Over 1 ding zijn we het eens, we willen in 2014 voor de 3de keer naar Amerika en dit keer ook graag Canada. Onze vorige reizen waren zuidwest amerika (geweldige reis!!) en florida.
We weten dat we met de auto willen rondreizen voor 26 dagen. De maand staat nog open: juni/juli/augustus of september.
Maar....er zijn heel veel dingen die wij willen zien en ik weet dat dit niet allemaal in 1 rondje past. We vinden het ook heel moeilijk om te kiezen om dingen weg te laten want misschien is het voorlopig wel even de laatste keer om een verre reis te maken. Ik zal hieronder vertellen wat we zeker willen zien en wat we eventueel leuk vinden om te zien.
We zijn gek op mooie natuur, wow momenten, wilde dieren en af en toe een stad is ook leuk. Wandelen vinden we leuk maar niet heel de dag
Dit moet in de rondreis:
Seattle
Olympic national park
Vancouver
Yellow stone
Jasper
Banff
Dit wil ik heel graag zien:
Vancouver island
Beren/ orka's
Dit wil mijn vriend graag zien:
oregon, crater lake np en mount st helen
Je kan er een groot rondje van maken, maar dat past niet in 26 dagen.....wat nu???(Nee, we kunnen echt niet langer weg
Iemand tips, zelfde rondje gemaakt, planningen of ervaringen waarom bepaalde dingen wel of niet zien.
Alvast bedankt voor de tips!!
Gr Kelly