Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
FAQ Autohuur voor Amerika 2 (veelgestelde vragen)
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: FAQ Autohuur voor Amerika 2 (veelgestelde vragen)
Inmiddels al weer wat hoger bij Dollar. De actuele prijzen staan op https://www.sunpass.com/rentalcar
Dollar: $7.99 flat fee per rental day / $41.99 maximum weekly fee.
Alamo: $2.95 fee per rental day, plus tolls / $14.75 maximum fee per rental period plus tolls
verschil is dus dat bij Dollar de Toll al inbegrepen zit in het tarief. Maar je moet wel heel veel over tollwegen rijden wil je het eruit krijgen. En als je 3 weken een auto huurt dan ben je dus alleen aan toll al $126 kwijt.
Dollar: $7.99 flat fee per rental day / $41.99 maximum weekly fee.
Alamo: $2.95 fee per rental day, plus tolls / $14.75 maximum fee per rental period plus tolls
verschil is dus dat bij Dollar de Toll al inbegrepen zit in het tarief. Maar je moet wel heel veel over tollwegen rijden wil je het eruit krijgen. En als je 3 weken een auto huurt dan ben je dus alleen aan toll al $126 kwijt.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Nathalie21
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Bedankt voor je reactie
2012: Californië, Arizona, Utah en Nevada
2014: Florida (en LA)
2015: Nevada, Arizona en Utah
2018: Florida
2019: New York en Westkust Florida
2024: Florida
2025: Las Vegas - The Sphere
The world is a book, and those who do not travel read only one page.
2014: Florida (en LA)
2015: Nevada, Arizona en Utah
2018: Florida
2019: New York en Westkust Florida
2024: Florida
2025: Las Vegas - The Sphere
The world is a book, and those who do not travel read only one page.
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Mogelijk Roadside Assistance en/of een grotere auto, omdat "de baggage er echt niet in kan, of de motor niet krachtig genoeg is voor rijden in de bergen."Cornelis87 schreef:Wij halen zondag onze huurauto op bij National op O hare. Nu staat er dit in mijn papieren:
LDW: Included
Liability insurance tot 1 miljoen dollar included.
Wat gaan ze me nog proberen aansmeren is nu onze vraag en hebben we dit nodig?
Roadside Assitance heb je niet nodig als je de benzinetank niet leeg rijdt, de sleutel in het contact laat zitten en de deur op slot gooit o.i.d.
Fijne vakantie.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
Sorry dat ik hier nog een vraag "bovenop" post, maar ik zie ook ff door de bomen het bos niet meer:
Bij drive-usa.de wordt bijvoorbeeld een midsized SUV bij National aangboden, inclusief LDW.
Maar dat is toch alleen een verzekering bij verlies of diefstal ?
Moet daar niet nog altijd een CDW bij verzekerd worden, dus dekking in geval van een aanrijding ?
Wat is toch steeds de "instinker" bij dat auto huren, als ik bij drive-usa.de een pakket met verzekering (en zonder tank benzine) af sluit,
dan zou ik toch mogen verwachten dat ik bij diefstal, aanrijding en weet ik wat nog meer voor een onheil, voldoende gedekt ben ?
Of ben ik 1 van de velen die te achterdochtig zijn geworden ?
By the way: is National een goede verhuurder, ik heb vernomen dat het een dochter bedrijf van Avis is ?
Poe, sorry, zoveel vragen, maar ook een beetje ingegeven door de onzekerheid van: daar sta je als er iets aan de knikker is, en je blijkt niet goed verzekerd en zo.
Bij drive-usa.de wordt bijvoorbeeld een midsized SUV bij National aangboden, inclusief LDW.
Moet daar niet nog altijd een CDW bij verzekerd worden, dus dekking in geval van een aanrijding ?
Wat is toch steeds de "instinker" bij dat auto huren, als ik bij drive-usa.de een pakket met verzekering (en zonder tank benzine) af sluit,
dan zou ik toch mogen verwachten dat ik bij diefstal, aanrijding en weet ik wat nog meer voor een onheil, voldoende gedekt ben ?
Of ben ik 1 van de velen die te achterdochtig zijn geworden ?
By the way: is National een goede verhuurder, ik heb vernomen dat het een dochter bedrijf van Avis is ?
Poe, sorry, zoveel vragen, maar ook een beetje ingegeven door de onzekerheid van: daar sta je als er iets aan de knikker is, en je blijkt niet goed verzekerd en zo.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
je kunt op Drive-USA de stukjes tekst uitklappen. Dan kun je precies lezen wat het inhoud:MTX123 schreef:Bij drive-usa.de wordt bijvoorbeeld een midsized SUV bij National aangboden, inclusief LDW.
Loss Damage Waiver - LDW : a liability waiver for rental vehicle damage or theft without a Deductible including Glass-, Tire-, Roof and Undercarriage- Damage, excludes cases of reckless driving.
Supplemental Liability Insurance - LIS / EP with US-$ 1 Million coverage directly from the Rental Car Company! (...which simplifies the process in case of a claim!)
ja hoor. En ze hanteren een maximum bedrag van $250 voor one-way rentals. Bij andere verhuurders kun je daar zo $500 voor kwijt zijn.MTX123 schreef:By the way: is National een goede verhuurder, ik heb vernomen dat het een dochter bedrijf van Avis is ?
National is géén dochter van AVIS. Zie wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/National_Car_Rental en http://en.wikipedia.org/wiki/Avis_Budget_Group
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Als je een auto huurt en weer inlevert op LAX dan is een tweede bestuurder toch altijd gratis? Mijn broer is 33 en zijn vriendin 26 en willen een rondje LA-LV-SF-LA doen.
Het vreemde is dat alamo.co.uk/brits zoveel goedkoper is dan alle andere sites die ik bekijk om hun autohuur te regelen. Zaten toch geen addertjes onder het gras? Scheelt dik 400 euro bij een midsize suv (950 om 550 euro!). Aankomst 15 juni tm 7 juli.
Het vreemde is dat alamo.co.uk/brits zoveel goedkoper is dan alle andere sites die ik bekijk om hun autohuur te regelen. Zaten toch geen addertjes onder het gras? Scheelt dik 400 euro bij een midsize suv (950 om 550 euro!). Aankomst 15 juni tm 7 juli.
2023 Florida | 2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2013 Florida | 2012 Las Vegas | 2012 Denver - SF - LA | 2011 Nevada
2011 New York & Florida | 2010 Florida | 2009 New York
familietrip 2004 New York - Niagara Falls - Washington | 1996+ 1995 westkust
2013 Florida | 2012 Las Vegas | 2012 Denver - SF - LA | 2011 Nevada
2011 New York & Florida | 2010 Florida | 2009 New York
familietrip 2004 New York - Niagara Falls - Washington | 1996+ 1995 westkust
-
mhmobiel
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Klinkt interessant, de aanbieding van alamo.co.uk.
-
Laura&Edwin
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Welke aanbieding bedoel je dan?
Of heb je hef over alamo.co.uk/brits?
Of heb je hef over alamo.co.uk/brits?
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014
Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014
Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
Nu rijd ik al bijna 2 weken rond hier in USA met een behoorlijk nieuwe midsize SUV van National (slechts 11.000 mile op de teller).Njit schreef:je kunt op Drive-USA de stukjes tekst uitklappen. Dan kun je precies lezen wat het inhoud:MTX123 schreef:Bij drive-usa.de wordt bijvoorbeeld een midsized SUV bij National aangboden, inclusief LDW.
Loss Damage Waiver - LDW : a liability waiver for rental vehicle damage or theft without a Deductible including Glass-, Tire-, Roof and Undercarriage- Damage, excludes cases of reckless driving.
Supplemental Liability Insurance - LIS / EP with US-$ 1 Million coverage directly from the Rental Car Company! (...which simplifies the process in case of a claim!)
En nu heeft de een of andere Joe Doe een flinke kras op het spatbord veroorzaakt, ik weet niet precies wanneer, maar ik denk dat het gebeurd moet zijn terwijl de auto op een parkeerplaats stond bij een strand bij Monterey.
Ben benieuwd of ik daar nog een hoop gedoe mee krijg bij het inleveren van de auto ???
Het viel me trouwens op, dat de procedure bij het ophalen van de auto nogal makkelijk was:
"ga maar naar buiten, zoek er maar eentje uit, de sleutels zitten op het slot"
Ik zag dat van de ca 6 mid-size SUV auto's, waaruit ik kon kiezen, er een paar bij zaten met behoorlijke krassen/beschadigingen. Op het huurformulier stonden verder geen opmerkingen over beschadigingen, kan ook niet, want ik moest de auto nog kiezen.
Bij het wegrijden keek de man in het hokje ook nergens meer naar.
Zou ik me geen zorgen hoeven te maken verder, over het inleveren over een week ?
Meestal wordt er niet heel nauwkeurig naar de auto's gekeken, ik zou me daar niet al te druk over maken.
Ben je overigens niet ook al all risk verzekerd? Dan is het hooguit een puntje voor de verzekering, daar merk je helemaal niets van.
Ben je overigens niet ook al all risk verzekerd? Dan is het hooguit een puntje voor de verzekering, daar merk je helemaal niets van.
https://vwijck.com
2024 LA - SF - DEN
2022 SEA - SLC
2015 NY - CAN - NY
2014 SEA - Den
2012 LV - Denver
2010 San Francisco - Denver
2024 LA - SF - DEN
2022 SEA - SLC
2015 NY - CAN - NY
2014 SEA - Den
2012 LV - Denver
2010 San Francisco - Denver
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zou me geen zorgen maken, krassen en andere kleine dingen kijken ze niet naar, als er al een medewerker de auto bekijkt.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Geen enkele zorgen over maken, als je gehuurd hebt via een Europese tussen persoon ben je gewoon verzekerd voor alles. Mijn man leverde een aantal jaar gelden een van voor tot achter gedeukte auto in door een enorme hagelbui, er werd eigenlijk niet eens naar gekeken.
thnx voor de geruststellende reakties, slaap ik toch weer een stukje beter...
en ja, ik heb de auto via een europese tussenpersoon, die duitse website, zoals eerder vermeld in deze draad.
en ja, ik heb de auto via een europese tussenpersoon, die duitse website, zoals eerder vermeld in deze draad.
- Re1gnman
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Wij hebben inmiddels tickets en auto gehuurd, maar heb
Een stommiteit (kleintje) gemaakt.
Ik heb een opgeslagen zoekopdracht gebruikt om de autohuur
Vast te leggen. Niet goed gekeken, en nu staat de ophaaltijd
Op 14:00u, terwijl vliegtuig om 15:30 land (EWR).
Bij eBookers zeggen ze in eerste instantie dat ik nieuwe
Boeking moet maken, wat € 50 kost.
Heb nooit het idee gehad dat ze bij ophalen ooit naar een
Specifiek tijd hebben gekeken.
Gaat dit een probleem worden, of niet....
Dank alvast
Een stommiteit (kleintje) gemaakt.
Ik heb een opgeslagen zoekopdracht gebruikt om de autohuur
Vast te leggen. Niet goed gekeken, en nu staat de ophaaltijd
Op 14:00u, terwijl vliegtuig om 15:30 land (EWR).
Bij eBookers zeggen ze in eerste instantie dat ik nieuwe
Boeking moet maken, wat € 50 kost.
Heb nooit het idee gehad dat ze bij ophalen ooit naar een
Specifiek tijd hebben gekeken.
Gaat dit een probleem worden, of niet....
Dank alvast
"Patience is something you admire in the driver behind you, but not in the one ahead...."
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Als je de auto ophaalt gaat de tijd lopen. Dat staat ook op het formulier dat je mee krijgt bij het ophalen. Daar staan datum en tijd op die gehanteerd worden bij het inleveren van de auto.
De tijd bij het maken van de reservering is slechts een indicatie. Ik zou er niets meer aan veranderen!
De tijd bij het maken van de reservering is slechts een indicatie. Ik zou er niets meer aan veranderen!
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Contacteer:
Niets aan veranderen. Tenzij je een heel specifiek type hebt gehuurd zoals een hummer oid.
Wij waren zelfs een keer 24 u later dan voorzien omwille van overnachten in Chicago wegens te late vlucht. Geen probleem.
Wij waren zelfs een keer 24 u later dan voorzien omwille van overnachten in Chicago wegens te late vlucht. Geen probleem.
Groetjes,
Carine
Carine
- Re1gnman
- Amerikakenner
- Contacteer:
Dacht al niet dat het veel zou uitmaken, je kan tenslotte vertraging oplopen.Maarten-Annique schreef:Als je de auto ophaalt gaat de tijd lopen. Dat staat ook op het formulier dat je mee krijgt bij het ophalen. Daar staan datum en tijd op die gehanteerd worden bij het inleveren van de auto.
Ik d8, stuur ff een mailtje om tijd juist te zetten...komen ze aanzetten met een nieuwe boeking.
Toen was ik ff verward.....
Dank voor de snelle reacties..
"Patience is something you admire in the driver behind you, but not in the one ahead...."
- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Ik had dit ook afgelopen juli bij National. Toen had ik via facebook de vraag gesteld hoe het zit met ophaaltijden waaorp ik meteen antwoord terugkreeg, dat ze de auto tot middernacht gereserveerd houden of tot sluiting van ophaallokatie als het niet bij vliegveld is. Bij ophalen ook geen enkel probleem gehad.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
- Re1gnman
- Amerikakenner
- Contacteer:
Heb vandaag een wat meer officieel bericht van eBookers gekregen.
De tijd die je opgeeft is inderdaad een indicatie. Ze houden de reservering 24 uur
Vast.
No worries dus.
De tijd die je opgeeft is inderdaad een indicatie. Ze houden de reservering 24 uur
Vast.
No worries dus.
De alamo aanbieding die hierboven staat is voor mij voor volgende zomer erg goed
alamo.co.uk/brits
Zitten hier alle verzekeringen bij?
Heeft iemand hier ervaring mee om in uk een auto te boeken?
Gr
alamo.co.uk/brits
Zitten hier alle verzekeringen bij?
Heeft iemand hier ervaring mee om in uk een auto te boeken?
Gr
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 1476 Weergaves
-
Laatste bericht door theovg
-