Ja, waarom niet? Mensen doen wel vaker domme dingen; wat te denken van al die mensen die met hun dronken kop ieder weekend op de eerste hulp belanden?Aquell schreef:Ben trouwens wel benieuwd of mensen vinden dat ze recht op eerste hulp hebben als ze zonder helm onder uitgaan.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Motorrijbewijs
Re: Motorrijbewijs
Re: Motorrijbewijs
Gisteren naar de HD store gweest om mijn tweedaagse free rental in te plannen. Verrassing, de HD store stopt helemaal met de rental afdeling. Op 1 oktober gaat de stekker eruit. Van de 20+ motoren die men had om te verhuren zijn er vier over. Allemaal grote cruiser, niet echt ideaal om mee te beginnen. Nu willen ze ons wel een paar keer een free test ride aanbieden maar dan moet je de motor eind van de dag wel terug brengen. Maar dat is dan wel helemaal gratis, bij de huur motor moet je de verzekering van +/- 45$ per dag betalen. Maar ja ze waren erg behulpzaam en willen ons graag helpen.
Grotere steden zoals Vegas en LA blijven het wel doen. Daar is gewoon meer animo voor. Ik ben over twee weken een paar dagen in Vegas en heb een hele vrijdag middag en avond daar vrij dus wellicht dat ik even ga kijken wat de mogelijkheden zijn. Lijkt me wel leuk om daar een beetje rond te rijden. Ik wist niet daar HD zo gevoelig zijn. Gisteren trouwens de 2014 modellen gezien en zien er best aardig uit. Ik vind overigens alleen de fatboy modellen echt mooi. De rest vind ik een beetje ouwe lullen fietsen. Mijn lijkt een Ducita monster wel een leuke motorfiets. Maar ook die zijn erg aan de prijs. Ik zal in de winter eens kijken of de motoren iets goedkoper zijn geworden en dan koop ik misschien wel wat. Als de vrouw het goed vindt!
Grotere steden zoals Vegas en LA blijven het wel doen. Daar is gewoon meer animo voor. Ik ben over twee weken een paar dagen in Vegas en heb een hele vrijdag middag en avond daar vrij dus wellicht dat ik even ga kijken wat de mogelijkheden zijn. Lijkt me wel leuk om daar een beetje rond te rijden. Ik wist niet daar HD zo gevoelig zijn. Gisteren trouwens de 2014 modellen gezien en zien er best aardig uit. Ik vind overigens alleen de fatboy modellen echt mooi. De rest vind ik een beetje ouwe lullen fietsen. Mijn lijkt een Ducita monster wel een leuke motorfiets. Maar ook die zijn erg aan de prijs. Ik zal in de winter eens kijken of de motoren iets goedkoper zijn geworden en dan koop ik misschien wel wat. Als de vrouw het goed vindt!
http://katieaxelinthestates.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lexington, Kentucky
Lexington, Kentucky