Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Zo mogen de koffers wel Op slot

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
Bart40
Amerikakenner

Zo mogen de koffers wel Op slot

Bericht door Bart40 »

De koffers kunnen weer op slot, dat is geeft een wat vertrouwder gevoel.
Op slot?? Maar ze moeten toch in je koffer kunnen kijken?? Ze knippen hem open hoor!!! Inderdaad dat is zo maar niet als je deze sloten koopt.
http://www.safeskieslocks.com/store/ daar heeft TSA een loper van.
Toch wel een prettig idee dat ze weer op slot kunnen,ik heb zelf twee setjes gekocht voor $18 inclusief verzendkosten. Niet te duur vond ik.
Hopenlijk hebben jullie wat aan deze tip.

*note Mod
Titel aangepast i.v.m. de duidelijkheid
Rob
GPJ73
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door GPJ73 »

Heb ze vorig jaar sept. al gekocht op vakantie in de VS op de luchthaven en vind ze erg handig en het werkt ook goed, ze maken ze weer netjes op slot na het openmaken. De vorige oude slotjes waren doorgeknipt met een briefje in de koffer dat deze opengemaakt was.
Groeten,
Gert
Londen-VS-Canada (28 days of fun in augustus en september)
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Als je zo'n harde samsonite koffers hebt, die kan je op die manier toch niet op slot doen? Want hoe 'bevestig' je de twee schelpen aan elkaar? Dat gaat toch met van die 'klikkers'. Je hebt toch geen 'oogjes' waar je je slot door kan haken (zoals je wel hebt bij zachte koffers die met een rits sluiten)?
Afbeelding
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Roos*
Amerikafan

Bericht door Roos* »

Zo'n samsonite koffer heeft van zichzelf toch al een slot. Dus een extra slot is dan denk ik niet nodig. Hoewel je er natuurlijk wel zo'n band met slot om kunt doen.
Ik heb trouwens al de keren dat ik naar de VS ben geweest mijn koffers altijd op slot gedaan. Elke keer is die gecontroleerd wat bleek uit een flyer die in mijn koffer zat, maar mijn koffer zat altijd wel altijd weer netjes op slot. Soms was bij cadeautjes het papier wat opengescheurd :shock:. Maar goed......voor ieders en mijn veiligheid vind ik dat niet zo erg......
Stefandb
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Stefandb »

ik had ook een harde samsonite, en ik had de code op 000 gezet.
Ik deed ze dus wel op slot, zodat ze nt kon openvallen (want dit slot werkte niet meer zo goed) maar ze hebben mijn koffer wel gecontroleerd. Het papiertje lag mooi bovenop mijn jeansbroeken. De koffer was terug naar een ander nummer gedraaid toen ze van de band rolde.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Bedankt! Zo ben ik gerust dat ik m'n gewone Samsonite slot kan gebruiken.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Een kennis van mij vliegt regelmatig voor zaken en moest onlangs (niet op weg naar Amerika, maar naar Engeland) al zijn spullen in zijn koffer stoppen, ook zijn laptop. Koffer op slot.
Bij aankomst in Engeland, slot verbroken en laptop verdwenen.
Omdat hij op de laptop ook zijn zakelijkje agenda had zitten, heeft hij heel wat problemen ondervonden om zijn klantenadressen en afspraken weer op orde te krijgen.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Michigan
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Michigan »

markro schreef:Een kennis van mij vliegt regelmatig voor zaken en moest onlangs (niet op weg naar Amerika, maar naar Engeland) al zijn spullen in zijn koffer stoppen, ook zijn laptop. Koffer op slot.
Bij aankomst in Engeland, slot verbroken en laptop verdwenen.
Omdat hij op de laptop ook zijn zakelijkje agenda had zitten, heeft hij heel wat problemen ondervonden om zijn klantenadressen en afspraken weer op orde te krijgen.
En wie is dan aansprakelijk?
- Mike
Mack
Amerika-expert

Bericht door Mack »

Bewijs jij maar dat je laptop in die koffer zat!
Mack
MW Drawings

2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
Chi Sin X
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Chi Sin X »

Michigan schreef: En wie is dan aansprakelijk?
Jij zelf, je moet altijd sowieso een backup hebben van je data, in een ruwe vlucht kan de harde schijf van de laptop ook stuk gaan etc (of de valies valt ergens af). Ik zou zeker niet zo'n belangrijke data hebben zonder backup.
rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door rene.jager »

Ik heb m'n twijfels bij deze "uitvinding" Wie zijn er meestal verantwoordelijk voor het openbreken van koffers op luchthavens?? Volgens mij het bagagepersoneel of ander personeel die in aanraking komen met de bagage. Laat zij nou net een sleutel hebben. :roll:
Dutch
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Dutch »

rene.jager schreef:Ik heb m'n twijfels bij deze "uitvinding" Wie zijn er meestal verantwoordelijk voor het openbreken van koffers op luchthavens?? Volgens mij het bagagepersoneel of ander personeel die in aanraking komen met de bagage. Laat zij nou net een sleutel hebben. :roll:
En hoe werkt het dan met de sloten met een cijferslot?
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

TSA approved cijfersloten kunnen ook geopend worden met een master key. ZIt ook op de cijfersloten.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer