me op dat terrestial mobile wireless wel vrijwel overal in dit land verkrijgbaar is.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- Color01
- Amerika-expert
wij wonen ongeveer 200 meter van de straat, wij moesten 10 jaar geleden ongeveer 1000 dollar betalen voor een kabel naar ons huis, zo dat we internet/TV Hadden.
Het aanleggen van een "draadloos" netwerk kost nu eenmaal veel minder dan een netwerk met vaste aansluitingen, daardoor is het mobiele netwerk in de US al in behoorlijke mate 4G en wordt dit in Nederland pas net uitgerold.Petra/VS schreef:et valt me op dat terrestial mobile wireless wel vrijwel overal in dit land verkrijgbaar is.
Overigens betaal ik bij Charter 50 dollar per maand voor een 30MB aansluiting.
Wij hebben het basic pakket van Xfinity tv, met 2 jaar "gratis" HBO en Cinemax. Basic internet (we halen alsnog rond 24Mbps) en ipv een uitgebreid kabel pakket hebben we NetFlix genomen.
Prijs $66,00 per maand
Wij zaten eerst op $124,00 per maand en ik vond dat al een hoog bedrag. We keken amper TV en 200 kanalen met 10 minuten film / show en 15 minuten reclame, en non stop reruns, hebben we besloten te downgraden op het kanalen pakket.
Helaas zit ik vast aan Xfinity zolang ik in dit apartment blijf wonen.
Heb voor de grap even gekeken naar de prijzen:
$39,95 bundled with DishTV
5GB AnyTime data
5GB Bonus Data
Up to 5Mbps download
Dit was het goedkoopste pakket.
Prijs $66,00 per maand
Ziva schreef:Wij hebben Xfinity Tripple Play en zijn iets van $200,00 per maand kwijt. Dacht dat internet 50 Mbps was.
Wij zaten eerst op $124,00 per maand en ik vond dat al een hoog bedrag. We keken amper TV en 200 kanalen met 10 minuten film / show en 15 minuten reclame, en non stop reruns, hebben we besloten te downgraden op het kanalen pakket.
Helaas zit ik vast aan Xfinity zolang ik in dit apartment blijf wonen.
Schotel verbinding zit je altijd aan een maximaal aantal data. Dus even flink downloaden zal er niet in zitten voor dit persoon danbluemoon schreef: Maar je hebt toch ook internet via de schotel ? van dishNET bijvoorbeeld.
In de reportage werd dit helemaal niet verteld, voor zo`n computerbedrijfje lijkt mij dat een uitkomst.

5GB AnyTime data
5GB Bonus Data
Up to 5Mbps download
Ja ik zit er ook over te denken te downgraden. Kom er van de week achter dat Comcast ons de afgelopen maanden steeds 50,- teveel heeft berekend
Ik neem eigenlijk alles op en fast forward door de reclames heen

Ik neem eigenlijk alles op en fast forward door de reclames heen

Ik weet niet precies hoeveel we betalen voor kabel en internet (2,5 jaar geleden ingestapt met een aanbieding), maar toen wij vorig jaar een behoorlijke verhoging van het tarief kregen van TimeWarner hebben we ze eens gebeld. Geklaagd over het hoge tarief, dat we waarschijnlijk gingen overstappen op Dish etc.
Wat schetste onze verbazing? Ons tarief ging behoorlijk naar beneden, zelfs lager dan we voor de verhoging betaalden
We zitten hier helaas vast aan TimeWarner. Een schotel werkt niet zo goed hier (volgens meerdere buren).
Wat schetste onze verbazing? Ons tarief ging behoorlijk naar beneden, zelfs lager dan we voor de verhoging betaalden

Dit heb ik dus ook een aantal keer bij Xfinity / Comcast beleeft. Als je klaagt en zegt dat je gaat over stappen hebben ze in ene betere deals voor je. Zelfde geld voor mijn HBO voor 2 jaar gratis. Wij kregen een brief, ik belde op, sorry meneer maar jullie komen niet in aanmerking voor deze aanbieding. Maar waarom kreeg ik deze brief dan. Wij hebben dit foutief verstuurt. Sorry voor het ongemak.cincijansen schreef:Ik weet niet precies hoeveel we betalen voor kabel en internet (2,5 jaar geleden ingestapt met een aanbieding), maar toen wij vorig jaar een behoorlijke verhoging van het tarief kregen van TimeWarner hebben we ze eens gebeld. Geklaagd over het hoge tarief, dat we waarschijnlijk gingen overstappen op Dish etc.
Wat schetste onze verbazing? Ons tarief ging behoorlijk naar beneden, zelfs lager dan we voor de verhoging betaaldenWe zitten hier helaas vast aan TimeWarner. Een schotel werkt niet zo goed hier (volgens meerdere buren).
Belde 3 dagen later op. Hallo ik wil mijn gratis HBO en CineMax, ik had eerder gebeld en was verteld dat dit niet kon. Mag ik met een manager praten..... En toen begon het feest, meneer maar natuurlijk komen jullie er wel voor in aanmerking.
Heb het idee altijd een beetje dat die bedrijven ongelovelijk sjoemelen met prijzen.
- bluemoon
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Volgens de site van Dish is het meest uitgebreide pakket met 15GB anytime data en 15GB bonus data.Big_Mo schreef:Schotel verbinding zit je altijd aan een maximaal aantal data. Dus even flink downloaden zal er niet in zitten voor dit persoon dan![]()
![]()
![]()
5GB AnyTime data
5GB Bonus Data
Up to 5Mbps download
Ik heb wel eens dagen dat ik bijna 15GB in een uur download

(internet via glasvezel bij mij)
Crisis ? What Crisis ?
$26/maand for 3 mbs Centurylink DSL. Waardeloos maar er zijn praktisch geen alternatieven hier.
63 dollar voor een 25/5Mpbs Cox Internet verbinding.
Is in 4 jaar tijd 16 dollar duurder geworden en ik woon niet rural oid, gewoon in woonwijk in een stad.
Is in 4 jaar tijd 16 dollar duurder geworden en ik woon niet rural oid, gewoon in woonwijk in een stad.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 4213 Weergaves
-
Laatste bericht door RoySchepers1970