Wij zijn bezig met de planning van een rondreis West-Amerika voor juli 2014. Het bestellen van vliegtickets is nog wat te vroeg, maar ik heb een vraagje:
Ikzelf ben 1m92, man man 2m05 en beide zonen van 16 en 18 jaar ook dubbele meters.
Twee jaar geleden zijn we naar New York geweest. Tijdens de heenreis, geen enkel probleem. Bij het inchecken in Brussel kregen we een plaats op de eerste rij. Maar tijdens het inchecken in NY voor de heenreis waren er nog plaatsen vrij op bij de nooduitgang die niet gereserveerd waren. Helaas kregen we die niet. We moesten hiervoor 4x109 dollar betalen terwijl ze niet gereserveerd werden

Mijn man wilde dit niet betalen en kon onmogelijk zitten. Met veel problemen (vliegtuig kon niet opstijgen omwille van mijn man...) was er toch iemand bereid plaats te maken.
Nu vraag ik mij af hoe we dit best en voordeligst kunnen vooraf regelen. Zowieso moeten we overstappen van vlucht, dus als ik even uitreken voor 4 personen zou dit op 8 keer het bedrag komen voor een enkele reis.
Of met andere woorden zouden we met 1600 dollar nog niet toekomen en mijn man vindt dit schandalig dat wij dit zouden moeten betalen...
Hoe doen andere lezers die in dezelfde situatie zitten???
Gr
Carmen