Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4
Maximum bod is wat je er voor uit wilt geven. Je kunt op Priceline een bod ingeven en dan bij de volgende stap zien wat het inclusief tax is. Minimum bod ligt een beetje aan het aantal Free Rebids dat je kunt doen. Kijk ook eens op Hotwire wat de hotels in die wijk doen in jouw periode. Wij bieden altijd handmatig. Dan krijg je er ook een beter gevoel van hoe het werkt.
Priceline garandeert enkel een 2-persoons kamer. Als je dus 3 personen op een kamer kwijt wil dan is dat altijd een risico.
Priceline garandeert enkel een 2-persoons kamer. Als je dus 3 personen op een kamer kwijt wil dan is dat altijd een risico.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Kreeg vroegen via mail al eens per nacht bonus cash voor gebruik bij overnachten op hotels.
Maar dat is nu al heel lang geleden, weet er iemand of krijgt er nog iemand deze wel.
Maar dat is nu al heel lang geleden, weet er iemand of krijgt er nog iemand deze wel.
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben nu ook al een tijd niks meer geboekt en ook geen Bonus Cash meer ontvangen. Wellicht sturen ze die alleen als je actief bent op Priceline.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Als je een paar keer biedt krijg je meestal wel weer een aanbieding.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Ik ben al jaren vaste klant bij Priceline.com, tot afgelopen 2 jaar.
Ligt het nou aan mij of is Priceline.com een stuk minder interessant geworden dan Hotwire??
Als ik ga kijken naar bijvoorbeeld mijn Vegas vakantie had ik een 5 sterren hotel(Venetian) voor onder de 100$ per nacht via Hotwire, terwijl er op dat moment op priceline iets van 220$ stond, en uiteraard geprobeerd om zelfde prijs te krijgen als bij hotwire door te bieden, maar dit werd helemaal niks
Meer mensen hetzelfde idee?
Ligt het nou aan mij of is Priceline.com een stuk minder interessant geworden dan Hotwire??
Als ik ga kijken naar bijvoorbeeld mijn Vegas vakantie had ik een 5 sterren hotel(Venetian) voor onder de 100$ per nacht via Hotwire, terwijl er op dat moment op priceline iets van 220$ stond, en uiteraard geprobeerd om zelfde prijs te krijgen als bij hotwire door te bieden, maar dit werd helemaal niks

Meer mensen hetzelfde idee?
• 2007: Miami/Orlando • 2009: West Coast(SFO, LA, LAS)
• 2009: New York • 2010: New York, Philadelphia, Washington
• 2011: Miami • 2011: Las Vegas • 2013: Orlando
• 2015: New Yok • 2015: Las Vegas
• 2009: New York • 2010: New York, Philadelphia, Washington
• 2011: Miami • 2011: Las Vegas • 2013: Orlando
• 2015: New Yok • 2015: Las Vegas
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben de afgelopen vakantie ook veel via Hotwire geboekt. De aanbiedingen waren daar steeds interessant genoeg.
Wij gaan in mei naar Amerkia. Eerst plan was om voornamelijk te gaan kamperen, maar ik ben mij nu ook aan het oriënteren op Hotwire (Priceline valt af, omdat wij met 2 volwassenen en 2 kinderen reizen).
We stellen eigenlijk niet zo heel veel eisen aan accommodaties en als ik nu kijk naar de plaatsen waar we naartoe gaan, dan zie ik eigenlijk best wel hele mooie aanbiedingen via Hotwire in de periode die nog ver voor ons ligt.
Omdat we ons niet op voorhand al willen vastleggen, wil ik steeds wachten met boeken tot een dag van te voren. Gaat dat ook zo bij Hotwire of kom je dan op slechtere deals uit? Of is het juist slim? Ik begreep nl. dat hotels via Hotwire kamers verkopen die anders leeg blijven en in dat geval zou tot op het laatste wachten juist slim zijn.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
We stellen eigenlijk niet zo heel veel eisen aan accommodaties en als ik nu kijk naar de plaatsen waar we naartoe gaan, dan zie ik eigenlijk best wel hele mooie aanbiedingen via Hotwire in de periode die nog ver voor ons ligt.
Omdat we ons niet op voorhand al willen vastleggen, wil ik steeds wachten met boeken tot een dag van te voren. Gaat dat ook zo bij Hotwire of kom je dan op slechtere deals uit? Of is het juist slim? Ik begreep nl. dat hotels via Hotwire kamers verkopen die anders leeg blijven en in dat geval zou tot op het laatste wachten juist slim zijn.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Misschien is de vraag al gesteld, maar:
Wij zijn aan het kijken voor een hotel via priceline.
Nu hebben we het aantal zone's uitgebreid tot wat we maximaal willen en ons bod is niet geaccepteerd. Wat nu?
Kunnen we opnieuw bieden zonder zone's toe toevoegen?? Of kunnen we niet anders dan toch uitbreiden?
Wij zijn aan het kijken voor een hotel via priceline.
Nu hebben we het aantal zone's uitgebreid tot wat we maximaal willen en ons bod is niet geaccepteerd. Wat nu?
Kunnen we opnieuw bieden zonder zone's toe toevoegen?? Of kunnen we niet anders dan toch uitbreiden?
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je kunt na minimaal 24 uur weer bieden op dezelfde zones. Of free rebid zones toevoegen als die er zijn.
Dat is moeilijk in te schatten hoeksie. Ik heb zelf wel eens ver vooraf een hele goede deal via Priceline gescoord en dat hotel was uiteindelijk volledig uitverkocht. Ook voor de komende vakantie heb ik twee hotels geboekt die nu duurder zijn via Hotwire dan een paar weken geleden. Maar soms kun je op het laatste moment echt voor een dumpprijs komen te zitten. Blijft altijd een gokje.
Dat is moeilijk in te schatten hoeksie. Ik heb zelf wel eens ver vooraf een hele goede deal via Priceline gescoord en dat hotel was uiteindelijk volledig uitverkocht. Ook voor de komende vakantie heb ik twee hotels geboekt die nu duurder zijn via Hotwire dan een paar weken geleden. Maar soms kun je op het laatste moment echt voor een dumpprijs komen te zitten. Blijft altijd een gokje.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
HELP WIE KAN MIJ HELPEN HEB EEN HOTEL GEBOEKT VOOR 822$ waar ik bijna zeker ben dat ik maar 82$ heb ingegeven wat kan ik hier aan verhelpen wand dit vind ik wel heel veel voor een hotel
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Ik denk dat je je beter tot Priceline kunt richten dan tot het forum hier, zei kunnen er misschien nog wat aan doen.
Vraagje.
Ik heb tickets voor de zomer van 2014 gekocht.
Bij onze vorige 2 reizen heb ik geen gebruik gemaakt van hotwire of priceline.
Ik wil dat voor volgend jaar wel gaan doen.
Omdat we met z'n vieren (2 volw en 2 kids) gaan, ben ik aan hotwire aan het denken.
We gaan dus in juli 2014.
Wanneer zou een goed moment zijn om via hotwire te boeken?
Dit jaar al of wachten tot 2 a 3 maanden van te voren.
Maakt dit een verschil.
Ik heb vanalles gelezen over hotwire maar er is heeeeeel veeeeel te lezen.
De andere jaren boekte ik meestal meer dan 6 maanden van te voren direct bij het hotel.
gebeld.
Ik heb tickets voor de zomer van 2014 gekocht.
Bij onze vorige 2 reizen heb ik geen gebruik gemaakt van hotwire of priceline.
Ik wil dat voor volgend jaar wel gaan doen.
Omdat we met z'n vieren (2 volw en 2 kids) gaan, ben ik aan hotwire aan het denken.
We gaan dus in juli 2014.
Wanneer zou een goed moment zijn om via hotwire te boeken?
Dit jaar al of wachten tot 2 a 3 maanden van te voren.
Maakt dit een verschil.
Ik heb vanalles gelezen over hotwire maar er is heeeeeel veeeeel te lezen.
De andere jaren boekte ik meestal meer dan 6 maanden van te voren direct bij het hotel.
gebeld.
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Last-minute. Nu is nog veeeeel te vroeg. 2 a 3 maanden van te voren is ruim op tijd. En wij hebben ook wel eens de dag van te voren geboekt 
Wat je kan doen is nu alvast kijken naar een backup-hotel welke je kosteloos kunt annuleren. Dan kun je daarna rustig kijken op Hotwire.

Wat je kan doen is nu alvast kijken naar een backup-hotel welke je kosteloos kunt annuleren. Dan kun je daarna rustig kijken op Hotwire.
Njit schreef:Last-minute. Nu is nog veeeeel te vroeg. 2 a 3 maanden van te voren is ruim op tijd. En wij hebben ook wel eens de dag van te voren geboekt
thnx
Heb op hotewire en 4 * hotel op het oog.
fort lauderdale ( weston plantation) 4*
Denk dat dit het bonaventure resort & spa is.
Weet er iemand of dit juist is.
Nu mijn vraag komt bij de prijs van 86€ nog extra kosten bij omdat dit een resort is?
fort lauderdale ( weston plantation) 4*
Denk dat dit het bonaventure resort & spa is.
Weet er iemand of dit juist is.
Nu mijn vraag komt bij de prijs van 86€ nog extra kosten bij omdat dit een resort is?
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als ze een resort fee hebben zul je die nog extra moeten betalen.
Hb bij hotwire een hotel gezien .voor 27-03-2014
Doral-Miami airport west voor 58 € 3ster hotel
free parking/ free internet/free ontbijt/pool's/business center/self service laundry/internet access.
Als ik nu ga kijken bij betterbidding voor Doral airport west,vindt ik 3 hotels met 3 sterren maar deze hebben allemaal een fitness center, en het aangebode hotel niet hoe weet ik nu welk hotel het zal zijn.is de eerste keer dat ik met hotwire wil werken daar ik normaal altijd priceline neem .Maar nu zijn we met 3 wolwassen personen en durf niet met priceline te werken nu.
Doral-Miami airport west voor 58 € 3ster hotel
free parking/ free internet/free ontbijt/pool's/business center/self service laundry/internet access.
Als ik nu ga kijken bij betterbidding voor Doral airport west,vindt ik 3 hotels met 3 sterren maar deze hebben allemaal een fitness center, en het aangebode hotel niet hoe weet ik nu welk hotel het zal zijn.is de eerste keer dat ik met hotwire wil werken daar ik normaal altijd priceline neem .Maar nu zijn we met 3 wolwassen personen en durf niet met priceline te werken nu.
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Let erop dat je verder klikt op "show all amenities", soms verbergen ze er enkele op het eerste zicht.
Het kan natuurlijk zijn dat de amenities gewijzigd zijn, of dat er een ander hotel nu ook via hotwire te boeken valt.
Het kan natuurlijk zijn dat de amenities gewijzigd zijn, of dat er een ander hotel nu ook via hotwire te boeken valt.
Flickr foto albums
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
Willen op Hotwire graag het Vdara boeken voor 3 nachten. Echter als ik de data invul, 5 sterren, south strip krijg ik 2 prijzen te zien. Bij beide staat 'Last person got the Vdara'. Waarom 2 verschillende prijzen, andere kamers?
Laatst gewijzigd door masterkev op 06 nov 2013, 20:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Heb je wel de juiste link gebruikt? Want dit topic gaat over bieden op Priceline. Als je al een prijs ziet dan doe je iets verkeerd denk ik..