Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
april mei 2014 vakantieperiode?
april mei 2014 vakantieperiode?
Wij zijn van plan om in april / mei 2014 een reis te maken van Philadelphia naar Florida (verschillende bestemmingen) en zijn benieuwd of het dan hoogseizoen is of juist niet. Waar zou ik terug kunnen vinden wat de vakantieperiodes zijn in de VS?
Re: april mei 2014 vakantieperiode?
Hoogseizoen zou ik het zeker niet noemen, maar in de week van Pasen zal het wel wat drukker zijn dan normaal. Pasen valt in 2014 van 18 tot 21 april; veel scholen hebben een paasvakantie van een week ofzo, maar dat is geen vaste regel. Wij hebben dit jaar in die week met een camper een rondje Arizona-New Mexico gedaan en we konden onze joekelcamper op de zaterdag van het paasweekeinde bij alle uitzichtspunten van de Grand Canyon probleemloos parkeren. Het was zelfs zo dat veel mooi gelegen campgrounds in die week nog niet open waren. Na Memorial day (in 2014 op 26 mei) komt het hoogseizoen pas langzaam op gang.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
De weken voor pasen zal het waarschijnlijk in Florida wel drukker zijn ivm spring break.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
April mei is absoluut laagseizoen. Ik ben dit jaar in die periode (op de bonnefooi) in die omgeving geweest en in alle hotels waar we wilden slapen was plaats genoeg.
(grofweg rondje: Philadelphia, Washington, Shenandoah, Smoky mts, Charleston, Norfolk, Philadelphia)
Het feit dat laat in de avond de parkeerplaatsen van die hotels slechts voor 25 - 50 % bezet waren zegt denk ik genoeg.
Ook bij populaire plaatsen in de buurt van Shenandoah en Smoky mts. was de bezettingsgraad van hotels niet hoger dan 50 %
In de steden waren zakenhotels wel goed bezet, dus 1 of 2 dagen van tevoren reserveren kan daar geen kwaad. Voor de rest, gaan met die banaan ..................
(grofweg rondje: Philadelphia, Washington, Shenandoah, Smoky mts, Charleston, Norfolk, Philadelphia)
Het feit dat laat in de avond de parkeerplaatsen van die hotels slechts voor 25 - 50 % bezet waren zegt denk ik genoeg.
Ook bij populaire plaatsen in de buurt van Shenandoah en Smoky mts. was de bezettingsgraad van hotels niet hoger dan 50 %
In de steden waren zakenhotels wel goed bezet, dus 1 of 2 dagen van tevoren reserveren kan daar geen kwaad. Voor de rest, gaan met die banaan ..................
Dag allen,
Dank voor de reacties. Fijn te weten dat het hoogseizoen dan nog niet begonnen is
Dank voor de reacties. Fijn te weten dat het hoogseizoen dan nog niet begonnen is

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 26 Reacties
- 4996 Weergaves
-
Laatste bericht door sunshine state
-
- 10 Reacties