Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Inges: rondreis Seattle -Canada- Yellowstone zomer 2014

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Inges
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Re: Reis Inges: rondreis Seattle -Canada- Yellowstone zomer 2014

Bericht door Inges »

Mijn mannen zijn helemaal enthousiast over het kampeer avontuur. Geeft ons ook veel meer vrijheid om ergens langer of korter te blijven als we dat willen/kunnen. We nemen in ieder geval de slaapzakken mee. Die zijn klein en wegen niet veel. Verder kijken we wel. We zijn met z'n vieren en mogen ieder 23kg aan bagage mee zeulen maar of ik daar ook zin in heb.....

Ik moet in ieder geval voor mijzelf een dikke slaapmat hebben. Ik heb 1 1/2 jaar geleden mijn bekken en onderste ruggenwervel gebroken gehad. Revalidatie is prima gegaan maar slapen op een 3 cm dik matje is in mijn geval vragen om veel pijn. Weet iemand of ik in Canada (want wij vliegen op VC) zo'n 10cm dikke slaapmat kan kopen? (geen luchtbed). Meenemen zou kunnen maar hij neemt zeer veel ruimte in.
Groetjes, Inge
3x Canada en 9x USA
https://ingevanderwulp.nl/reizen/ (Live blog's + roadbooks )
vnvmouse
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis Inges: rondreis Seattle -Canada- Yellowstone zomer 2014

Bericht door vnvmouse »

Hoi, ben ook al n tijdje op Skyscanner de prijzen van de vluchten aan het volgen, om ook begin juli 2014 in Canada te geraken voor een rondreis Calgary - Yellowstone - Vancouver. Momenteel blijf ik hangen op Amsterdam - Edmonton heenreis op 28/6/14 en terugreis 25/7/14 voor 2 volw en 1 kind op de prijs van 765 euro pp. Dit is met Icelandair, met 1 overstap in Reykjavik (1u35 overstaptijd).
Vliegen op Vancouver op dezelfde data zit op 855 pp rechtstreekse vlucht met Air Transat.
Ik check nu elke dag en de prijzen zakken nu per euro elke dag :)
Grtz vnvmouse
Kerst-Nieuwjaar 2009-2010 : Florida
Juli-aug 2011 : Westcoast + New York
Juli 2014 : Canadian Rockies + Yellowstone
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer