Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis EnncW: Denver - Las Vegas
Reis EnncW: Denver - Las Vegas
Graag jullie mening over de volgende route: We willen dit met 2 volwassenen en 2 kinderen volgend jaar doen. Met een auto langs hotels/etc.
Denver 2 nacht
Estes Park 1 nacht
Keystone 2 n (Is deze afstand te lang? moet er dus een tussenstop?)
Ucross 2 n (Ranch at ucross)
Cody 1 n
Yellowstone 2 n (Dit kan ook 3 n worden, graag rekening houden met slapen in het park?)
Jacson Hole 1 n
Salt lake city 1 n
Moab 2 n
Durango 3 n (Mesa verde en treinreis)
Monument Valley 1 n (We zouden hier graag de avondtour doen in het park)
(Of 1 nacht Bryce opnemen en de tour in monument valley niet doen en monument valley alleen op doorreis bekijken) Graag jullie advies.
Grand Canyon 1 n ( in het park)
Las Vegas 2 n
We zijn eerder in Amerika geweest en hebben Bryce en Grand Canyon al gezien.
Hoop op jullie advies en reacties
groet
Ennc
Denver 2 nacht
Estes Park 1 nacht
Keystone 2 n (Is deze afstand te lang? moet er dus een tussenstop?)
Ucross 2 n (Ranch at ucross)
Cody 1 n
Yellowstone 2 n (Dit kan ook 3 n worden, graag rekening houden met slapen in het park?)
Jacson Hole 1 n
Salt lake city 1 n
Moab 2 n
Durango 3 n (Mesa verde en treinreis)
Monument Valley 1 n (We zouden hier graag de avondtour doen in het park)
(Of 1 nacht Bryce opnemen en de tour in monument valley niet doen en monument valley alleen op doorreis bekijken) Graag jullie advies.
Grand Canyon 1 n ( in het park)
Las Vegas 2 n
We zijn eerder in Amerika geweest en hebben Bryce en Grand Canyon al gezien.
Hoop op jullie advies en reacties
groet
Ennc
Re: Reis EnncW: Denver - Las Vegas
Beste
Het is moeilijk te lezen zoals u het opschrijft.
Probeer de route eens te beschrijven zoals de meeste het doen op dit forum.
Voor tips met kids zou u ons 2012 blog eens kunnen bekijken.
Hier hebben we een deel van uw reis gereden.
succes.
Het is moeilijk te lezen zoals u het opschrijft.
Probeer de route eens te beschrijven zoals de meeste het doen op dit forum.
Voor tips met kids zou u ons 2012 blog eens kunnen bekijken.
Hier hebben we een deel van uw reis gereden.
succes.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Als je van Durango via de Grand Canyon naar Las Vegas wil, dan is Monument Valley logischer dan Bryce. Of je rijdt van Durango via Monument Valley naar Bryce. Maar dat is ver en als je uit Moab komt ook weer niet zo logisch. Pak Google Maps er eens bij en point de punten die je wilt zien. Je kunt dan eenvoudiger een logische route tussen die punten samenstellen.
Edwin
Edwin
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014
Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014
Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Twee nachten is te weinig voor Yellowstone, en voor Moab is 2 nachten ook weinig. Drie nachten Durango zou ik dan weer te veel vinden. Misschien dat deel helemaal overslaan? Het lijkt wel wat krap allemaal nu..
Misschien hebben jullie iets aan ons 2004- en 2008-verslag. Hoe oud zijn de kinderen? En hoeveel dagen hebben jullie in totaal?
Hebben jullie Zion al bezocht?
Marianne
Misschien hebben jullie iets aan ons 2004- en 2008-verslag. Hoe oud zijn de kinderen? En hoeveel dagen hebben jullie in totaal?
Hebben jullie Zion al bezocht?
Marianne
Alvast bedankt, ik heb wel wat aan de reisverslagen van jullie.
@ Marianne: We schatten zo'n 23 dagen weg te blijven, komt niet helemaal op een dag.
2 nachten Yellowstone kan ik misschien beter veranderen in 3 nachten, ben er nooit geweest en het lijkt me fantastisch.
2 nachten moab is voor arches en een raft (oid) we moeten wel een beetje schipperen,
3 nachten Durango is 1 dag voor de treinreis naar Silverton en 1 dag voor Mesa Verde. Of is dit te ruim?
Bryce hebben we in eeerste instantie geschrapt, daar zijn we al eerder geweest maar als het enigszins kan wil ik hem weer meepikken, ik begrijp dat ik dan nog even naar de route moet kijken.
Een dag die te winnen is als we rechtstreeks van estes park naar rapid city (achteraf beter dan keystone) rijden zonder tussenstop in cheyenne.
Zion hebben we ook eerder bezocht, las vegas ook overigens maar dat is een mooie afsluiter...
We hebben 'oudere' kids.
Hoop nog op een reactie, vooral het Moab gedeelte. Zelf komen we niet helemaal uit het Monument valley-stuk, blijf je hier slapen of pak je het mee op doorreis? En waar slaap je dan?
(Page zijn we ook al geweest...)
Misschien willen jullie je gedachten hier nog eens over laten gaan? Hoor graag.
vriendelijke groet, Ennc
@ Marianne: We schatten zo'n 23 dagen weg te blijven, komt niet helemaal op een dag.
2 nachten Yellowstone kan ik misschien beter veranderen in 3 nachten, ben er nooit geweest en het lijkt me fantastisch.
2 nachten moab is voor arches en een raft (oid) we moeten wel een beetje schipperen,
3 nachten Durango is 1 dag voor de treinreis naar Silverton en 1 dag voor Mesa Verde. Of is dit te ruim?
Bryce hebben we in eeerste instantie geschrapt, daar zijn we al eerder geweest maar als het enigszins kan wil ik hem weer meepikken, ik begrijp dat ik dan nog even naar de route moet kijken.
Een dag die te winnen is als we rechtstreeks van estes park naar rapid city (achteraf beter dan keystone) rijden zonder tussenstop in cheyenne.
Zion hebben we ook eerder bezocht, las vegas ook overigens maar dat is een mooie afsluiter...
We hebben 'oudere' kids.
Hoop nog op een reactie, vooral het Moab gedeelte. Zelf komen we niet helemaal uit het Monument valley-stuk, blijf je hier slapen of pak je het mee op doorreis? En waar slaap je dan?
(Page zijn we ook al geweest...)
Misschien willen jullie je gedachten hier nog eens over laten gaan? Hoor graag.
vriendelijke groet, Ennc
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Voor de route bij Moab, Monument valley en Mesa verde kun je eens naar ons 2008-verslag kijken, dus ook voor de overnachting bij Monument Valley. Ook voor onze dagen in Yellowstone zijn de verslagen die ik noemde handig om een idee te krijgen. Voor Yellowstone zijn 3 nachten nog niet ruim. Probeer eens zoals al gezegd, de route per dag uit te schrijven, dan wordt het vele concreter en zie je ook beter hoe lang je ergens zit, en of je nog tijd hebt om op een rijdag iets te doen. Bijvoorbeeld in het geval van Durango: wij hebben de treinreis niet gedaan, maar ik kan me voorstellen dat 2 nachten toch wel genoeg zou kunnen zijn als je de dagen ervoor en erna geen lange rijdag hebt.
Voor tips is het toch wel handig om iets meer te vertellen; wat hebben jullie al gedaan (Zion noemde je eerst niet), waar houden jullie van, "oudere" kinderen is wel een erg ruim begrip; rond de 10, 15 20?
Marianne
Voor tips is het toch wel handig om iets meer te vertellen; wat hebben jullie al gedaan (Zion noemde je eerst niet), waar houden jullie van, "oudere" kinderen is wel een erg ruim begrip; rond de 10, 15 20?
Marianne
Wij waren vorig jaar (juli 2013) 3 nachten in Yellowstone en zouden er achteraf gezien veel liever 4 nachten hebben geslapen. Meer ook nog wel...maar goed je moet keuzes maken.
Ruw gezien hadden wij de volgende route:
Denver-Yellowstone-Grand Teton (2 overnachtingen in Jackson Hole)-tussenstop overnachting-Kolob Zion (Zion waren we in 2008 geweest en nu dus de onbekende noordkant een middag verkend)-Las Vegas-Grand Canyon-Monument Valley-Moab-Denver.
Het was een aardige rit..maar wij wilden perse terug naar Las Vegas en Grand Canyon. Vegas omdat wij een zwak voor deze stad hebben gekregen in 2008 en Grand Canyon omdat we in 2008 niet veel hebben gezien omdat mijn vriendin daar ziek was. Nu de lang geplande en gedroomde Bright Angel Trail gelopen. We hebben er 2,5 week over gedaan.
Ruw gezien hadden wij de volgende route:
Denver-Yellowstone-Grand Teton (2 overnachtingen in Jackson Hole)-tussenstop overnachting-Kolob Zion (Zion waren we in 2008 geweest en nu dus de onbekende noordkant een middag verkend)-Las Vegas-Grand Canyon-Monument Valley-Moab-Denver.
Het was een aardige rit..maar wij wilden perse terug naar Las Vegas en Grand Canyon. Vegas omdat wij een zwak voor deze stad hebben gekregen in 2008 en Grand Canyon omdat we in 2008 niet veel hebben gezien omdat mijn vriendin daar ziek was. Nu de lang geplande en gedroomde Bright Angel Trail gelopen. We hebben er 2,5 week over gedaan.
2008: 3,5 week westkust Amerika. http://www.everyoneweb.com/Gowest/" onclick="window.open(this.href);return false;
2010: week New York
2012: 4 dagen New York en 2,5 week Noordwest Amerika
2013: week New York
2010: week New York
2012: 4 dagen New York en 2,5 week Noordwest Amerika
2013: week New York
We zouden Mesa verde kunnen doen op weg naar Durango, de treinreis wil ik zeker doen, deze oplossing zou een dag schelen, die kan dan bij yellowstone (?)
Nog even jullie mening over het monument valley verhaal: op doorreis of daar slapen? De kinderen zijn 16 en 19 dus op de route moet er ook (bijvoorbeeld) wel wat geshopt worden.
We zijn 2 keer 4 weken in de Zuidwesthoek geweest en wilden nu het 'middenstuk' pakken o.a. voor Mt Rushmore en natuurlijk Yellowstone. Moab zijn we ook nog niet geweest.
De route is nog een beetje ruw, vandaar dat ik het nog niet per dag uitgewerkt heb. Ik zal de reisverslagen er nog even bijpakken. Ik zat zelfs aan een terugvlucht uit Phoenix te denken (Sedona is ons erg goed bevallen), maar ben daar een beetje op teruggekomen.
We zijn enigszins verdeeld in onze interesses maar houden allemaal van Amerika-vakanties dus meestal komen we er wel uit. Na een dagje natuur pakken we bijvoorbeeld nog even een Outletje mee.
Maar als we bijvoorbeeld bij Moab de arches gezien hebben gaan we niet nog eens naar canyonlands. Een raft zou weer wel kunnen. Bovendien wil ik het slapen op een dude ranch opnemen (Ucross) wat weer in schril contrast staat met Las Vegas wat ook weer zijncharme heeft. Kortom erg moeilijk zijn we niet.
De route krijg ik niet helemaal rond op d evolgende punten:
• Het hele stuk rijden van Estes naar Rapid City,
• 2 of 3 nachten Yellowstone,
• Bryce wel of niet meenemen? (Zijn we al 2 keer geweest)
• Moab 2 dagen, maar we zullen ook moeten schrappen...,
• Op jullie advies waarschijnlijk 2 nachten in Durango,
• Monument Valley op doorreis of overnachten? (Page zijn we geweest)
Het is misschien ook een luxe probleem, daar ben ik me van bewust.
Hoor graag weer.
Nog even jullie mening over het monument valley verhaal: op doorreis of daar slapen? De kinderen zijn 16 en 19 dus op de route moet er ook (bijvoorbeeld) wel wat geshopt worden.
We zijn 2 keer 4 weken in de Zuidwesthoek geweest en wilden nu het 'middenstuk' pakken o.a. voor Mt Rushmore en natuurlijk Yellowstone. Moab zijn we ook nog niet geweest.
De route is nog een beetje ruw, vandaar dat ik het nog niet per dag uitgewerkt heb. Ik zal de reisverslagen er nog even bijpakken. Ik zat zelfs aan een terugvlucht uit Phoenix te denken (Sedona is ons erg goed bevallen), maar ben daar een beetje op teruggekomen.
We zijn enigszins verdeeld in onze interesses maar houden allemaal van Amerika-vakanties dus meestal komen we er wel uit. Na een dagje natuur pakken we bijvoorbeeld nog even een Outletje mee.
Maar als we bijvoorbeeld bij Moab de arches gezien hebben gaan we niet nog eens naar canyonlands. Een raft zou weer wel kunnen. Bovendien wil ik het slapen op een dude ranch opnemen (Ucross) wat weer in schril contrast staat met Las Vegas wat ook weer zijncharme heeft. Kortom erg moeilijk zijn we niet.
De route krijg ik niet helemaal rond op d evolgende punten:
• Het hele stuk rijden van Estes naar Rapid City,
• 2 of 3 nachten Yellowstone,
• Bryce wel of niet meenemen? (Zijn we al 2 keer geweest)
• Moab 2 dagen, maar we zullen ook moeten schrappen...,
• Op jullie advies waarschijnlijk 2 nachten in Durango,
• Monument Valley op doorreis of overnachten? (Page zijn we geweest)
Het is misschien ook een luxe probleem, daar ben ik me van bewust.
Hoor graag weer.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het is echt lastig om er iets van te zeggen zonder het totaalplaatje te zien. Je hebt al genoeg ideeën om een schema van dag tot dag te maken. Begin met al je wensen erin, en wie weet blijft er nog tijd over, en zo niet, dan kun je kijken waar je wat moet schrappen. Op dat moment kun je ook bekijken of je in MV gaat overnachten of niet. Voor de kleuren van de rotsen zijn de uren voor zonsondergang en na zonsopkomst het mooiste natuurlijk.
Voor de route maakt het ook niet uit, wel voor de indeling van je activiteiten. Een overnachting in MV kan betekenen dat je bijvoorbeeld toch 's morgens nog een wandeling in Canyonlands kunt maken, of nog een riverraft. Vergeet in Arches niet de zonsondergang bij Delicate Arch zie daarvoor ons 2013-verslag.
Wat de keuze tussen 2 of 3 nachten Yellowstone betreft: dat lijkt me duidelijk. Ik zou eerder kiezen tussen 3 of 4.
Wel of niet Bryce; als jullie er al geweest zijn kun je zelf het beste bekijken of je nog een keer wilt gaan. Is er iets wat je daar niet hebt gedaan en wat je nog graag zou willen doen?
Vanuit Estes Park kun je in 1 dag naar South Dakota rijden. Je hoeft niet helemaal naar Rapid CIty, Custer is ook een mogelijkheid.
Marianne
Voor de route maakt het ook niet uit, wel voor de indeling van je activiteiten. Een overnachting in MV kan betekenen dat je bijvoorbeeld toch 's morgens nog een wandeling in Canyonlands kunt maken, of nog een riverraft. Vergeet in Arches niet de zonsondergang bij Delicate Arch zie daarvoor ons 2013-verslag.
Wat de keuze tussen 2 of 3 nachten Yellowstone betreft: dat lijkt me duidelijk. Ik zou eerder kiezen tussen 3 of 4.
Wel of niet Bryce; als jullie er al geweest zijn kun je zelf het beste bekijken of je nog een keer wilt gaan. Is er iets wat je daar niet hebt gedaan en wat je nog graag zou willen doen?
Vanuit Estes Park kun je in 1 dag naar South Dakota rijden. Je hoeft niet helemaal naar Rapid CIty, Custer is ook een mogelijkheid.
Marianne
Erg bedankt alvast, ik ga een en ander uitwerken.
groet Ennc
groet Ennc
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
wij deden ooit het volgende gespreid over 2 dagen
RMNP - Fort Laramie - Lusk - Chadron
Chadron - Wounded Knee - Badlands - Keystone
Groetjes,
Ingrid
RMNP - Fort Laramie - Lusk - Chadron
Chadron - Wounded Knee - Badlands - Keystone
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik kom er inmiddels niet precies meer uit hoe het middenstuk nou is, maar Salt Lake City - Moab ben je met een stop al tussen de 4,5 en 5u mee zoet. Canyonlands, dead horse state park en Arches ga je in 1,5 dag niet redden. Dus zeker een nachtje daar erbij pakken.
Afhankelijk van de dagen in Yellowstone is er overigens ook niets mis met een nachtje Gardiner of west yellowstone als overnachtingsplek. Ik zou dat laten afhangen van het kostenplaatje/welke kant van het park je die dag doet.
Van RMNP naar de black hills kan wel in 1 dag, maar je zou ook rond Hot Springs een nacht kunnen doen als de afstand te lang zou zijn. Alleen is 1 dag in de black hills erg kort. Of wilde je de dag dat je naar Ucross rijdt ook nog in de black hills verblijven? Onderweg, iets van de route, ligt ook nog Devils tower.
Afhankelijk van de dagen in Yellowstone is er overigens ook niets mis met een nachtje Gardiner of west yellowstone als overnachtingsplek. Ik zou dat laten afhangen van het kostenplaatje/welke kant van het park je die dag doet.
Van RMNP naar de black hills kan wel in 1 dag, maar je zou ook rond Hot Springs een nacht kunnen doen als de afstand te lang zou zijn. Alleen is 1 dag in de black hills erg kort. Of wilde je de dag dat je naar Ucross rijdt ook nog in de black hills verblijven? Onderweg, iets van de route, ligt ook nog Devils tower.
Allen, dan zou dit het schema worden, aangepast aan jullie advies:
(Data zijn nog niet helemaal zeker, wel het plan om niet in het weekend in Las Vegas uit te komen.)
Dag 1 Aankomst Denver
Dag 2 Denver
Dag 3 Denver - Estes Park
Dag 4 Estes Park - Rapid City
Dag 4 Rapid City
Dag 5 Rapid City - Ucross
Dag 6 Ucross
Dag 7 Ucross - Cody
Dag 8 Cody - Yellowstone
Dag 9 Yellowstone
Dag 10 Yellowstone
Dag 11 Yellowstone - Jackson Hole
Dag 12 Jackson Hole - Salt Lake City
Dag 13 Salt Lake City - Moab
Dag 14 Moab
Dag 15 Moab
Dag 16 Moab - Durango
Dag 17 Durango
Dag 18 Durango - Monument Valley
Dag 19 Monument Valley - Grand Canyon
Dag 20 Grand Canyon - Las Vegas
Dag 21 Las Vegas
Dag 22 Las Vegas - Amsterdam
Toelichting: Bryce is vervallen, eventueel kan er een extra tussenstop in Hot springs, Op weg naar Ucross kunnen we Devils Tower bekijken.
Yellowstone en Moab hebben een dag extra nu.Over slapen in Monument Valley ben ik nog niet helemaal uit.
Bedankt voor zover.
Groet
(Data zijn nog niet helemaal zeker, wel het plan om niet in het weekend in Las Vegas uit te komen.)
Dag 1 Aankomst Denver
Dag 2 Denver
Dag 3 Denver - Estes Park
Dag 4 Estes Park - Rapid City
Dag 4 Rapid City
Dag 5 Rapid City - Ucross
Dag 6 Ucross
Dag 7 Ucross - Cody
Dag 8 Cody - Yellowstone
Dag 9 Yellowstone
Dag 10 Yellowstone
Dag 11 Yellowstone - Jackson Hole
Dag 12 Jackson Hole - Salt Lake City
Dag 13 Salt Lake City - Moab
Dag 14 Moab
Dag 15 Moab
Dag 16 Moab - Durango
Dag 17 Durango
Dag 18 Durango - Monument Valley
Dag 19 Monument Valley - Grand Canyon
Dag 21 Las Vegas
Toelichting: Bryce is vervallen, eventueel kan er een extra tussenstop in Hot springs, Op weg naar Ucross kunnen we Devils Tower bekijken.
Yellowstone en Moab hebben een dag extra nu.Over slapen in Monument Valley ben ik nog niet helemaal uit.
Bedankt voor zover.
Groet
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Voor Rocky Mountain NP heb je geen tijd nu, verder kan het prima zo, hoewel ik persoonlijk die dag Denver zou ruilen voor RMNP of een extra dag Yellowstone. Ik zou zelf ook die treinreis niet doen tenzij ik tijd over had, maar dat is een persoonlijke keuze. Wat willen jullie in South Dakota doen? Met 1 volle dag heb je niet veel tijd daar.
Marianne
Marianne
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Ik vind de omweg over de Black Hills ook groot voor één dag. Ik zou van Denver rechtstreeks naar South Dakota rijden. Je hebt voor RMNP toch nauwelijks tijd.
De trein Durango-Silverton lijkt me prachtig. Wij reden dat traject in 2010 met de auto en zagen niks vanwege het slechte weer. Je zou het traject, bij mooi weer, kunnen rijden vanuit Moab.
Overnachten bij Monument Valley is het mooist. De overnachtingsmogelijkheden zijn echter beperkt en/of duur. Wij overnachtten in 2010 in Mexican Hat, maar dan moet je het stuk Mexican Hat - Monument Valley een paar keer op en neer rijden. Alternatief is Kayenta, maar ik lees vaak dat dit niet een echt aantrekkelijke plaats is. Ik vind dat overigens ook voor Mexican Hat opgaan.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
De trein Durango-Silverton lijkt me prachtig. Wij reden dat traject in 2010 met de auto en zagen niks vanwege het slechte weer. Je zou het traject, bij mooi weer, kunnen rijden vanuit Moab.
Overnachten bij Monument Valley is het mooist. De overnachtingsmogelijkheden zijn echter beperkt en/of duur. Wij overnachtten in 2010 in Mexican Hat, maar dan moet je het stuk Mexican Hat - Monument Valley een paar keer op en neer rijden. Alternatief is Kayenta, maar ik lees vaak dat dit niet een echt aantrekkelijke plaats is. Ik vind dat overigens ook voor Mexican Hat opgaan.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
Wat vinden jullie ervan om estes park helemaal te schrappen en van Denver naar Hot springs te rijden? (Zijn we een dag langer in SD)
Heeft het dan nog zin om te verkassen naar Rapid CIty? Of moeten we in Hot springs blijven?
En, hebben jullie een suggestie voor een ander stuk aan het eind ipv Durango en Monument Valley?
Wel eindigen in Las Vegas.
Hoor het weer, groeten
EnncW
Heeft het dan nog zin om te verkassen naar Rapid CIty? Of moeten we in Hot springs blijven?
En, hebben jullie een suggestie voor een ander stuk aan het eind ipv Durango en Monument Valley?
Wel eindigen in Las Vegas.
Hoor het weer, groeten
EnncW
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Gezien je geen tijd gaat hebben voor Rocky Mountain NP is het goed om Estes Park te laten vallen.
Naar Hot Springs kan maar is toch een hele rit.
De volgende dag kan je dan via Wind Cave, Custer en Needles Highway naar Rapid City.
Je hebt nu 1 hele dag gepland voor Rapid City. Wat staat er dan op het programma? Badlands?
Dag 16 Moab - Monument Valley
Dag 17 MV - Page
Dag 18 Page (Antelope Canyon, Horseshoe Bend, Glen Canyon Dam, ...)
Dag 19 Page - Grand Canyon
Dag 21 Las Vegas
Groetjes,
Ingrid
Naar Hot Springs kan maar is toch een hele rit.
De volgende dag kan je dan via Wind Cave, Custer en Needles Highway naar Rapid City.
Je hebt nu 1 hele dag gepland voor Rapid City. Wat staat er dan op het programma? Badlands?
Dag 16 Moab - Monument Valley
Dag 17 MV - Page
Dag 18 Page (Antelope Canyon, Horseshoe Bend, Glen Canyon Dam, ...)
Dag 19 Page - Grand Canyon
Dag 21 Las Vegas
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
Bedankt, we moeten natuurlijk een beetje schipperen met de tijd, Mt Rushmore staat hoog op het lijstje, als we iets eerder aankomen, kunnen we door custer park etc.
Als we naar Hot springs gaan, is het denk niet slim om door te rijden naar Rapid City voor de tweede nacht? Dan kunnen we beter blijven in Hot springs.
(Om vandaar door te rijden naar Ucross)
Wat Page aangaat, dit vinden we een niet aantrekkelijke plaats in een bijzondere omgeving. Ik zocht eigenlijk naar een heel nieuw idee.
In ieder geval bedankt en groet
Als we naar Hot springs gaan, is het denk niet slim om door te rijden naar Rapid City voor de tweede nacht? Dan kunnen we beter blijven in Hot springs.
(Om vandaar door te rijden naar Ucross)
Wat Page aangaat, dit vinden we een niet aantrekkelijke plaats in een bijzondere omgeving. Ik zocht eigenlijk naar een heel nieuw idee.
In ieder geval bedankt en groet
- Inge
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Ik weet niet wat de plannen voor Denver zijn, maar wij zijn in de toekomst van plan om daar naar het Waterworld waterpretpark te gaan. Ziet er super uit en waarschijnlijk met de kinderen een geweldige start van de reis?
Mooie route trouwens
Mooie route trouwens

Groetjes Inge
Onze reisverslagen naar Amerika (en Zweden, Noorwegen en Schotland):
2009: Californië + Crater Lake - met dochter van 2 jaar en camper!
2005: Noord- en Zuidwest
2003: Zuidwest + Yellowstone
Onze reisverslagen naar Amerika (en Zweden, Noorwegen en Schotland):
2009: Californië + Crater Lake - met dochter van 2 jaar en camper!
2005: Noord- en Zuidwest
2003: Zuidwest + Yellowstone
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 62 Reacties
- 7508 Weergaves
-
Laatste bericht door paulr