Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Annick003, aangenaam!

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
annick003
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Annick003, aangenaam!

Bericht door annick003 »

Hallo,

Ik woon samen met mijn man en 3 dochters sinds 2 maanden in Santa Clara, CA. We zijn verhuisd voor mijn man zijn werk, ik mag hier in principe ook werken maar ben dit voorlopig nog niet van zin. Eerst settelen en dan zien we wel.. :-) Heb op de moment nog mijn handen vol met alles te regelen, kids naar school brengen, uitstapjes maken met hen, huishouden doen,...
Hiervoor al een paar keer op reis geweest naar de US.
Ik heb me vooral aangemeld om kennis te maken met andere Belgen/Nederlanders in de USA, tips ivm onze verhuis, raad,..

Groeten,
Annick
USInsider
Amerika-expert

Re: Annick003, Angenaam!

Bericht door USInsider »

Annick, welkom to the States ! en ook voor je man en je dochters.
Even geGoogle-mapped - jullie wonen dus in het hart van Silicon Valley ?
Je hebt denk ik een L-2 visum ? Gaaf dat je kunt werken als je dat wilt.
Maar neem inderdaad rustig de tijd om in te burgeren, er is veel moois te zien daar in de buurt.
annick003
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Re: Annick003, Angenaam!

Bericht door annick003 »

Bedankt oortjes! ;-)
Klopt, zitten midden in Silicon Valley tussen alle grote telecom en electronica bedrijven ;-)
Ik ben hier op een L2-B visa en mijn man op een L1-B visa. Mijn werkvisa moet wel nog aangevraagd worden, zou blijkbaar een formaliteit zijn volgens het advocatenkantoor dat mijn man zijn werkvisa heeft geregeld.
We zitten daar niet zo achter omdat ik nu nog altijd mijn handen vol heb :-)
Er is hier inderdaad veel te ontdekken en elke dag al fantastisch weer gehad..
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer