Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tips gevraagd roadtrip Florida
-
Jan & Wilma
- Amerikafan
Re: Tips gevraagd roadtrip Florida
Wij zijn in 2011 in de buurt van Tallahassee geweest, in Crawfordville. Daar hebben we overnacht in een Best Western.
Van daaruit zijn we oa naar Thomasville in Georgia gereden waar we Pebble Hill Plantation hebben bezocht (http://www.pebblehill.com)
Een aanrader wat ons betreft.
Een verslag hiervan kun je vinden in ons weblog van 2011 bij 10 maart.
Misschien kun je nog meer tips uit ons verslag halen. Zie de link onderaan dit bericht.
Wilma.
Van daaruit zijn we oa naar Thomasville in Georgia gereden waar we Pebble Hill Plantation hebben bezocht (http://www.pebblehill.com)
Een aanrader wat ons betreft.
Een verslag hiervan kun je vinden in ons weblog van 2011 bij 10 maart.
Misschien kun je nog meer tips uit ons verslag halen. Zie de link onderaan dit bericht.
Wilma.
Wakulla springs net onder Tallahassee is ook een aanrader. De kustrouteis inderdaad een mooie route, kost je wel extra tijd, sommige stukken door plaatsjes met stoplichten ed. Je komt wel langs stukken strand wat mooi rustig is. Thomasville en the big oak en de plantagewoning is ook een leuke route om even te rijden.. Heb een poosje in Tallahassee gewoond, dus als je meer wilt weten mag je het altijd vragen 
Grtz margreet.
Grtz margreet.
- Montyrulezz
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
In principe hebben we 1 hele dag in Tallahassee en ik wil graag via de katoenroute rijden als we vertrekken.
De sfeer van Tallahassee spreekt me heel erg aan, maar meer dan 1 overnachting zit er eigenlijk niet in.
Volgens mij ligt Thomasville weer wat meer naar boven en wij gaan vanuit Tallahassee naar onderen dus ik denk niet dat we daar komen. Ik wil wel graag bij New Orléans een plantagewoning bezichtigen.
Bedankt Wilma, ik ga je verslag vanavond even lezen!
De sfeer van Tallahassee spreekt me heel erg aan, maar meer dan 1 overnachting zit er eigenlijk niet in.
Volgens mij ligt Thomasville weer wat meer naar boven en wij gaan vanuit Tallahassee naar onderen dus ik denk niet dat we daar komen. Ik wil wel graag bij New Orléans een plantagewoning bezichtigen.
Bedankt Wilma, ik ga je verslag vanavond even lezen!
2006: 2 weken Fl. - 2008: 3 weken LA- SF
2009: 3 weken Fl. - 2012: 4 weken LA- LA
2013: 1 week New York - 2014: 3 weken New Orléans - Panhandle - Florida
2015: Florida - 2017: rondje LV - LV
2018: 1 week Weston en 1 week Orlando
2019: 3 weken LA - LA
- kimberley_brons
- Amerikafan
Ik kan je zeker Clearwater aanraden, maar Orlando is ook erg leuk! Ik woon zelf in Tampa
I have no special talents, I am only passionately curious.
- Montyrulezz
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
In Tampa en Orlando zijn we in 2009 al geweest. Orlando was leuk voor 1 x maar wij zijn geen pretparkgangers dus dat hebben we wel gezien.
Tampa vonden we ook heel erg mooi! Clearwater hebben we in onze route opgenomen.
Tampa vonden we ook heel erg mooi! Clearwater hebben we in onze route opgenomen.
2006: 2 weken Fl. - 2008: 3 weken LA- SF
-