In 2014 willen wij, als dat mogelijk is terug naar Amerika. Want ja, velen van jullie zullen het met mij eens zijn....Amerika is verslavend!!!

Vorige keer zijn we naar het zuidwesten geweest. Dit keer willen we graag naar het oosten. Een deel noord-oost Amerika en een deel florida in 21 dagen (ongeveer). Nog niets is geboekt of gepland, dit is de eerste schets. De onderstreepte namen zijn maar een "google maps gok", andere opties zijn welkom.
Dag1: Amsterdam - Boston
Dag 2 en 3: Boston
Dag 4: Boston - Albany
Dag 5: Albany - Watkins Glen
Dag 6: Watkins Glen SP
Dag 7: Watkins Glen - Niagra Falls
Dag 8: Niagra Falls SP
Dag 9: Niagra Falls - Clearfield
Dag 10: Clearfield - Washington
Dag 11 en 12: Washington
Dag 13: vlucht Washington - Orlando
Dag 14: Orlando
Dag 15: Orlando - Cape Canaveral - ?
Dag 16: ? - ?
Dag 17: Everglades NP
Dag 18: ? - Key West
Dag 19: Key West
Dag 20: Key West - Miami
Dag 21: Miami -
Dag 22: Amsterdam
Hebben jullie nog ideeën voor onze reis? Over de vraagtekens ben ik nog niet uit.
Waar kun we het beste stoppen tussen Orlando en Everglades NP? Waar kun je het beste overnachten in de buurt van Everglades NP?
Wij vinden een pretpark misschien ook wel leuk. Zijn de stranden heel erg de moeite waard in Orlando of kunnen we die dag dan beter voor een pretpark gebruiken? Welk pretpark is een aanrader zonder kinderen?
Nog andere tips? Wat is nog een must see? Ik besef mij dat onze tijd beperkt is, dus we moeten keuzes maken....
NYC slaan we trouwens over omdat we daar twee keer eerder een week zijn geweest en Boston ons ook leuk lijkt. Iemand ervaringen met Boston?
Alvast bedankt!