Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ticket naar Denver
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Ticket naar Denver
Hallo,
Ik wil volgend jaar waarschijnlijk een retourtje Denver doen: heen 14 juni en terug 9 juli met één tussenstop.
Wat zijn een beetje redelijke prijzen?
Heeft iemand ervaring?
Ik wil boeken als er een redelijke prijs is maar ik heb geen idee wat redelijk is, nu zie ik tickets voor ongeveer €700,- dat lijkt mij beest veel.
Ik snap dat niet te voorspellen is wat de tickets gaan doen maar wil wel weten wat ze in 2013 ongeveer gekost hebben als richtprijs.
Bedankt,
Els
Ik wil volgend jaar waarschijnlijk een retourtje Denver doen: heen 14 juni en terug 9 juli met één tussenstop.
Wat zijn een beetje redelijke prijzen?
Heeft iemand ervaring?
Ik wil boeken als er een redelijke prijs is maar ik heb geen idee wat redelijk is, nu zie ik tickets voor ongeveer €700,- dat lijkt mij beest veel.
Ik snap dat niet te voorspellen is wat de tickets gaan doen maar wil wel weten wat ze in 2013 ongeveer gekost hebben als richtprijs.
Bedankt,
Els
Re: Ticket naar Denver
Dat is een beetje hetzelfde als vragen naar het weer voor juni 2014; onmogelijk te voorspellen.
Tijdens mijn zoektocht voor september dit jaar heb ik prijzen gezien van ongeveer 550. Dit was eind december 2012 voor reisperiode september 2013.
Lage prijzen gezien bij United/Lufthansa en Icelandair.
Lage prijzen gezien bij United/Lufthansa en Icelandair.
-
- Amerikakenner
Ik gaf al aan dat het me meer om een richtprijs gaat, dit soort flauwe reacties vind ik persoonlijk erg onvriendelijk!Jaydee. schreef:Dat is een beetje hetzelfde als vragen naar het weer voor juni 2014; onmogelijk te voorspellen.

De reactie van Hinko is meer het soort reactie waar ik vrolijk van wordt, BEDANKT Hinko!
Els
Dommel, ik zie dat je al 5 jaar op dit forum zit en blijkbaar ervaring hebt met reizen naar Amerika. Dan vind ik de reactie van Jaydee helemaal niet zo vreemd. Ticketprijzen in de toekomst zijn gewoon niet te voorspellen. Leuk dat iemand zegt ïk heb 550 euro betaald" maar het zegt niks.
- katrienenluc
- Amerikakenner
- Partner van: Luke21
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Hier al gekeken? http://ticketspy.nl/deals/wereldse-weken-bij-klm/
Wij betaalden in augustus 2011 voor vertrek 29 juni 2012 via Icelandair rond 600 euro.
Ik snap je vraag wel (heb ook dikwijls dat probleem
), ik denk alles onder 600 euro direct boeken, bij 700 euro beetje prijzen afwachten....
Wij betaalden in augustus 2011 voor vertrek 29 juni 2012 via Icelandair rond 600 euro.
Ik snap je vraag wel (heb ook dikwijls dat probleem

Groeten, Katrien
https://lukareizen.blogspot.com/
https://lukareizen.blogspot.com/
Nee het zegt inderdaad niks. Maar ik ging ervan uit dat TS dat snapte. Er werd om 2013 prijzen gevraagd, die gaf ik.mtl schreef:Dommel, ik zie dat je al 5 jaar op dit forum zit en blijkbaar ervaring hebt met reizen naar Amerika. Dan vind ik de reactie van Jaydee helemaal niet zo vreemd. Ticketprijzen in de toekomst zijn gewoon niet te voorspellen. Leuk dat iemand zegt ïk heb 550 euro betaald" maar het zegt niks.
-
- Amerikakenner
Ik stel een normale vraag, dat vind ik althans!Dommel schreef:Ik snap dat niet te voorspellen is wat de tickets gaan doen maar wil wel weten wat ze in 2013 ongeveer gekost hebben als richtprijs.
En zoals ik al aangeef, ik verwacht van niemand dat ze de toekomst voorspellen.
We zijn hier denk ik allemaal op het forum om elkaars ervaringen te delen, ik verzoek dan ook iedereen die hier is om te katten en die geen antwoord wil geven op mijn vraag om een ander draadje te zoeken.
Ik waardeer de antwoorden van Hinko en katrienenluc enorm, voor dit soort personen doe ik mee aan dit forum en probeer ik zelf ook een positieve bijdrage te leveren.
Ik heb inmiddels ook veel info gevonden in het "Wie, wanneer en hoe" overzicht onder reizen algemeen.
Dus nogmaals: negatieve reactie? Doe geen moeite klik aub verder!
Els
- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Vind je 700 euro geen mooie prijs?? Lijkt mij niet verkeerd. Lager kan misschien wel, maar je weet nooit wanneer de aanbiedingen komen. Voordeel van wel al boeken is dat je route dan vast ligt en je al hotels kunt boeken.
Wat mij opvalt is dat de veel lagere prijzen meestal voor reizen zijn buiten juli en augustus.
Wat mij opvalt is dat de veel lagere prijzen meestal voor reizen zijn buiten juli en augustus.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
2025 - midwest
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
2025 - midwest
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik vind 700 euro ook niet verkeerd. Wij waren dit jaar 623 euro kwijt; heen in mei naar Denver, terug uit LA in juni. Met goede vluchttijden (en een rechtstreekse vlucht terug), het had iets goedkoper gekund met minder goede tijden.
Marianne
Marianne
-
- Amerikakenner
Helemaal waar, als de tickets geboekt zijn kan ik de route verder uitpluizen. Nu is alles nog open.
Ik denk dat ik binnen nu en een paar weken wel ga boeken
Met uitzondering van Yellowstone en 4th of july zullen we denk ik geen hotels vastleggen. We vinden het veel te leuk om dat ter plekke te regelen.

Ik denk dat ik binnen nu en een paar weken wel ga boeken

Met uitzondering van Yellowstone en 4th of july zullen we denk ik geen hotels vastleggen. We vinden het veel te leuk om dat ter plekke te regelen.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Dit jaar in juli met icelandair naar Denver gevlogen voor zo rond de 700 euro, geboekt in december!Veel goedkoper ben in ik het niet tegen gekomen! Is overigens prima bevallen.Daarna pas kunnen boeken voor Yellowstone en toen bleek dat er nog maar weinig beschikbaar was! Dus lang wachten op een gunstige prijs, als die al komt, kan ook nadelig zijn voor het boeken van een accommodatie in een park!
Groet Rieky
Groet Rieky
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Wij betaalden voor vertrek 24 augustus 2010 €550 p.p. voor Brussel-Newark-Denver en Denver-Montreal-Brussel. Geboekt tijdens de promoties in januari van connections.be.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
- pumi1000
- Amerika-expert
Je kan wachten op een actie in december, maar als je nu boekt kun je de hotels al vastleggen wat ook enorm in prijs kan schelen. Heb nu al twee keer meegemaakt dat de hotels die wij boekten meteen in september daarna in totaal ruim 600 dollar duurder waren ( voor juli) als je nu een duurder ticket hebt kun je dat er ook weer aftrekken toch?
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
2025 - midwest
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
2025 - midwest
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je kunt de hotels toch ook al vastleggen als je nog geen ticket hebt? Zeker in geval van TS want zo te zien liggen begin- en einddatum al vast.
Marianne
Marianne
- pumi1000
- Amerika-expert
@marianne
Doen jullie dat ook ooit dan hotels vastleggen als je nog geen ticket hebt? Ik heb mijn route wel al, maar ticket is pas begin september te boeken.
Doen jullie dat ook ooit dan hotels vastleggen als je nog geen ticket hebt? Ik heb mijn route wel al, maar ticket is pas begin september te boeken.
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
2025 - midwest
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
2025 - midwest
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja, dat doen we wel eens. De laatste keer bijvoorbeeld dat we naar Yellowstone gingen wilden we graag op bepaalde locaties zitten. We wisten toen de route nog niet eens en hebben toen in twee verschillende periodes iets vastgelegd en later weer deels geannuleerd. Het is niet echt netjes vind ik, maar het gebeurt erg veel. Daarom komt er ook altijd nog wel iets vrij.
Wij boeken vrijwel altijd iets dat gratis te annuleren is.
Marianne
Wij boeken vrijwel altijd iets dat gratis te annuleren is.
Marianne
-
- Amerikakenner
Zo had ik het ook gedacht, we gaan nu de route uitpluizen en dan Yellowstone alvast boeken.
Omdat het eerste deel van de route al redelijk in beeld is kunnen we goed inschatten wanneer we in Yellowstone zijn en ik weet dat annuleren ook geen probleem heeft gegeven in het verleden.
Alleen het einde van de route en het vertrekpunt van de terugvlucht is echt nog een vraagteken.
Bedankt voor het meedenken!
Omdat het eerste deel van de route al redelijk in beeld is kunnen we goed inschatten wanneer we in Yellowstone zijn en ik weet dat annuleren ook geen probleem heeft gegeven in het verleden.
Alleen het einde van de route en het vertrekpunt van de terugvlucht is echt nog een vraagteken.
Bedankt voor het meedenken!
- Trientje
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Wij betaalden dit jaar € 612 per persoon voor de vluchten AMS-LHR-DEN en DEN-LHR-AMS met British Airways. We zijn op 28 juni vertrokken en op 16 juli teruggekomen. Deze tickets hebben we een van de laatste dagen van december 2012 geboekt. Als ik mij goed herinner, was er toen net een actie van British, maar daar ben ik niet meer 100% zeker van.
2007: Niagara Falls, NY, Washington, Philadelphia
2008: Florida
2009: Zuidwesten, San Francisco, NY
2010: Zuidwesten
2013: Rondje Denver-Denver met oa Yellowstone, Black Hills
2016: NY
2008: Florida
2009: Zuidwesten, San Francisco, NY
2010: Zuidwesten
2013: Rondje Denver-Denver met oa Yellowstone, Black Hills
2016: NY
Nou, sorry Dommel. Niet mijn bedoeling.Dommel schreef: Ik gaf al aan dat het me meer om een richtprijs gaat, dit soort flauwe reacties vind ik persoonlijk erg onvriendelijk!![]()
De reactie van Hinko is meer het soort reactie waar ik vrolijk van wordt, BEDANKT Hinko!
Els
Maar het valt toch gewoon niet te voorspellen? De prijzen van tickets in de zomer van 2013 geven op geen enkele manier houvast voor de zomer van 2014. Je moet wat geluk hebben en zodra je voor jezelf vind dat je een goede prijs hebt gevonden gelijk boeken.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 950 Weergaves
-
Laatste bericht door wouterjanS
-
- 8 Reacties