Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Kaap Koraal HAS LANDED
Re: Kaap Koraal HAS LANDED
Gefeliciteed, het lijkt erop dat je het erg naar je zin hebt. Ik heb je verhaal even snel doorgelezen. Ja cash is king. Zoals bij de AT&T, die mensen blijven twee uur naar sluiten omdat het uurloon 0,00 is. Puur commosie. Op een Iphone verkoop bij Verizon verdienen verkopers $25. Na te gaan dat ze waarschijnlijk 0 benefits hebben moeten ze wel. Nu weet ik niet helemaal hoe het verder in Florida zit, maar mijn gevoel is een beetje dat als je een leuke baan hebt in Amerika, wat betekent een normaal salaris + benefits en niet 7 dagen per week hoeven werken kun je best in loondienst werken. Daarnaast moet je een beetje uit de problemen blijven lol. Ik heb een collega die heeft een kind van 2 met wat problemen. Reken maar dat je geld als sneeuw voor de zon verdwijnt. Een buffer hebben in Amerika is dus belangrijk, maar goed dat zul je allemaal wel weten.
Ik wens je veel succes en ik hoop dat je het nog lang naar je zin gaat hebben daar. Maar begrijp ik het goed dat je een tijdelijk visa hebt? Veel plezier in iedergeval en een prettig weekeind
Ik wens je veel succes en ik hoop dat je het nog lang naar je zin gaat hebben daar. Maar begrijp ik het goed dat je een tijdelijk visa hebt? Veel plezier in iedergeval en een prettig weekeind
http://katieaxelinthestates.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lexington, Kentucky
Lexington, Kentucky
*droomt even mee*
Zoiets ja, dat wil ik wel in mijn huis, later als ik groot ben:

Ware het niet dat de mud room dan ongeveer net zo groot is als ons hele huis nu
Zoiets ja, dat wil ik wel in mijn huis, later als ik groot ben:

Ware het niet dat de mud room dan ongeveer net zo groot is als ons hele huis nu
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
-
Gast
LittlePhoenix, zo'n laundryroom hadden wij dus ook. We hebben de basement gefinished en daar staan nu de wasmachine/droger. De laundry room is nu een mudroom(pje) met haken/planken/plek voor schoenen etc. waar je fatsoenlijk kunt binnenkomen. In de basement heb ik nu een mooie laundry room en gecombineerd met een laundry chute vanaf de bovenverdieping. Het werkt veel beter tov de laundryroom op de begane grond vanaf de garage, maar als ik had mogen kiezen had ik het liefts een laundry room op de bovenverdieping gehad.
-
kaap koraal
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
LittlePhoenix schreef:Ja, nee, dat kan dus niet eh? Je wilde zo graag naar Amerika en dan wil je een European style home?!kaap koraal schreef:Maar dit modelhuis is pas af en vooral gericht op Europeanen dus dat spreekt ons wel aan.![]()
Nee, serieus, het is een mooi huis. En er is al een model home gebouwd? Misschien kan je er nog een keer doorheen lopen en wat foto's voor ons maken? Hebben jullie al kleuren voor de keuken en de badkamers gekozen? Granite uitgezocht voor de counters? Geen idee of je zelf je stuk steen kan uitkiezen bij jullie bouwer maar toen wij onze keuken aan het opknappen waren moesten we naar de fabriek om het perfecte stuk steen uit te kiezen voor het aanrecht. Leuk!
T.z.t. willen we ook een huis laten bouwen en het lijkt me zo super om zelf alles te kiezen, de keukenkastjes en de vloer en de kleur op de muren enz enz enz en dan alleen kijken naar wat wij mooi vinden en niet naar wat de beste resale value heeft. Na alle verhuizingen ben ik er wel aan toe om een eigen plekje te vinden.
Hahaha het zal meer een Amerikaans huis worden met europese styling ...die keukens hier in oudevandagebruin en andere poepbruin/eikenhout hoef ik niet dank u.
Het moet ook zo hoog mogelijk zijn dat vind ik mooi met 10 feet schuifdeuren dat is de trend nu hier ...laat ik dat nu net mooi vinden !
Graniet mag je idd zelf uitzoeken. Super met al die aders erin ! Ja ik ben al in dit modelhome geweest en verschillende andere zie deze ook en laat weten wat je van deze vindt ? teamaubuchon cape Coral model de Mandolin of Paul homes cape Coral en dan model de Majestic ??
En die kant en klaar ingebouwde tv/wandkasten iiieeeuuwww zooo 1990 !
- SophiaB
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Heb je al een stuk grond ergens? Wij hadden ook het idee om een lot te kopen en dan ons droomhuis erop te laten bouwen (niet zo luxe als die jij liet zien hoor
). We hadden zelfs de plannen (of hoe heet dat? bouwtekening?) ervan.
Maar de real estate agent was een eigenwijze dame die erop stond om ons ook een paar huizen te laten zien. Lang verhaal kort..... we waren op slag verliefd op een prachtig stukje Canada waar ze ons naar toe sleepte. Er stond al een huis... tja... dat moesten we er maar bij nemen.
Nu is het wel een mooi en groot huis (zeker voor Nederlandse begrippen) slechts 5 jaar oud toen we het kochten, maar we zijn al bijna zeven jaar bezig met verbouwen om het tenminste nog een beetje naar onze zin te krijgen.
Er zit een douche in waar je schoonmoeder kan laten inwonen, maar de laundry room kan je je k*nt niet keren. De spare bedroom is een balzaal (veel te luxe voor schoonmoeder), maar er is zowat geen kast te vinden... enz enz enz
Maar we hebben WEL het mooiste uitzicht van heel Canada, plus 100% privacy 5 minuten afstand van de town zelf, dus klagen doen we niet. En nu ik dit zo typ besef ik pas wat een verwende sik ik ben geworden, want ik denk dat 99% van Nederland kleiner woont dan wij met twee personen
Maar de real estate agent was een eigenwijze dame die erop stond om ons ook een paar huizen te laten zien. Lang verhaal kort..... we waren op slag verliefd op een prachtig stukje Canada waar ze ons naar toe sleepte. Er stond al een huis... tja... dat moesten we er maar bij nemen.
Nu is het wel een mooi en groot huis (zeker voor Nederlandse begrippen) slechts 5 jaar oud toen we het kochten, maar we zijn al bijna zeven jaar bezig met verbouwen om het tenminste nog een beetje naar onze zin te krijgen.
Er zit een douche in waar je schoonmoeder kan laten inwonen, maar de laundry room kan je je k*nt niet keren. De spare bedroom is een balzaal (veel te luxe voor schoonmoeder), maar er is zowat geen kast te vinden... enz enz enz
Maar we hebben WEL het mooiste uitzicht van heel Canada, plus 100% privacy 5 minuten afstand van de town zelf, dus klagen doen we niet. En nu ik dit zo typ besef ik pas wat een verwende sik ik ben geworden, want ik denk dat 99% van Nederland kleiner woont dan wij met twee personen
-
LittlePhoenix
- Amerika-expert
@ Cincijansen, hoe bevalt de laundry shute? M'n man ziet dat ook wel zitten maar ik heb het idee dat ik dan elke keer onderaan de shute mag gaan staan graven in een berg wasgoed wat nog gesorteerd moet worden. Ik heb het idee dat m'n wasmanden in de slaapkamer met duidelijke labels beter werken. Hoe gaat dat bij jullie?
-
LittlePhoenix
- Amerika-expert
@ Kaap Koraal, wie bedenkt de namen voor die huizen? Allebei prachtige huizen, al is de inrichting niet helemaal mijn smaak, maar goed, dat is aan te passen. Bij de Majestic zag ik dat de kinderkamers aan de andere kant van het huis zijn, dat lijkt me heel prettig. Ons huis heeft alle slaapkamers vlak bij elkaar en dat is soms toch lastig. Zeker omdat m'n man al om 0430 opstaat en dan helaas regelmatig de baby wakker maakt.
Die outdoor kitchen lijkt me trouwens ook leuk! Maar zijn de muren in de Majestic rond of zie ik dat verkeerd?
De Mandolin ziet er een stuk luxer uit, en een stuk duurder. En wat moderner. Ik vind vooral de badkamers mooier in dat model.
Lijkt me heel moeilijk kiezen. En hoe kies je een bouwbedrijf?
Die outdoor kitchen lijkt me trouwens ook leuk! Maar zijn de muren in de Majestic rond of zie ik dat verkeerd?
De Mandolin ziet er een stuk luxer uit, en een stuk duurder. En wat moderner. Ik vind vooral de badkamers mooier in dat model.
-
Gast
LittlePhoenix, ik vind de chute geweldig. De opening zit op de overloop. De chute komt uit in een kast met een deurtje ervoor (formaat anderhalve keukenkastje). Daaronder twee lades en nog een kast voor wasmiddelen ed. Je ziet dus geen was, tenzij de kast helemaal vol zit
, dan wil het deurtje wel eens open gaan staan.
Ik pak de was er uit en gooi het in drie wasmanden ernaast voor wit, gekleurd, handoeken ed. (van die hoge rechthoekige, die je kunt afsluiten). Voor het vouwen van de was hebben we deze aan de muur http://www.ikea.com/us/en/catalog/products/30180504/. Die klap je weer in als je klaar bent. Ik wil wel wat foto's opsturen, dan wordt het misschien wat duidelijker.
Ik pak de was er uit en gooi het in drie wasmanden ernaast voor wit, gekleurd, handoeken ed. (van die hoge rechthoekige, die je kunt afsluiten). Voor het vouwen van de was hebben we deze aan de muur http://www.ikea.com/us/en/catalog/products/30180504/. Die klap je weer in als je klaar bent. Ik wil wel wat foto's opsturen, dan wordt het misschien wat duidelijker.
Ik denk dat in CA een 'mudroom' minder belangrijk is - het regent hier vooral in het voorjaar (als we geluk hebben en het regent). Kortom we hebben hier zelden mud.
Wij hebben een paar jaar geleden ook gespeeld met het idee om een huis te laten bouwen. Maar wat we wilden en waar we het wilden, was net te duur voor ons.
Ik realiseerde me ook dat als je een bestaand huis koopt je niet voor verrassingen komt te staan mbt. settling ed. De vegetatie is ook 'more mature'. Vergis je niet wat de aanleg van een tuin kost als je het een beetje leuk wilt hebben. En een zwembad is duur van aanleg, maar maakt bij een bestaand huis de prijs niet veel duurder.
Kortom, ik heb het als eens verteld, na acht jaar rondrijden wist ik wat de betere buurten waren hier - in onze prijsklasse dan, wat ik wilde in een huis - noord-zuid was een voorwaarde voor mij, enz. Ook had ik me georienteerd op de kwaliteit van de diverse bouwers hier.
Maar het is alleen Mr. Oor en ik, ik weet niet hoe dit huis zou bevallen als we een 'echt' gezin hadden.
Wij hebben ook 'twee eilanden'. Een die de gootsteen en de aanrecht bevat, en een ander tussen de keuken en de woonkamer, een prima plek om van alles en nog wat te doen en toch tv. te kunnen kijken.
Ons woonkamer is ook 4,5 meter hoog en dat scheelt aan energie-kosten in de zomer.
Kaap, als je helemaal cash kunt gaan ! zou je eens met een goede makelaar naar bank-owned en foreclosures kunnen gaan kijken. Diezelfde banken die ons vol lekke hypotheken stopten, vragen nu cash als ze zelf iets verkopen.
Hier stonden op een gegeven moment ook enige net-begonnen, half-afgebouwd, dan wel bijna-klaar huizen waarvan de eigenaar failliet was gegaan en die redelijk goedkoop op de kop getikt konden worden.
Vaak hebben de eigenaars voor ze vertrokken alle appliances en alle wasbakken en nog zo meer gesloopt, dus je kunt nog volledig je eigen keuze maken wat dat betreft.
Ga ik nu even naar de Majestic kijken. Kaap, laat ze komen de modellen !
SophiaB, zitten jullie aan de westkust van Canada ?
Wij hebben een paar jaar geleden ook gespeeld met het idee om een huis te laten bouwen. Maar wat we wilden en waar we het wilden, was net te duur voor ons.
Ik realiseerde me ook dat als je een bestaand huis koopt je niet voor verrassingen komt te staan mbt. settling ed. De vegetatie is ook 'more mature'. Vergis je niet wat de aanleg van een tuin kost als je het een beetje leuk wilt hebben. En een zwembad is duur van aanleg, maar maakt bij een bestaand huis de prijs niet veel duurder.
Kortom, ik heb het als eens verteld, na acht jaar rondrijden wist ik wat de betere buurten waren hier - in onze prijsklasse dan, wat ik wilde in een huis - noord-zuid was een voorwaarde voor mij, enz. Ook had ik me georienteerd op de kwaliteit van de diverse bouwers hier.
Maar het is alleen Mr. Oor en ik, ik weet niet hoe dit huis zou bevallen als we een 'echt' gezin hadden.
Wij hebben ook 'twee eilanden'. Een die de gootsteen en de aanrecht bevat, en een ander tussen de keuken en de woonkamer, een prima plek om van alles en nog wat te doen en toch tv. te kunnen kijken.
Ons woonkamer is ook 4,5 meter hoog en dat scheelt aan energie-kosten in de zomer.
Kaap, als je helemaal cash kunt gaan ! zou je eens met een goede makelaar naar bank-owned en foreclosures kunnen gaan kijken. Diezelfde banken die ons vol lekke hypotheken stopten, vragen nu cash als ze zelf iets verkopen.
Hier stonden op een gegeven moment ook enige net-begonnen, half-afgebouwd, dan wel bijna-klaar huizen waarvan de eigenaar failliet was gegaan en die redelijk goedkoop op de kop getikt konden worden.
Vaak hebben de eigenaars voor ze vertrokken alle appliances en alle wasbakken en nog zo meer gesloopt, dus je kunt nog volledig je eigen keuze maken wat dat betreft.
Ga ik nu even naar de Majestic kijken. Kaap, laat ze komen de modellen !
SophiaB, zitten jullie aan de westkust van Canada ?
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Hi Kaap Koraal!
Fijn dat jullie zo goed geland zijn in jullie nieuwe omgeving! Leuk om je verhalen te lezen ook. Ben heel benieuwd hoe alles over een half jaar of een jaar voelt. Waarschijnlijk zijn jullie dan écht helemaal geland en overzie je beter de positieve veranderingen en misschien ook wat negatieve aspecten? Tenminste, dat lijkt me wel gezond, dat je ook met een bepaalde weemoed terug kunt kijken naar je oude omgeving.
Wat betreft de huizen die hier door jullie bekeken worden, ik vind ze echt verschrikkelijk! Ik hou veel meer van de wat authentiekere woningen die je in de VS ziet. De wat oudere 'Spaanse' stijl woningen in oost-LA bijvoorbeeld, de sfeervolle cottages in Venice Beach, of de geweldige statige en rijkelijk versierde huizen in New Orleans. Ook de stadswoningen in Washington DC vind ik mooi, met de hoge plafonds met houten beams en 'aged' houten vloeren. Mocht ik naar Amerika emigreren dan zou ik echt opzoek gaan naar zo'n oudere woning en niet voor zo'n Dynasty-woning met vervelende glimmer-dingetjes, rare ronde muren en livings met een plafond van 7 meter hoog kiezen. Brrrrr.
Maar ieder z'n smaak natuurlijk, en ik kan me wel heel goed voorstellen dat zo'n splinternieuw huis met super veel ruimte en luxe voor veel mensen aantrekkelijk is.
Maar wees nou eerlijk, dat kan toch niet op tegen de sfeer in zo'n huis (
):
- http://tiny.cc/625y1w (NO)
- http://tiny.cc/u15y1w (NO)
Fijn dat jullie zo goed geland zijn in jullie nieuwe omgeving! Leuk om je verhalen te lezen ook. Ben heel benieuwd hoe alles over een half jaar of een jaar voelt. Waarschijnlijk zijn jullie dan écht helemaal geland en overzie je beter de positieve veranderingen en misschien ook wat negatieve aspecten? Tenminste, dat lijkt me wel gezond, dat je ook met een bepaalde weemoed terug kunt kijken naar je oude omgeving.
Wat betreft de huizen die hier door jullie bekeken worden, ik vind ze echt verschrikkelijk! Ik hou veel meer van de wat authentiekere woningen die je in de VS ziet. De wat oudere 'Spaanse' stijl woningen in oost-LA bijvoorbeeld, de sfeervolle cottages in Venice Beach, of de geweldige statige en rijkelijk versierde huizen in New Orleans. Ook de stadswoningen in Washington DC vind ik mooi, met de hoge plafonds met houten beams en 'aged' houten vloeren. Mocht ik naar Amerika emigreren dan zou ik echt opzoek gaan naar zo'n oudere woning en niet voor zo'n Dynasty-woning met vervelende glimmer-dingetjes, rare ronde muren en livings met een plafond van 7 meter hoog kiezen. Brrrrr.
Maar ieder z'n smaak natuurlijk, en ik kan me wel heel goed voorstellen dat zo'n splinternieuw huis met super veel ruimte en luxe voor veel mensen aantrekkelijk is.
Maar wees nou eerlijk, dat kan toch niet op tegen de sfeer in zo'n huis (
- http://tiny.cc/625y1w (NO)
- http://tiny.cc/u15y1w (NO)
Daar snap ik ook helemaal niets van... Vinden Americanen dat nu echt mooi?kaap koraal schreef: Hahaha het zal meer een Amerikaans huis worden met europese styling ...die keukens hier in oudevandagebruin en andere poepbruin/eikenhout hoef ik niet dank u.![]()
-
kaap koraal
- Amerikakenner
Nou ik wel graag alleen een huis zonder verdiepingen iig en dat huis van Sandra Bullock dat zal wel ff duren voordat ik dat kan betalen !
Waarschijnlijk nooit !
Tuurlijk heel mooi maar hier is het allemaal deze bouwstijl en ik wel graag goed integreren natuurlijk ..
En de huizen die ik hierboven laat zien daar moet zeker nog wel het één en ander aan verandert worden wil het naar mijn zin zijn.
Ik ben wel 1.94 dus ik hou wel van wat hoogte in huis, op de empire state building ben ik juist weer een bangert ...hahaha
Waarschijnlijk nooit !
Tuurlijk heel mooi maar hier is het allemaal deze bouwstijl en ik wel graag goed integreren natuurlijk ..
En de huizen die ik hierboven laat zien daar moet zeker nog wel het één en ander aan verandert worden wil het naar mijn zin zijn.
Ik ben wel 1.94 dus ik hou wel van wat hoogte in huis, op de empire state building ben ik juist weer een bangert ...hahaha
-
Bennogr
- Amerika-expert
Probleem met een 'wasgoedbuis' is dat-ie maar 1 kant op gaat. Na de was moet je de hele boel weer naar boven brengen. Een 'sprakeloze kelner' (een liftje van beneden naar boven) zou een mooie aanvulling zijn.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
-
Gast
Benno, dat was idd de ideale situatie geweest. Helaas was daar geen ruimte voor, de chute konden ze zonder al te grote verbouwing inzetten. Mijn kids zijn mijn 'sprakeloze kelner'
We hebben er goed over nagedacht en rondgevraagd bij buren. Het is natuurlijk wel belangrijk, mochten je het huis weer willen verkopen ooit. Ook hebben we het zo gedaan dat de oude situatie redelijk gemakkelijk te herstellen is.
Hier werkt het in elk geval goed.
Oortjes, wij gebruiken de mudroom meer als bijkeuken, modderschoenen gaan in de garage uit. De jassen/tassen/baseball spullen van de kids hangen er, die krijg ik allemaal niet in mijn hal kast. En dan moeten ze eerst met die spullen het hele huis door. We gaan eigenlijk altijd via de garage naar binnen.
Ik zit me net te bedenken, ik ga eigenlijk zelf alleen door de voordeur naar buiten om de hummingbird feeder te vullen, die hangt naast de voordeur
.
We hebben er goed over nagedacht en rondgevraagd bij buren. Het is natuurlijk wel belangrijk, mochten je het huis weer willen verkopen ooit. Ook hebben we het zo gedaan dat de oude situatie redelijk gemakkelijk te herstellen is.
Hier werkt het in elk geval goed.
Oortjes, wij gebruiken de mudroom meer als bijkeuken, modderschoenen gaan in de garage uit. De jassen/tassen/baseball spullen van de kids hangen er, die krijg ik allemaal niet in mijn hal kast. En dan moeten ze eerst met die spullen het hele huis door. We gaan eigenlijk altijd via de garage naar binnen.
Ik zit me net te bedenken, ik ga eigenlijk zelf alleen door de voordeur naar buiten om de hummingbird feeder te vullen, die hangt naast de voordeur
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Nou dan zou hij de tweede uitzondering zijn, want die klap moet bij mij na dertig jaar ook nog komenSophiaB schreef: Ik plaag maar een beetje maar pas op dat je niet AL te hard neerkomt he? Ik zal het hierna niet weer zeggen hoor, maar tenzij je de ene uitzondering bent op de regel, moet de klap van de emigratie toch echt nog komen........................
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
kaap koraal
- Amerikakenner
LittlePhoenix schreef:@ Kaap Koraal, wie bedenkt de namen voor die huizen? Allebei prachtige huizen, al is de inrichting niet helemaal mijn smaak, maar goed, dat is aan te passen. Bij de Majestic zag ik dat de kinderkamers aan de andere kant van het huis zijn, dat lijkt me heel prettig. Ons huis heeft alle slaapkamers vlak bij elkaar en dat is soms toch lastig. Zeker omdat m'n man al om 0430 opstaat en dan helaas regelmatig de baby wakker maakt.
Ja dit vind ik juist zo mooi aan al deze huizen ze hebben allemaal een aparte "vleugel" voor de kids en een eigen badkamer.
Dan maak je ze idd nooit meer wakker en kan je ook gewoon 24/7 lekker op je gemak (zingend) onder de douche.
Ik wil nooit een huis zonder dat.
Die ronde muren noemen ze bullnose afgewerkt als je dat bedoelt of het is de vertekening van de foto die ze maken om het huis nog 2x groter te maken. hahaha
-
kaap koraal
- Amerikakenner
Petra/VS schreef:Nou dan zou hij de tweede uitzondering zijn, want die klap moet bij mij na dertig jaar ook nog komenSophiaB schreef: Ik plaag maar een beetje maar pas op dat je niet AL te hard neerkomt he? Ik zal het hierna niet weer zeggen hoor, maar tenzij je de ene uitzondering bent op de regel, moet de klap van de emigratie toch echt nog komen.........................
Kijk dat zijn nou voorbeelden waar ik wat aan heb !!!
-
kaap koraal
- Amerikakenner
Ja, we hebben al een stukje een taartstuk wat kijkt op viersprong van water, het zijn idd allemaal droomhuizen en daarom moeten we ze zorgvuldig uitzoeken/bekijken en mag het ook wat langer duren, we hopen alleen niet dat het niet bij een droom blijft .SophiaB schreef:Heb je al een stuk grond ergens? Wij hadden ook het idee om een lot te kopen en dan ons droomhuis erop te laten bouwen (niet zo luxe als die jij liet zien hoor).
Wel lachen ik had gesproken met die mensen van Koogler homes en die hadden dat modelhuis gebouwd in 71 dagen !!!
En hier zijn trouwens de meeste muren van beton tegenwoordig ivm nieuwe wetgeving dat een huis hier minimaal 120 miles/p hour wind moet kunnen hebben.
Ze hebben allemaal high impactglas en dus geen shutters meer nodig.
Die hoogte geeft ook nog eens een beter klimaat en minder airco verbruikskosten.
-
kaap koraal
- Amerikakenner
Zo net terug van Chuck e Cheese , nou dat was geweldig voor Dave.
Het zit goed in elkaar en verloopt vloeiend allemaal en je word ook hier weer super vriendelijk geholpen.
Service with a smile zullen we maar zeggen.
Dave was alleen een beetje bang voor de muis en bleef vragen of er nou wel of niemand in zat.
Het zit goed in elkaar en verloopt vloeiend allemaal en je word ook hier weer super vriendelijk geholpen.
Service with a smile zullen we maar zeggen.
Dave was alleen een beetje bang voor de muis en bleef vragen of er nou wel of niemand in zat.