Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Nieuwe camper wegbrengen

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Re: Nieuwe camper wegbrengen

Bericht door michelly »

vana schreef:Ik ben eigenlijk heel benieuwd hoeveel kosten er verder nog bijkomen zoals benzine, campings eventueel extra kilometers? Helaas heeft Michelly het kostenoverzicht op haar site niet ingevuld. Misschien kan iemand daar nog iets over vertellen?
We lopen inderdaad een beetje achter op onze site :oops:
Hier het kostenoverzicht van onze vakantie van afgelopen mei:
Tickets + camperhuur + 1 hotelovernachting: 1278 euro
Campings: $ 493 voor 21 nachten. Per nacht dus $ 23. Wel met de aantekening dat we 2 nachten bij vrienden/familie hebben gelogeerd en 1 camping gratis was (de mooiste van de hele vakantie!)
Benzine: $ 1550 (6030 km)
Overig: $ 1065 (We hebben vaak ons eigen potje gekookt)
Extra km: $ 380 (We hadden 5000 km in het pakket, we hebben dus 1030 à $ 0,34 (ex tax) bij moeten betalen.

Totaal heeft deze vakantie ons omgerekend naar euro's € 3961 gekost.
Het enige wat ons echt tegenviel was het brandstofverbruik. Dat is dan ook meteen het nadeel als je zo'n wegbrengactie doet, je rijdt toch behoorlijk wat (dure) kilometers. Maar alles bij elkaar hebben wij best een voordelige en zeker superfijne vakantie gehad.

Elly
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Ja, dat valt inderdaad best mee voor een verre vakantie.
Behalve die benzinekosten dan, wat een geld :o
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

De reis van Elly ging voor een deel door Cacnada en daar is de brandstof een flink pak duurder dan in de USA.
Ook wij hebben in 2008 een R-B camper van fabriek naar Las Veags gebracht zie: http://www.robenannie.nl/reisverslag2008-1.html voor het verslag.
De prijs voor de campgrounds ligt ook aan je eigen wensen zo hebben wij de laatste reis verschillende keren op BLM campgrounds gestaan die zijn zonder hookups maar kosten dan ook maar $ 0.00 tot $ 10.00 per nacht.
CaroLine
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door CaroLine »

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb al verschillende reisverslagen gelezen en wacht nu op een volgende aanbieding met een vertrek eind april of in mei 2014.
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Lijkt mij ook wel wat, heb me opgegeven voor de nieuwsbrief van Travelhome.
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Ook mij lijkt het wel wat zo'n terugbreng camperreis, alleen al om een reis in een Camper te ervaren, is het iets voor ons??
Ik heb even gelezen in de informatie van Travelhome maar vraag me toch af wat inclusief/exclusief is? Ik vind een en ander niet duidelijk bij de info staan, ik dacht zowiezo dat de vlucht en de eerste en laatste hotelovernachting inclusief is maar er staat dat Travelhome indien u dat wenst de vliegtickets en het hotel boekt, vanwege dat "indien u wenst" ga ik een beetje twijfelen. Je kan ook eerder of later vertrekken zodat je bijv. nog wat extra dagen in Chicago of SF hebt, ook dan twijfel ik weer of het ticket inbegrepen is, als je eerder vertrekt vind ik het logisch dat je dan die hotelnachten zelf betaald maar het ticket???
michelly
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door michelly »

Bij ons zat de eerste hotelovernachting, tickets en camperhuur bij de prijs. Ook de verzekeringen met een eigen risico van 1000 euro per gebeurtenis wat je dan weer bij kunt verzekeren. Ook de inventaris zat erbij. Verder hadden wij 5000 km in het pakket. We moesten nadien 1000 km bijbetalen (iets van 300 euro)
Hier ons kostenoverzicht.

Elly
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Dus de laatste nacht moet je zelf een hotel regelen, ook de taxi naar de fabriek is voor eigen rekening heb ik begrepen. Hoeveel betaal je voor die extra verzekering voor het eigen risico?
michelly
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door michelly »

Volgens mij iets van 200 euro. Wij hebben die verzekering iig niet genomen.
De laatste nacht hadden we geen hotel nodig want we leverden 's ochtends de camper in en vlogen 's middags.
Wij haalden de camper op en leverden hem in bij het verhuurstation. Ik geloof dat we in totaal iets van 80 dollar aan taxikosten kwijt waren.
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Dank voor de info Elly :thumbup:
trudy
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door trudy »

Wij hebben dit voorjaar een camper van RoadBear opgehaald en weggebracht naar San Francisco. In de afgesproken prijs zat de vlucht, de camperhuur, de eerste nacht hotel in Chicago. Een bus haalde ons op en bracht ons naar Middlebury (ca. 2,5 uur rijden, de afstanden zijn lang). Daar kregen we lange uitleg, compleet met film over de werking van de camper en daarna 'in het echt' nog eens dunnetjes over. Het is dan wel middag voordat je rijdt en je boodschappen kunt gaan doen.
In San Francisco moesten we de camper voor 11 uur inleveren. Daarna bracht en busje ons naar het vliegveld, maar het rijdt ook naar een een aantal geselecteerde hotels in de stad. Overigens kun je in SFO ook vanaf het vliegveld met de BART naar de stad. Wij hadden dus geen extra hotel- of taxikosten. Wij zijn ook wat dagen in SFO gebleven en de terugvluchten zaten ook in de offerte. Wij hadden deze keer geboekt via Tioga maar dat maakt niet veel verschil met Travelhome. Bij een andere reis hebben we via hen geboekt en ook toen zaten al deze elementen gewoon in de offerte.
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

@ Trudy, ben jij lid van de Nieuwsbrief van Tioga of heb je gewoon regelmatig op hun site gekeken, ben inmiddels lid van de Nieuwsbrief van Travelhome.
trudy
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door trudy »

@Ina, ik heb me ook opgegeven voor de nieuwsbrief van Tiogatours. Vaak komen min of meer dezelfde aanbiedingen langs maar soms ook andere. Je kunt gewoon bij beide vrijblijvend een offerte vragen. Succes met plannen.
rick073
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door rick073 »

Beste Caroline,

Op dit moment heeft Travelhome aanbiedingen staan voor in mei en juni 2014. Ik heb er gisteren een geboekt..

Succes ermee.

Groetjes,

Rick
Randy
Amerika-ontdekker

Bericht door Randy »

Wij willen graag in mei 2014 weg. Er zijn nog een aantal aanbiedingen, maar (logisch) beperkt.
Ik durf de gok niet te nemen om te wachten met boeken...verstandig?
LindaH
Amerikafan
Partner van: RemcoUSA
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door LindaH »

Wij hebben vandaag contact gehad met Travelhome over een relocation special en ze geven aan snel te reageren ivm de vele aanvragen.

Ik ben zelf ook even wezen kijken en kwam dit tegen op de site van apollo: Het lijkt haast te mooi om waar te zijn.

http://www.apollorv.com/reloc.aspx

0 euro voor een relocation special (nieuw uit de fabriek) naar Las Vegas, Denver, LA of SF, weet iemand of hier kosten bij komen? Verzekeringen iod? In de voorwaarden kan ik hier niets over terugvinden.

Je hebt al een retourticket voor 650 p.p via united... En evt. transfer had ik bedacht dat we de eerst dag een kleine auto kunnen huren (kost zon 100 euro incl one way)
Maak vooral veel werk van je vrije tijd.
Randy
Amerika-ontdekker

Bericht door Randy »

Wij hebben uiteindelijk ook bij travelhome geboekt, tegen een lager tarief dan enkel dagen geleden. Blijkbaar is er te weinig animo, en hebben ze de prijzen omlaag gegooid.
LindaH
Amerikafan
Partner van: RemcoUSA
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door LindaH »

Een vraag aan de mensen die deze one-way special hebben geboekt:

Hebben jullie hierbij die No-Risk verzekering afgesloten? Er zit anders alleen een standaart verzekering bij en dit vinden we een beetje eng omdat we normaal CDW + VIP + SLI hebben. Heb eerlijk gezegd ook geen idee wat dit inhoud, maargoed...

Kunnen wij gewoon veilig op weg zonder die No-Risk verzekering?
Maak vooral veel werk van je vrije tijd.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Als er geen SLI bijzit of je die niet bij kan boeken zou ik zeker de no-risk er bij nemen.
Wij boeken altijd via Tioga en sluiten daar als extra de verzekering van de Europesche er bij, is iets duurder dan de SLI van El Monte maar geeft ook meer dekking.
Ik ga er vanuit dat die no-riks van Travelhome ongeveer hetzelfde zal zijn als de verzekering van Tioga
michelly
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door michelly »

Wat ik vorig jaar begrepen heb bij Travelhome is die verzekering om je eigen risico af te dekken. Dat was 1000 CAD per gebeurtenis als ik me goed herinner. Wij hadden ervoor gekozen om deze verzekering niet af te sluiten. Ik dacht dat die iets van "200 en nog wat" euro kostte. Voor dat geld wilden wij het risico wel lopen.

Elly
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer