Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Money Magazine's beste plaatsen om te wonen 2013
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Money Magazine's beste plaatsen om te wonen 2013
De nieuwe lijst van beste plaatsen in de VS om te wonen is door Money Magazine gepubliceerd. Erg leuk om te zien dat onze woonplaats voor de tweede keer in tien jaar in de top tien staat. Dit jaar zelfs op de derde plaats! Leuk is ook dat de woonplaats van Cincijansen ook in die lijst staat. Hier de lijst: http://money.cnn.com/magazines/moneymag ... 81072.html
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
Gast
Re: Money Magazine's beste plaatsen om te wonen 2013
In 2007 stonden we op plaats 81, 2011 op 24 en nu op de 7e plek!
Niet dat ik veel op heb met die lijstjes, maar het is toch leuk om je woonplaats er in terug te zien. We wonen hier ook met veel plezier.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Tja, die lijstjes... de nummer 2, Louisville, CO, vind ik verrassend. We wonen er nog geen half uurtje vandaan, maar ik vind het nu niet direct echt een speciaal stadje... Hetzelfde geldt voor nummer 24, nog geen kwartiertje bij ons vandaan. Het ziet er wel aardig uit, maar er is bijzonder weinig te beleven - ik vraag me dan ook altijd af hoe ze tot de waardering komen bij dit soort dingen, en hoe deze twee in een top 50 terechtkomen...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Vreemd dat Detroit er niet in staat... 
Ik zat me ook al af te vragen waarom die lijst zo opgesteld hebben, totdat ik zag staan dat dit de lijst is voor de 'best small towns'. Aha, mysterie opgelost!Dento schreef:Tja, die lijstjes... de nummer 2, Louisville, CO, vind ik verrassend. We wonen er nog geen half uurtje vandaan, maar ik vind het nu niet direct echt een speciaal stadje... Hetzelfde geldt voor nummer 24, nog geen kwartiertje bij ons vandaan. Het ziet er wel aardig uit, maar er is bijzonder weinig te beleven - ik vraag me dan ook altijd af hoe ze tot de waardering komen bij dit soort dingen, en hoe deze twee in een top 50 terechtkomen...
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nou nee, niet echt - want van alle 'small towns' in onze omgeving lijken Louisville and Firestone nu niet de meest aantrekkelijke plaatsen vanwege verschillende redenen. Ach ja... het maakt ook niet zo veel uit 
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
Gast
Ik kan niet exact vinden waar ze nou naar kijken, maar ik heb de indruk dat onderwijs, werkgelegenheid en veiligheid de belangrijkste punten zijn. Het ligt er idd maar net aan hoe ze bepaalde cijfers interpreteren. En dan nog kunnen de cijfers prachtig zijn, maar is het plaatsje een verschrikking om in te wonen.
Ik kan ze vwb mijn eigen woonplaats alleen maar gelijk geven. Maar een ander zou hier misschien gillend gek worden
Ik kan ze vwb mijn eigen woonplaats alleen maar gelijk geven. Maar een ander zou hier misschien gillend gek worden
-
dutchie_in_boston
- Amerika-expert
Hmm, sharon ma #1? Daar zou ik inderdaad gillend gek worden.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Net als Cincijansen vind ik het heel fijn wonen in onze woonplaats om precies de redenen, die ze noemen in dat artikel. Het heeft een "small town" gevoel in de grote metropool en ook een beetje Europees aandoend. Echt nog een plaats waar je bekenden bij de supermarkt tegenkomt e.d. Hoe de andere stadjes zijn om te wonen weet ik natuurlijk niet, maar ik (en aan Facebook te zien veel plaatsgenoten met mij
) zouden onze plaats het liefst op nummer 1 zien. Andere omliggende plaatsen zijn ook erg leuk, Falls Church en Fairfax, bijvoorbeeld, maar die missen toch een beetje dat echte "town" gevoel.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Ik heb net een nieuw huis gekocht en mijn nieuwe woonplaats staat ook in de lijst 
"It's Great to be Here. It's Great to be Anywhere." Keith Richards
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 7961 Weergaves
-
Laatste bericht door dutch_in_seattle
-