Wij hebben in de "Bryce View Lodge" geslapen. Dit ligt tegenover Ruby's Inn. Je mag gebruik maken van de faciliteiten van Ruby's Inn. En het was er erg netjes en schoon.Martin & Marianne schreef:Bij Bryce heb ik alleen kampeerervaringen, maar Ruby's Inn lijkt mij heel geschikt, ligt net buiten het park en er zijn veel voorzieningen.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Terug van 1e keer Amerika
Re: Terug van 1e keer Amerika
Ruby's Inn is een prima plaats om s'avonds aan te komen en de volgende dag Bryce te gaan verkennen.
Afhankelijk of je veel gaat wandelen kun je een 2de overnachting nemen
of verder rijden.
ZION of Torrey liggen dan in bereik, afhankelijk van welke kant je op wilt.
Boulder kun je vergeten daar is geen hotel te bekennen, althans ik was er doorheen en heb niks gezien, de weg naar Torrey vond ik heel mooi.
Ruby's Inn is groot (veel kamers) maar zit vaak goed vol
dus hou hier rekening mee.
Echt goedkoop is het ook niet maar dat is in alle parken zo.
Top locaties hebben top prijzen.
Afhankelijk of je veel gaat wandelen kun je een 2de overnachting nemen
of verder rijden.
ZION of Torrey liggen dan in bereik, afhankelijk van welke kant je op wilt.
Boulder kun je vergeten daar is geen hotel te bekennen, althans ik was er doorheen en heb niks gezien, de weg naar Torrey vond ik heel mooi.
Ruby's Inn is groot (veel kamers) maar zit vaak goed vol
dus hou hier rekening mee.
Echt goedkoop is het ook niet maar dat is in alle parken zo.
Top locaties hebben top prijzen.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
En dat vind ik nou juist het fijne van een vakantie, wij trekken meestal 4 weken rond met een camper en vinden het zalig om dan 4 weken geen tv te hebben/zienmikey schreef:(en geen tv)
Rob
Laatst gewijzigd door Rob op 27 okt 2006, 21:27, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht