Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
driveaway auto's
driveaway auto's
Ik las over driveaway auto's (bv. http://www.autodriveaway.com) en dit lijkt me een mooie manier om goedkoop een indruk te krijgen van de grootsheid van het land. Nu heb ik alleen een probleem, ze vragen namelijk om een soort bewijs van goed rijgedrag en ik heb geen idee hoe ik daaraan moet komen... Deze uitleg kreeg ik gemaild:
A "printout of a motor vehicle record" is some official document, typically
issued by an official licensing agency (government usually) that shows if
you have any traffic violations or accidents. Sometimes a document from
an insurance agency can work as well. I just need some document of
some kind that shows you are a good driver. We have drivers coming in
from all over the world and it seems everybody is able to provide
something.
Ik heb zelf nog nooit een auto gehad, dus iets van de verzekering gaat niet werken. Heeft iemand hier ervaring mee?
bedankt!
A "printout of a motor vehicle record" is some official document, typically
issued by an official licensing agency (government usually) that shows if
you have any traffic violations or accidents. Sometimes a document from
an insurance agency can work as well. I just need some document of
some kind that shows you are a good driver. We have drivers coming in
from all over the world and it seems everybody is able to provide
something.
Ik heb zelf nog nooit een auto gehad, dus iets van de verzekering gaat niet werken. Heeft iemand hier ervaring mee?
bedankt!
Re: driveaway auto's
Ik zit met dezelfde vraag. Weet iemand intussen het antwoord hierop?
- bluemoon
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik heb zelf (in 2004) een auto "verhuisd" van driveaway maar toen was dit formulier nog niet nodig.
Misschien een telefoontje wagen naar het CJIB, en dan een verklaring vragen dat je geen ernstige overtredingen of aanrijdingen op je naam hebt ?
Het zijn natuurlijk wel ambtenaren, en ze moeten nu out-of-the-box denken, dus ik geef je niet veel kans
Misschien een telefoontje wagen naar het CJIB, en dan een verklaring vragen dat je geen ernstige overtredingen of aanrijdingen op je naam hebt ?
Het zijn natuurlijk wel ambtenaren, en ze moeten nu out-of-the-box denken, dus ik geef je niet veel kans
Crisis ? What Crisis ?
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ze hebben maar 4 auto's beschikbaar lijkt het over de gehele USA. Je moet het net treffen denk ik
- bluemoon
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
4 is niet veel, crisis waarschijnlijk, of er worden tegenwoordig meer auto`s per vrahtwagen vervoerd.
In 2004 heb ik een auto weggebracht van Alexandria VA naar Denver, bij dat kantoor in Alexandria hadden ze nog wel meer auto`s staan met bestemmingen varierend van Montana tot Florida.
Over de gehele VS waren er vele tientallen auto`s die verhuisd moesten worden.
In 2004 heb ik een auto weggebracht van Alexandria VA naar Denver, bij dat kantoor in Alexandria hadden ze nog wel meer auto`s staan met bestemmingen varierend van Montana tot Florida.
Over de gehele VS waren er vele tientallen auto`s die verhuisd moesten worden.
Crisis ? What Crisis ?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht