Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
DV 2015??
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 11
DV 2015??
Hallo,
Afgelopen jaar heb ik de DV aan me voorbij laten gaan, omdat het allemaal wel heel kort dag was om ermee aan de slag te gaan.
Gedurende vorige zomer kreeg ik het gevoel om naar de USA te gaan en kwam er te laat achter dat de DV al bezig was.
Nu wil ik me voor dit jaar beter voorbereiden dus was ik benieuwd vanaf wanneer de DV voor 2015 start.
Afgelopen jaar heb ik de DV aan me voorbij laten gaan, omdat het allemaal wel heel kort dag was om ermee aan de slag te gaan.
Gedurende vorige zomer kreeg ik het gevoel om naar de USA te gaan en kwam er te laat achter dat de DV al bezig was.
Nu wil ik me voor dit jaar beter voorbereiden dus was ik benieuwd vanaf wanneer de DV voor 2015 start.
2003 WI
2004 OH
2007 WI
2010 WI MN OH IN
2011 WI
2012 Tomah WI & Mackville WI
2013 Lamont IA, Dubuque IA & Fremont WI
2014 Mackville WI & Tomah WI
2015 IL, IN, KY, WI, IA
2004 OH
2007 WI
2010 WI MN OH IN
2011 WI
2015 IL, IN, KY, WI, IA
Re: DV 2015??
Waarschijnlijk Oktober, als het nog gaat gebeuren..
- Dbacks
- Amerikafan
- Partner van: Dbacks2
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Dag Rudy,
De vraag is of er nog een DV2015 komt, gezien de Immigration Reform die Obama probeert te regelen.
Maar het invullen van de DV hoeft toch niet zoveel tijd en voorbereiding te kosten (digitale foto's hebben en je paspoort)? Als je vorig jaar zomer er nog aan dacht had je zonder veel moeite in oktober mee hebben kunnen doen..
De vraag is of er nog een DV2015 komt, gezien de Immigration Reform die Obama probeert te regelen.
Maar het invullen van de DV hoeft toch niet zoveel tijd en voorbereiding te kosten (digitale foto's hebben en je paspoort)? Als je vorig jaar zomer er nog aan dacht had je zonder veel moeite in oktober mee hebben kunnen doen..
Never give up!
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Contacteer:
Hier een artikel: http://www.examiner.com/article/what-we ... ry-dv-2015
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Amerika-ontdekker
Had meer te maken dat ik het wilde op basis van "emotie" dan met een beetje gezond verstand....
Had toen ik achter de DV2014 kwam maar een dag of 2-3 voordat het sloot en de foto was een "klein" probleem
MMMM daar word je dan niet echt vrolijk van als dat waarheid is/word aangaande de DV....
Nou ja ik wacht wel af.
Ik houd de boel in de gaten.
Bedankt allemaal voor de reacties!
Had toen ik achter de DV2014 kwam maar een dag of 2-3 voordat het sloot en de foto was een "klein" probleem
MMMM daar word je dan niet echt vrolijk van als dat waarheid is/word aangaande de DV....
Nou ja ik wacht wel af.
Ik houd de boel in de gaten.
Bedankt allemaal voor de reacties!
2003 WI
2004 OH
2007 WI
2010 WI MN OH IN
2011 WI
2015 IL, IN, KY, WI, IA
2004 OH
2007 WI
2010 WI MN OH IN
2011 WI
2015 IL, IN, KY, WI, IA
Hallo,
Ik heb een vraagje met betrekking van de inschrijving van DV2015.
Ik ben getrouwd en heb twee kinderen.ik ben van plan om me in te schrijven. Mag mijn vrouw zich ook apart in schrijven om de kansen te vergroten.of word dit gezien als een dubbele inschrijving. Aangezien we getrouwd zijn.
Thanks
Ik heb een vraagje met betrekking van de inschrijving van DV2015.
Ik ben getrouwd en heb twee kinderen.ik ben van plan om me in te schrijven. Mag mijn vrouw zich ook apart in schrijven om de kansen te vergroten.of word dit gezien als een dubbele inschrijving. Aangezien we getrouwd zijn.
Thanks

- Dbacks
- Amerikafan
- Partner van: Dbacks2
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Als de DV2015 er nog komt mag je je inderdaad allebei inschrijven en je kansen verdubbelen 

Never give up!
- goldenhills
- Amerika-expert
Yep, ieder individu die aan de voorwaarden voldoet mag meedoen en 1x inschrijven per jaar. Als je wint en je doet de daadwerkelijke aanvraag kun je aangeven voor wie je een green card aanvraagt.
Thanks voor de snelle reactie ......
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ik hoop dat die mogelijkheid nog wel zal bestaan om aan de DV 2015 mee te doen. Mijn vraag aan jullie is: HOE kan men meedoen? Iemand meer info hieromtrent?
Zodra de aanmelding weer opengaat gewoon via de site, zie dit topic voor instructies. Elk jaar gaat het hetzelfde.Ldindeville schreef:Mijn vraag aan jullie is: HOE kan men meedoen? Iemand meer info hieromtrent?