Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
A few tips for future US college students
A few tips for future US college students
Ik heb onlangs een blogpost geschreven genaamd A few tips for future US college students
Ik ben benieuwd of jullie nog andere tips hebben? Misschien dat we zo een lijst kunnen samenstellen!
Ik ben benieuwd of jullie nog andere tips hebben? Misschien dat we zo een lijst kunnen samenstellen!
- houstonwehaveaproblem
- Amerika-expert
Leuk Timmo, maar wel serieus allemaal hè? "Alvast het volgende hoofdstuk of paragraaf lezen voor de komende les"
Waar staan de tips over de heftige parties met binge drinking? 
Nee, dit is maar een grapje hoor! Ik vind de lijst erg goed en heb een paar andere tips op je site gezet.
Trudie
(de brave studente met op het moment een totaal gemiddelde van een 97 voor alle vakken
)
Nee, dit is maar een grapje hoor! Ik vind de lijst erg goed en heb een paar andere tips op je site gezet.
Trudie
(de brave studente met op het moment een totaal gemiddelde van een 97 voor alle vakken
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Ja, de dirrty tips komen zodra ik 21 wordt 
Je hebt inderdaad goede tips erbij gepost Trudie, ik herken ze. Nog een andere tip is tutoring sessies volgen. Ik doe dit regelmatig voor mijn essays, voordat ik ze moet inleveren. Iemand die goed in engels is (vaak een professor, maar kan ook een student zijn) leest mijn essay en dan bespreken we samen wat de fouten zijn en wat je kunt verbeteren aan een essay. Het heeft mij veel geholpen!
Je hebt inderdaad goede tips erbij gepost Trudie, ik herken ze. Nog een andere tip is tutoring sessies volgen. Ik doe dit regelmatig voor mijn essays, voordat ik ze moet inleveren. Iemand die goed in engels is (vaak een professor, maar kan ook een student zijn) leest mijn essay en dan bespreken we samen wat de fouten zijn en wat je kunt verbeteren aan een essay. Het heeft mij veel geholpen!
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik neem aan dat je daar dan extra voor moet betalen? Of zit dat in de 'service' inbegrepen?Timmo schreef:Nog een andere tip is tutoring sessies volgen.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- houstonwehaveaproblem
- Amerika-expert
Hier is tutoring gewoon een gratis service. In de bibliotheek is een speciale ruimte ingericht waar docenten zitten om je te begeleiden met je huiswerk, verslagen, engels, etc. Je kunt daar overdags gewoon zonder afspraak naartoe. Ook is er voor wiskunde een apart lokaal waar ze je kunnen helpen bij de stukken die je niet snapt.
Het zijn leraren of oud-leraren die een deel van hun vrije tijd gebruiken om te helpen/assisteren. Soms ook oudere mensen, maar veel hebben wel een onderwijsbevoegdheid. Alles is dus vrijwilligerswerk. Je moet wel inloggen op een computer als je erheen gaat. Dit is om een overzicht te krijgen hoeveel mensen er gebruik van maken en hoe lang. En docenten kunnen zo ook zien dat je naar die tutoring bent geweest, wat zij als positief zien.
Het zijn leraren of oud-leraren die een deel van hun vrije tijd gebruiken om te helpen/assisteren. Soms ook oudere mensen, maar veel hebben wel een onderwijsbevoegdheid. Alles is dus vrijwilligerswerk. Je moet wel inloggen op een computer als je erheen gaat. Dit is om een overzicht te krijgen hoeveel mensen er gebruik van maken en hoe lang. En docenten kunnen zo ook zien dat je naar die tutoring bent geweest, wat zij als positief zien.
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
-
Flying Dutchman
- Amerika-ontdekker
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 6985 Weergaves
-