Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Alleenreizigers Hawaii

Als je vraag over Hawaii gaat, kun je hem hier plaatsen.
Plaats reactie
QuietSoul81
Amerika-newbie

Alleenreizigers Hawaii

Bericht door QuietSoul81 »

Zijn er ook mensen die alleen in hun uppie naar Hawaii gaan of zijn geweest??
Ik wil graag heen, heb geen vriend...EN...vrienden kunnen niet mee.
Graag wil ik jullie ervaringen hiermee!!!
bembi
Amerikafan

Re: Alleenreizigers Hawaii

Bericht door bembi »

Het zal wellicht iets vermoeiender zijn om de afstanden alleen af te leggen, maar met een auto kun je dan ook meer stops maken om genoeg te rusten. Verder zou ik als het kan zeker gaan. Ik ben alleen naar amerika geweest en had het voor geen goud willen missen.
Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Zwitserland, Italië, Spanje, Griekenland, UK, US(Pa, Fl, Ny, Nj, MD, Hawaii), Bonaire, Turkije, Portugal
r1mario
Amerikafan

Bericht door r1mario »

Heb geen ervaring met alleen reizen naar en in Hawaii, maar heb wel ervaring met Hawaii. Hawaii is naar mijn mening zeer veilig, de bevolking is heel behulpzaam en vriendelijk en je hebt geen last van een taalbarriere( ik ga er dan vanuit dat je goed engels spreekt). Als er een land is waar je heel goed alleen kan rondreizen, dan is het Hawaii wel.
Assy
Amerikafan

Bericht door Assy »

Voor de afstanden moet je het niet laten, want zo groot is het er nu ook weer niet.
Wij waren in 2008 op Oahu, iedereen is er heel vriendelijk en behulpzaam.
En je raakt er ook gemakkelijk aan de praat met iedereen.
als je het kan, moet je het zeker doen. You will definatly fall in love with the islands.
2008: Westkust + Hawaii
2012: Florida
2013: Las Vegas en omgeving
http://www.wegousa.blogspot.com
QuietSoul81
Amerika-newbie

Bericht door QuietSoul81 »

Ik ga idd vaker alleen op vakantie tot nu toe alleen binnen europa...
Dus daarbuiten is weer iets spannends natuurlijk...

Weten jullie of er ook groepsreizen aangeboden worden naar hawaii???
Laurentius
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Laurentius »

Mijn dochter van net 19 is toen ze in Seattle op college zat ook alleen naar Hawaii gegaan . Het was haar grote droom ,maar jammer voor haar wilde er niemand mee . Dus toen toch maar besloten om in haar eentje te gaan . Met behulp van dit forum ,heeft ze haar reis samengesteld ,logeren deed ze in Hostels, en voor vervoer was zw aangewezen op openbaar vervoer . Ze heeft Mauii ,Big Island en nog een ander eiland aangedaan .
Het was haar eerste reis alleen ,en is toch wel meegevallen . Soms moeilijk ,omdat je geen eigen vervoer hebt . Er zijn hostels ide zelf excursies aanbieden , een keer kon ze meeliften met een alleenstaande dame uit het hostel die ook dezelfde excursie ging maken . In hostels kon ze makkelijk in contact komen met andere alleenreizenden . Doen zou ik zeggen ... zei ik ook tegen mijn dochter .
Dingski
Amerika-ontdekker

Bericht door Dingski »

Hoi Hoi !

Ik heb net deze vakantie in mijn uppie een maand door Hawaii heen gereist.
Mijn reisverslag is te lezen op mandyhendriks.waarbenjij.nu

Ik ben op oahu, maui, big island, en kauai geweest. Ik heb me echt geen moment onveilig gevoeld in hawaii! Ik heb alleen maar in hostels geslapen,
een aantal keren een auto gehuurd. Maar als je in hostels verblijft, zijn er altijd wel anderen die een auto hebben, waar je mee kan.

Oahu is goed te doen met openbaar vervoer. Maui, Kauai en Big island een HEEL stuk minder. Waarbij Maui nog het beste te doen is.

Laat maar weten als je meer informatie wil, want ik kan je een hoop tips geven!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer