Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
MyVegas deel III
Re: MyVegas deel III
Even een vraagje:
Ik heb een -25% vrijgespeeld voor Aria, wel nog niet geredeemed omdat ik niet echt weet hoe dit in zen werking moet gaan.
Dus als ik deze redeem, moet ik bellen voor een reservatie te plaatsen? Eenmaal ter plaatste moet ik aan de balie gewoon de conf. number geven?
Of omdat dit men eerste keer Vegas gaat zijn, moet ik eerst mijn Mlife-pasje gaan laten maken en dan pas inchecken? Heb je iets speciaal nodig voor dat Mlife-pasje buiten uw Mlife-account dat aan MyVegas gekoppeld is?
Ik heb een -25% vrijgespeeld voor Aria, wel nog niet geredeemed omdat ik niet echt weet hoe dit in zen werking moet gaan.
Dus als ik deze redeem, moet ik bellen voor een reservatie te plaatsen? Eenmaal ter plaatste moet ik aan de balie gewoon de conf. number geven?
Of omdat dit men eerste keer Vegas gaat zijn, moet ik eerst mijn Mlife-pasje gaan laten maken en dan pas inchecken? Heb je iets speciaal nodig voor dat Mlife-pasje buiten uw Mlife-account dat aan MyVegas gekoppeld is?
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Die -25% voor Aria krijg je niet alleen omdat je hem hebt "vrijgespeeld". Het betekent dat hij nu voor jou (omdat je een bepaald level hebt gehaald) "te koop" is voor de Loyalty Points die er bij staan.
Als je hem dus aanschaft kost het je dat aantal Loyalty Points en dan krijg je per email bevestiging van de aanschaf met een redemption nummer. Dan kun je vanuit BE/NL bellen met het telefoonnummer dat ook in de bevestigingsemail staat, en kun je een hotelkamer boeken voor 25% minder dan de gangbare prijs. Dan moet je wel je M-life member nummer en het redemption nummer opgeven.
Je dient dus voordat je kunt boeken eerst een M-life account aan te maken (kan bijvoorbeeld hier als je dat nog niet gedaan hebt).
Tijdens het boeken krijg je van de persoon aan de telefoon een Confirmation nummer. Je kunt om een schriftelijke bevestiging vragen, maar die krijg je vaak niet (behalve als je maanden achter elkaar belt om het te vragen).
Als je eenmaal in Las Vegas bent aangekomen kun je in willekeurig welk MGM Resorts hotel je M-life pas ophalen (schrijf het nummer dus even op als je je hebt aangemeld). Je moet wel photo-ID laten zien.
De pas is in principe niet nodig om in te kunnen checken in Aria (maar wel verstandig om hem bij de hand te hebben).
Als je hem dus aanschaft kost het je dat aantal Loyalty Points en dan krijg je per email bevestiging van de aanschaf met een redemption nummer. Dan kun je vanuit BE/NL bellen met het telefoonnummer dat ook in de bevestigingsemail staat, en kun je een hotelkamer boeken voor 25% minder dan de gangbare prijs. Dan moet je wel je M-life member nummer en het redemption nummer opgeven.
Je dient dus voordat je kunt boeken eerst een M-life account aan te maken (kan bijvoorbeeld hier als je dat nog niet gedaan hebt).
Tijdens het boeken krijg je van de persoon aan de telefoon een Confirmation nummer. Je kunt om een schriftelijke bevestiging vragen, maar die krijg je vaak niet (behalve als je maanden achter elkaar belt om het te vragen).
Als je eenmaal in Las Vegas bent aangekomen kun je in willekeurig welk MGM Resorts hotel je M-life pas ophalen (schrijf het nummer dus even op als je je hebt aangemeld). Je moet wel photo-ID laten zien.
De pas is in principe niet nodig om in te kunnen checken in Aria (maar wel verstandig om hem bij de hand te hebben).
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Gisteren terug gekomen.
Las Vegas mede mogelijk gemaakt door MyVegas
Bij het ophalen van de coupons bij de Mlife desk vroeg de medewerkster of ik the MyVegas game door een kind had laten spelen
Ze kon zich niet voorstellen dat ik al die behaalde punten zelf bij elkaar had geklikt
- 2 nachten City View kamer in Aria, erg mooi hotel, lekker zwembad en vooral mijn zoon van 7 genoot van de elektronica die ervoor zorgt dat je dmv een afstandsbediening oa de gordijnen kan openen en sluiten en het licht aan en uit kan doen!
Uitzicht voor de Strip, met ramen over de hele breedte van de kamer!
- 2 maal 10 dollar Patisserie van Jean Philippe, hebben we ontbijt gehaald toen we 's ochtends vroeg vertrokken, was aardig, vieze koffie.....
- 2 Dinerbuffetten voor het Aria! Dit buffet heeft me erg verrast! Niet zo'n vreetschuur
, niet zo groot, licht en gewoon lekker!
Las Vegas mede mogelijk gemaakt door MyVegas

Bij het ophalen van de coupons bij de Mlife desk vroeg de medewerkster of ik the MyVegas game door een kind had laten spelen

Ze kon zich niet voorstellen dat ik al die behaalde punten zelf bij elkaar had geklikt

- 2 nachten City View kamer in Aria, erg mooi hotel, lekker zwembad en vooral mijn zoon van 7 genoot van de elektronica die ervoor zorgt dat je dmv een afstandsbediening oa de gordijnen kan openen en sluiten en het licht aan en uit kan doen!
Uitzicht voor de Strip, met ramen over de hele breedte van de kamer!
- 2 maal 10 dollar Patisserie van Jean Philippe, hebben we ontbijt gehaald toen we 's ochtends vroeg vertrokken, was aardig, vieze koffie.....
- 2 Dinerbuffetten voor het Aria! Dit buffet heeft me erg verrast! Niet zo'n vreetschuur

moet je voor het dinerbuffet van aria van te voren reserveren?
en leuk om te horen dat het goed was
en leuk om te horen dat het goed was

-
- Amerikakenner
- Partner van: a.ka. Damzkie
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wij hebben mede dankzij MyVegas ook mooie dagen in Las Vegas gehad. Hadden 2 gratis nachten via MyVegas bij elkaar gespeeld voor de Aria. In totaal bleven we 4 nachten en het bleek wel een heel gedoe om alles ter plekke administratief voor mekaar te krijgen. De moeite zeker waard, maar wie hier ook mee te maken krijgt, houdt rekening met een half uur extra bij check-in en check-out. Zeker bij check-out belangrijk om goed op papier te krijgen dat je de nachten gratis krijgt. Bij ons was een nacht al afgeschreven van de creditcard en vervolgens ook gelijk weer keurig teruggestort, maar wel even in de gaten houden. Het viel ons trouwens heel erg mee dat we helemaal niets hoefden te betalen, zelfs geen tax of resortfee!
We hadden ook nog voor 4 personen dinerbuffet in Aria bij elkaar gespeeld, super lekker buffet! Heel makkelijk in te wisselen bij de Mlife-balie en toen we vroegen of we daarmee in dezelfde rij moesten staan als normaal kregen we van de aardige mevrouw achter de balie ook nog een vip pass voor de snelle rij. Super service!
Aria trouwens meer dan aan te raden, geweldig hotel, luxe kamers, mooie zwembad en een fijne sfeer!
We hadden ook nog voor 4 personen dinerbuffet in Aria bij elkaar gespeeld, super lekker buffet! Heel makkelijk in te wisselen bij de Mlife-balie en toen we vroegen of we daarmee in dezelfde rij moesten staan als normaal kregen we van de aardige mevrouw achter de balie ook nog een vip pass voor de snelle rij. Super service!
Aria trouwens meer dan aan te raden, geweldig hotel, luxe kamers, mooie zwembad en een fijne sfeer!
2011: New York + Southwest: http://www.adamsusa.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012: Vegas + Northwest: http://www.nwusa2012.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2013: Vegas + Southwest: http://www.swusa2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012: Vegas + Northwest: http://www.nwusa2012.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2013: Vegas + Southwest: http://www.swusa2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerikakenner
- Partner van: a.ka. Damzkie
Dexter, je hoeft niet te reserveren voor het buffet in de Aria, kan volgens mij ook niet. Het kan wel erg druk zijn, zagen rond 19 uur een flink lange rij staan. Denk dat je wel 3 kwartier moet wachten. Vroeg gaan (rond 18.00) is dan een betere optie als je niet wilt wachten.
2011: New York + Southwest: http://www.adamsusa.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
super! bedankt voor de tip!
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Heb je normaal geen voorrang als VIP als je via MyVegas gaat?
Een overzicht van onze reizen en reisverslagen: http://dieudriesopreis.blogspot.com
April 16': New York
Aug 16': ZW Canda + Hawaï
New York (3x) - Zuidwesten (3x) - Noordoosten - Hawaii (2x)
Australië - Nieuw-Zeeland
April 16': New York
Aug 16': ZW Canda + Hawaï
New York (3x) - Zuidwesten (3x) - Noordoosten - Hawaii (2x)
Australië - Nieuw-Zeeland
- Fraa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Correctie, als je er maximaal een 10 à 15 minuten aan spendeert op 6 maanden tijd lukt het je ook wel.US-fanboy schreef:Tijdens het boeken krijg je van de persoon aan de telefoon een Confirmation nummer. Je kunt om een schriftelijke bevestiging vragen, maar die krijg je vaak niet (behalve als je maanden achter elkaar belt om het te vragen).
Reisblog: thisisfraa.be
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Hoooooooi,
Heb gisteren het aparthotel Desert Rose Resort gereserveerd voor 2 nachten (5personen) voor de prijs van 330 dollar. Is dit een mooie prijs/kwaliteit denken jullie voor dit hotel? Het is nl. De eerste keer dat we in Vegas zullen zijn en doordat er zoooooveel keus is aan hotels... Dus wat denken jullie, houden of ga ik nog iets beter vinden qua prijs/kwaliteit?
Alvast vriendelijk bedankt,
Frouke
Heb gisteren het aparthotel Desert Rose Resort gereserveerd voor 2 nachten (5personen) voor de prijs van 330 dollar. Is dit een mooie prijs/kwaliteit denken jullie voor dit hotel? Het is nl. De eerste keer dat we in Vegas zullen zijn en doordat er zoooooveel keus is aan hotels... Dus wat denken jullie, houden of ga ik nog iets beter vinden qua prijs/kwaliteit?
Alvast vriendelijk bedankt,
Frouke
-
- Amerikafan
Hoi Froukje,
Verkeerde topic want dit gaat over de game. Maar om je toch even te helpen, 2 nachten 5 personen voor 330 dollar, heb je het dan over 2 kamers, 3 kamer? In het weekend? etc.
In het weekend liggen de prijzen in Las Vegas nogal wat hoger dan doordeweeks.
Verkeerde topic want dit gaat over de game. Maar om je toch even te helpen, 2 nachten 5 personen voor 330 dollar, heb je het dan over 2 kamers, 3 kamer? In het weekend? etc.
In het weekend liggen de prijzen in Las Vegas nogal wat hoger dan doordeweeks.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Hoi Jan,
Dinsdag inchecken, donderdag uitchecken (Juli). Is een soort van appartement (2 slaapkamers, living, keuken enz...)
Alvast bedankt voor je reactie,
Frouke
ps: waar kan ik dan terecht voor mijn Las Vegas vragen? Wist niet dat er ook al een spel en al van bestond
Dinsdag inchecken, donderdag uitchecken (Juli). Is een soort van appartement (2 slaapkamers, living, keuken enz...)
Alvast bedankt voor je reactie,
Frouke
ps: waar kan ik dan terecht voor mijn Las Vegas vragen? Wist niet dat er ook al een spel en al van bestond

-
- Amerikafan
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... =las+vegas
Volgens mij is de prijs dan wel prima, je zit alleen niet op de strip maar dat is natuurlijk een keuze.
Met het spel kan je spelen voor gratis overnachtingen, buffet passes etc.
Volgens mij is de prijs dan wel prima, je zit alleen niet op de strip maar dat is natuurlijk een keuze.
Met het spel kan je spelen voor gratis overnachtingen, buffet passes etc.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Oooooooooowkeeeeeeeeeej
bedankt voor je reactie!
Frouke

bedankt voor je reactie!
Frouke
ik zit met een probleem met myvegas. Al een paar weken kan ik geen spelletjes spelen. Als het 100% geladen is dan komt er geen spel tevoorschijn.
Is er nog iemand die hier mee te maken heeft?
Het gekke is dat het bij mijn echte facebook wel perfect werkt maar met de valse heb ik dit aan de hand. Ik hoop dat het snel terug in orde komt, want je moet toch 1 keer per maand spelen opdat de rewards geldig blijven?
Het gekke is dat het bij mijn echte facebook wel perfect werkt maar met de valse heb ik dit aan de hand. Ik hoop dat het snel terug in orde komt, want je moet toch 1 keer per maand spelen opdat de rewards geldig blijven?
- US-fanboy
- Amerikakenner
Heb ik ook wel eens, maar dat duurt dan een half uurtje ofzo, en dan lukt het wel.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Is je Adobe Flash Player wel up-to-date?
Bij mij doet het spel het zo'n 3x per week niet en dan moet ik weer een nieuwe update installeren.
Hier vind je de laatste versie:http://get.adobe.com/nl/flashplayer/
Bij mij doet het spel het zo'n 3x per week niet en dan moet ik weer een nieuwe update installeren.
Hier vind je de laatste versie:http://get.adobe.com/nl/flashplayer/
Ik zit erover na te denken hoe ik nou het beste mijn prijzen kan innen.
Wij zijn met 2 personen en volgens mij had ik gelezen dat je niet 2x hetzelfde kan innen, binnen 30 dagen. Kan iemand mij dit bevestigen?
Dus had ik gedacht dat als we allebei nou 1x weekend Aria en 1x doordeweeks Aria innen, zitten we er in totaal dus 4 nachten.
Kan dit?
Wij zijn met 2 personen en volgens mij had ik gelezen dat je niet 2x hetzelfde kan innen, binnen 30 dagen. Kan iemand mij dit bevestigen?
Dus had ik gedacht dat als we allebei nou 1x weekend Aria en 1x doordeweeks Aria innen, zitten we er in totaal dus 4 nachten.
Kan dit?
• 2007: Miami/Orlando • 2009: West Coast(SFO, LA, LAS)
• 2009: New York • 2010: New York, Philadelphia, Washington
• 2011: Miami • 2011: Las Vegas • 2013: Orlando
• 2015: New Yok • 2015: Las Vegas
• 2009: New York • 2010: New York, Philadelphia, Washington
• 2011: Miami • 2011: Las Vegas • 2013: Orlando
• 2015: New Yok • 2015: Las Vegas
- US-fanboy
- Amerikakenner
Is in principe mogelijk.
Zou echter wel hier kijken of de vier nachten die je zou willen boeken wel alle 4 vrije nachten zijn.
Tot nu toe is de kalender maar t/m februari gevuld met mogelijke data en je hebt altijd kans dat spelregels veranderen en dat, tegen de tijd dat je wilt boeken, het niet meer mogelijk is (of je moet tussen nu en begin volgend jaar gaan).
edit:
Overigens lees ik op Facebook wat gemengde berichten hierover varierend van "geen probleem" en "geen probleem, maar dan moet je wel van kamer verhuizen" tot "gaat niet lukken".
Ik heb zelf de voorwaarden niet kunnen vinden die zeggen dat je geen opvolgende nachten kunt boeken, maar die beperking schijnt er wel te zijn.
En dan hangt het er dus vanaf wie je aan de telefoon krijgt van de Mlife lijn, of het zonder meer lukt of dat je moet praten als Brugman
Zou echter wel hier kijken of de vier nachten die je zou willen boeken wel alle 4 vrije nachten zijn.
Tot nu toe is de kalender maar t/m februari gevuld met mogelijke data en je hebt altijd kans dat spelregels veranderen en dat, tegen de tijd dat je wilt boeken, het niet meer mogelijk is (of je moet tussen nu en begin volgend jaar gaan).
edit:
Overigens lees ik op Facebook wat gemengde berichten hierover varierend van "geen probleem" en "geen probleem, maar dan moet je wel van kamer verhuizen" tot "gaat niet lukken".
Ik heb zelf de voorwaarden niet kunnen vinden die zeggen dat je geen opvolgende nachten kunt boeken, maar die beperking schijnt er wel te zijn.
En dan hangt het er dus vanaf wie je aan de telefoon krijgt van de Mlife lijn, of het zonder meer lukt of dat je moet praten als Brugman

- Fraa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik heb dit eigenlijk constant, zowel op de desktop PC als op de Macbook (en op't werk). Het lost zichzelf op als ik al die gifts/requests aanvaard, nadien werkt het gewoon weer. Maar tot die gifts/requests niet aanvaard zijn, kan ik gewoon niet spelen. Klinkt heel gek, maar alle laadbalken in 't spel blijven dan net voor het maximum hangen & er gebeurt niets meer. Ook de chips op de Strip kan ik niet innen, deze laadbalken blijven dus ook hangen. Ik moet dus ook eerst 10 keer refreshen & al die gifts/requests aanvaarden, daarna werkt het spel pas. Vrij amateuristisch natuurlijk, zou niet mogen vind ik.Evelien. schreef:ik zit met een probleem met myvegas. Al een paar weken kan ik geen spelletjes spelen. Als het 100% geladen is dan komt er geen spel tevoorschijn.
Maar goed dat ik mijn rewards al heb & enkel om de x aantal tijd eens speel om actief te blijven, anders zou ik mijn rewards eventueel verliezen. Voor de rest interesseert het spel me eigenlijk niets meer, want als ik dit elke dag zou moeten doen, om gek van te worden.
Reisblog: thisisfraa.be
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 13005 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-