Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Luggage storage op Newark international Airport?
Luggage storage op Newark international Airport?
Hallo,
Weet iemand of je bagage op Newark Liberty International Airport kan opslaan?
Wij leveren de huurauto in na bijna 2 weken kamperen en gaan dan nog 3 dagen naar Manhattan.
Het liefst willen we de bagage die we niet nodig hebben (o.m. kampeerspullen) in een kluisje achterlaten op de airport. Ik kan echter nergens terugvinden of er een 'storage' is op Newark. iemand enig idee waar ik daarover iets kan vinden.
Groet
Christel
Christel
Weet iemand of je bagage op Newark Liberty International Airport kan opslaan?
Wij leveren de huurauto in na bijna 2 weken kamperen en gaan dan nog 3 dagen naar Manhattan.
Het liefst willen we de bagage die we niet nodig hebben (o.m. kampeerspullen) in een kluisje achterlaten op de airport. Ik kan echter nergens terugvinden of er een 'storage' is op Newark. iemand enig idee waar ik daarover iets kan vinden.
Groet
Christel
Christel
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Luggage storage op Newark international Airport?
Als je googelt op baggage storage Newark vind je wel wat, zoals:
http://www.nyctourist.com/travel_newark.htm
Ik vind ook veel sites (zoals deze officële site) waar aangeraden wordt om contact met je luchtvaartmaatschappij op te nemen.
Marianne
http://www.nyctourist.com/travel_newark.htm
Ik vind ook veel sites (zoals deze officële site) waar aangeraden wordt om contact met je luchtvaartmaatschappij op te nemen.
Marianne
Er is wel degelijk een luggage storage, maar niet met een kluisje of zo... Je geeft je bagage af aan een persoon, krijgt papieren mee en bij je vlucht huiswaarts haal je die gewoon op!
Let er dan wel op de openingstijden aansluiten op je vlucht! Wij hebben het een keer gehad op Heathrow dat dat niet zo was en we toen dus met onze koffer de stad in moesten (bij een lange overstap).
Ook kunnen de kosten voor die dagen behoorlijk oplopen.
Ook kunnen de kosten voor die dagen behoorlijk oplopen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht