Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Even voorstellen :)

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
lisa1990a
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 10

Even voorstellen :)

Bericht door lisa1990a »

Hallo,

Ik ben Lisa uit Rotterdam en sinds kort 23 jaar ;)!
Vorige jaar ben ik een paar maanden in Amerika geweest voor vakantie, ik ben toen in New york, San diego, Las vegas, Los Angeles en Santa Monica geweest.
Het leukste vond ik Los Angeles en ben helemaal verliefd geworden op deze stad en heb dan ook besloten om er volgend jaar mijn stage te gaan lopen (6 maanden).
Tot die tijd ben ik vooral op zoek naar leuke reisverhalen en misschien tips (wat mag ik absoluut niet missen) ed.

GROETJES LISA :thumbup:
USInsider
Amerika-expert

Re: Even voorstellen :)

Bericht door USInsider »

Hi Lisa uit Rotterdam ! Welkom op het AA forum !
Wat een prima vooruitzicht, een stage in LSA/Santa Monica.

Ik denk dat het een goed idee is, ook de topics door te lezen van deelnemers hier die je voorgegaan zijn naar de US op studentenvisums. Je moet behoorlijk wat regelen, naar ik heb begrepen. Mbt. LA, er is hier ergens op het firum een ond. ooit gestart door deelneemster RiverCola, waarin een uitgebreid overzicht te vinden is mbt. van alles en nog wat te zien, te doen, in omg. LA. Lees dat eens door, het zal je veel inspiratie geven.

We hopen je nog veel en vaak hier op het forum aan te treffen !
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Even voorstellen :)

Bericht door Old Faithful »

Welkom op het forum. :wave:

Misschien vind je hier nog iets van je gading.
Groet,

Old Faithful
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer