Zie http://www.bart.gov/schedules/bystation.aspxAndys schreef: Die Bart rijd eigenlijk 24/7?
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotel SF september
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Re: Hotel SF september
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
Simpel. Als locatie belangrijk is moet je niet zeuren over de prijs.
Als prijs belangrijk is moet je buiten het centrum gaan zitten.
Heb net even op Expedia.com gekeken op de datums die jij noemt en dan krijg ik voor hotels in de buurt van het vliegveld prijzen van rond de 100 $
Hilton 119 $
Hilton Garden Inn 129 $
Hampton Inn Burlingame 127 $
Holiday inn South San Francisco 110 $
Bovenstaande hotels zijn allemaal 3 of 4 sterren hotels (geen goedkope vlooiententen dus met gedeelde badkamer of zo) die binnen jouw prijsrange vallen.
Er staan uiteraard nog meer hotels (met minder sterren, maar ook goed) op Expedia. Ik zag prijzen van 69 - 100 $ Kijk zelf maar eens.
Let wel op dat je niet te ver van het vliegveld af gaat zitten.
South San Francisco (ten noorden van het vliegveld) is een goeie locatie en San Bruno, Milbrae en Burlingame alledrie opzij van het vliegveld ook.
Vanaf daar rij je met de auto in 15 min naar het centrum. Parkeren in het centrum van SF is in weekend goedkoper dan door de week.
Op veel plaatsen (dichtbij Fisherman's Wharf) parkeer je al voor 10 $ een hele dag. (let op zgn "early bird specials)
Gebruik http://www.bestparking.com/ bij het zoeken naar parkeerplaatsen. Als je de juiste datum, aankomsttijd en vertrektijd invult krijg je exacte prijzen.
Voor het geld dat je uitspaart kun je je auto aanhouden ( = gemakkelijk en BART rijdt ook niet voor niks) je kunt parkeren en je houdt nog geld over om te gaan eten
Have fun
Als prijs belangrijk is moet je buiten het centrum gaan zitten.
Heb net even op Expedia.com gekeken op de datums die jij noemt en dan krijg ik voor hotels in de buurt van het vliegveld prijzen van rond de 100 $
Hilton 119 $
Hilton Garden Inn 129 $
Hampton Inn Burlingame 127 $
Holiday inn South San Francisco 110 $
Bovenstaande hotels zijn allemaal 3 of 4 sterren hotels (geen goedkope vlooiententen dus met gedeelde badkamer of zo) die binnen jouw prijsrange vallen.
Er staan uiteraard nog meer hotels (met minder sterren, maar ook goed) op Expedia. Ik zag prijzen van 69 - 100 $ Kijk zelf maar eens.
Let wel op dat je niet te ver van het vliegveld af gaat zitten.
South San Francisco (ten noorden van het vliegveld) is een goeie locatie en San Bruno, Milbrae en Burlingame alledrie opzij van het vliegveld ook.
Vanaf daar rij je met de auto in 15 min naar het centrum. Parkeren in het centrum van SF is in weekend goedkoper dan door de week.
Op veel plaatsen (dichtbij Fisherman's Wharf) parkeer je al voor 10 $ een hele dag. (let op zgn "early bird specials)
Gebruik http://www.bestparking.com/ bij het zoeken naar parkeerplaatsen. Als je de juiste datum, aankomsttijd en vertrektijd invult krijg je exacte prijzen.
Voor het geld dat je uitspaart kun je je auto aanhouden ( = gemakkelijk en BART rijdt ook niet voor niks) je kunt parkeren en je houdt nog geld over om te gaan eten
Have fun
- Symbolio
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Wij zaten met hetzelfde probleem. Ik vond de prijzen nogal hoog liggen in september en ik weet uit ervaring van eerdere trips dat het centrum helemaal niet chill is om te zitten. Althans, dat vind ik. Als je elke avond wilt stappen is het anders natuurlijk.
Wij zaten in Chicago ook 30km buiten 'downtown' Chicago in een 'voorstad' met 750.000 inwoners... maar wel rustig en relaxed.
In September zitten we in Hyatt San Ramon (aan de overkant van SF, oostkant). Goedkoop en we zijn bekend (en zeer tevreden) met deze keten.
In de ochtend half uurtje rijden en in de avond is geen enkel probleem. In SF vond ik veel hotels niet super ogen, reviews idem dito en de prijzen waren shocking.
Tip dus, zoek eromheen. Dat geldt voor de meeste steden, maar is ook afhankelijk van je persoonlijke voorkeuren.
Wij zaten in Chicago ook 30km buiten 'downtown' Chicago in een 'voorstad' met 750.000 inwoners... maar wel rustig en relaxed.
In September zitten we in Hyatt San Ramon (aan de overkant van SF, oostkant). Goedkoop en we zijn bekend (en zeer tevreden) met deze keten.
In de ochtend half uurtje rijden en in de avond is geen enkel probleem. In SF vond ik veel hotels niet super ogen, reviews idem dito en de prijzen waren shocking.
Tip dus, zoek eromheen. Dat geldt voor de meeste steden, maar is ook afhankelijk van je persoonlijke voorkeuren.
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Wij hebben voor in september hier geboekt: Alpha Inn and Suites
Het heeft niet al te beste reviews,
maar denk wel dat het een veilige buurt is + parking + nog beetje betaalbaar
we zullen zien ...
Het heeft niet al te beste reviews,
maar denk wel dat het een veilige buurt is + parking + nog beetje betaalbaar
we zullen zien ...

-
- Amerika-ontdekker
Naar aanleiding van dit topic heb ik ook maar even wat hotelprijzen opgezocht en ik viel bijna steil achterover!
Ik dacht, ooh dat duurt nog zo lang, regelen we tijdens de vakantie wel.. Maar ik denk dat ik daar toch een beetje van terugkom
Wij zijn van plan er 17 september aan te komen, dus precies tijdens de zeilwedstrijd (had geen flauw idee dat die was, misschien wel leuk om naar te kijken). Omdat we ook de 17de de auto weer inleveren is het voor ons niet echt een optie om buiten de stand te zitten. Vooral omdat we er eigenlijk bestwel kort zijn (maar anderhalve dag). Maar we vliegen al terug om 6uur sochtens en dan vind ik het stiekem ook wel zonde van het geld om 2uur in een bed te liggen en daar minstens 100 dollar voor neer te mogen leggen. Dus daar moeten we nog even over nadenken hoe en wat we daarmee gaan doen. Want met een avondje uitgaan is het ook zo 2 uur en die paar uur vroeger op t vliegveld vermaken we ons ook wel. Alleen moeten we dan nog iets verzinnen voor de bagage (weet niet of ze in het hotel het een probleem vinden dat we die pas om 2uur snachts komen ophalen)

Wij zijn van plan er 17 september aan te komen, dus precies tijdens de zeilwedstrijd (had geen flauw idee dat die was, misschien wel leuk om naar te kijken). Omdat we ook de 17de de auto weer inleveren is het voor ons niet echt een optie om buiten de stand te zitten. Vooral omdat we er eigenlijk bestwel kort zijn (maar anderhalve dag). Maar we vliegen al terug om 6uur sochtens en dan vind ik het stiekem ook wel zonde van het geld om 2uur in een bed te liggen en daar minstens 100 dollar voor neer te mogen leggen. Dus daar moeten we nog even over nadenken hoe en wat we daarmee gaan doen. Want met een avondje uitgaan is het ook zo 2 uur en die paar uur vroeger op t vliegveld vermaken we ons ook wel. Alleen moeten we dan nog iets verzinnen voor de bagage (weet niet of ze in het hotel het een probleem vinden dat we die pas om 2uur snachts komen ophalen)
Naar aanleiding van de reacties hier tot nu toe en het feit dat je veel betaald voor goede locatie en daar meestal weinig voor terug krijgt gaan we toch voor ren locatie net buiten centrum, liefst wel met goede verbinding openbaar vervoer, hoewel we een auto hebben is het fijn geen BOB nodig te hebben, nu op zoek naar de juiste locatie met gratis parkeren, of tegen kleine vergieding
2013; westkust USA
2015; Florida
2015; Florida
-
- Amerikafan
@Andys, het hotel wat ik noemde heeft gratis parkeren (trouwens, ook de Howard Johnson daar dichtbij heeft gratis parkeren, alleen was die een paar dollar duurder, vandaar dat we de Days Inn kozen, met beide hotels hebben we eerder een goede ervaring gehad).
Wij zijn hier geweest.Andys schreef:Zat inderdaad op locatie el camino inn
Hier iemand ook ervaring mee?
Voor het geld een prima hotel. Beetje oud en niet superschoon maar voor een paar dagen prima. Gratis parkeren en gratis Wifi. Veel mexicanen in de buurt maar dat heb je in heel californie. Wij sliepen hier toch alleen maar dus voor ons goed genoeg.
San Remo hotel krijgt goede recensies en vijf minuten lopen vanaf fishermans wharf. Parkeren kost maar 16dollar per nacht en het hotel kost zelf 125dollar per nacht
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Wij gaan 24-26 augustus aanstaande naar Becks motor Lodge. (http://www.becksmotorlodge.com)
Dit ligt aan Market Street, en schuin tegenover een halte van Lijn F, de Historic StreetCar (niet te verwarren met de CableCar). Deze lijn F rijdt in een stuk naar de Fisherman's Warf, waar je onderweg kunt uitstappen bij haltes vlakbij Union Square, Civic Center, en dan Embarcadero.
Bovendien gratis parkeren, vond bovendien prijzen meevallen, maar SF is gewoon niet goedkoop.
Groot voordeel voor mij, vlak bij Castro, maar dat hoeft niet voor iedereen gunstig te zijn.
Dit ligt aan Market Street, en schuin tegenover een halte van Lijn F, de Historic StreetCar (niet te verwarren met de CableCar). Deze lijn F rijdt in een stuk naar de Fisherman's Warf, waar je onderweg kunt uitstappen bij haltes vlakbij Union Square, Civic Center, en dan Embarcadero.
Bovendien gratis parkeren, vond bovendien prijzen meevallen, maar SF is gewoon niet goedkoop.
Groot voordeel voor mij, vlak bij Castro, maar dat hoeft niet voor iedereen gunstig te zijn.

Verslag rondreis 2013 en 2014 Zuidwesten USA http://ivosittard.wordpress.com
- Anouk0506
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik lees ook even mee. Ik zoek een hotel van 17-20 september (3 volwassenen). We halen de auto pas op bij vertrek uit SF, dus we zijn van plan om in de buurt van het vliegveld te overnachten, dan met een luchthavenshuttle naar SFO te gaan en van daar uit met BART naar het centrum. ($16.50 voor een retourtje?!)
Ik heb nu Days Inn SFO West in San Bruno op het oog (€97 per nacht). Misschien is het dan ook mogelijk om in San Bruno op te stappen.. ($7.90 voor een retourtje)
Heeft iemand hier ervaring mee? We zoeken dus een niet al te duur hotel dat goed gelegen is t.o.v. het openbaar vervoer.
Ik heb nu Days Inn SFO West in San Bruno op het oog (€97 per nacht). Misschien is het dan ook mogelijk om in San Bruno op te stappen.. ($7.90 voor een retourtje)
Heeft iemand hier ervaring mee? We zoeken dus een niet al te duur hotel dat goed gelegen is t.o.v. het openbaar vervoer.
-
- Amerikafan
@Anouk, die Days Inn is een goed hotel. Dichtbij het vliegveld (zo'n 5-10 minuten rijden). Ook niet al te duur (zag dat jouw prijs al goedkoper was dan onze prijs, een paar dagen eerder). Je kunt ook de Howard Johnson aan diezelfde straat (El Camino real) nemen, ook een goed hotel, ietsje duurder (paar dollar). Met het ov heb ik zelf geen ervaring omdat wij meteen een auto hebben en die ook gebruiken.
wij zitten van 12 t/m 16 september (4 nachten) in "royal pacific moter inn" totaalprijs voor 2 personen €580,40.
kom je uit op 145,10 per nacht maar weet niet of je met 4 personen op die kamer kunt.
gr.
Davy888
kom je uit op 145,10 per nacht maar weet niet of je met 4 personen op die kamer kunt.
gr.
Davy888
- Old Faithful
- Amerika-expert
Ik ken die Days Inn niet, waarschijnlijk is het ook een goede optie.Anouk0506 schreef:Ik lees ook even mee. Ik zoek een hotel van 17-20 september (3 volwassenen). We halen de auto pas op bij vertrek uit SF, dus we zijn van plan om in de buurt van het vliegveld te overnachten, dan met een luchthavenshuttle naar SFO te gaan en van daar uit met BART naar het centrum. ($16.50 voor een retourtje?!)
Ik schreef het al eerder. Onlangs heb ik voor kennissen het Super 8 in San Bruno, dichtbij het vliegveld, geboekt. Zij gingen met de shuttle bus van het hotel naar het vliegveld en dan met BART verder naar San Francisco. Dat is hen goed bevallen. Het hotel heeft ook goede recensies op Tripadvisor. Het is wel iets duurder dan de Days Inn.
Zie http://www.wyndham.com/
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
- tofke
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Wij zitten er van 25 tot 27 september en ik schrok ook van de prijzen amai!
Hebben hotel focus geboekt in South San Francisco...dicht bij de luchthaven.
Prijs: 153€ voor 2 nachten. Wifi,gratis parkeren en ontbijt
Tofke
Hebben hotel focus geboekt in South San Francisco...dicht bij de luchthaven.
Prijs: 153€ voor 2 nachten. Wifi,gratis parkeren en ontbijt

Tofke
Ik schrok ook van de prijzen rond Union Square in SFO.
Maar aangezien het toch onze huwelijksreis is zijn we niet gaan moeilijk doen en hebben we een beetje de gulden middenweg proberen te zoeken. Want je kan natuurlijk ook pak-ken geld uitgeven als the sky the limit is.
We logeren 3 nachten (9-12 september) in het Mystic Hotel by Charlie Palmer voor een kleine 600 euro met 2 personen (1 kamer).
Maar aangezien het toch onze huwelijksreis is zijn we niet gaan moeilijk doen en hebben we een beetje de gulden middenweg proberen te zoeken. Want je kan natuurlijk ook pak-ken geld uitgeven als the sky the limit is.
We logeren 3 nachten (9-12 september) in het Mystic Hotel by Charlie Palmer voor een kleine 600 euro met 2 personen (1 kamer).
-
- Amerika-ontdekker
Wij hebben het Casa Loma Hotel geboekt voor 3 nachten in september, incl eigen badkamer voor $380,-.
Om de hoek bij de painted ladies.
Om de hoek bij de painted ladies.
Wij overnachten 22- 24 september in the Herbert hotel aan Powel street voor $ 239,- of het wat is weet ik niet maar ga er ook alleen maar slapen.
We zouden eerst in het America's Best Value Inn Civic Center Extended Stay hotel verblijven maar in mei kregen we in eens te horen dat dit hotel 15 juni zou sluiten
.... We konden toen kiezen uit een aantal hotels voor dezelfde prijs als waarvoor we in januari geboekt hadden bij Agoda.
Ik heb geen erg hoge verwachtingen van het hotel maar het ligt dicht bij Union square. Nou moet ik zeggen dat ook in Europa de hotels in de grotere steden als Parijs niet veel voor stellen
maar het belangrijkste vind ik dat ik een bed heb om in te slapen voor een redelijke prijs
Wat ik wel merkte is dat de prijzen sinds ik gereseveert heb alleen maar gestegen zijn.
Karin
We zouden eerst in het America's Best Value Inn Civic Center Extended Stay hotel verblijven maar in mei kregen we in eens te horen dat dit hotel 15 juni zou sluiten

Ik heb geen erg hoge verwachtingen van het hotel maar het ligt dicht bij Union square. Nou moet ik zeggen dat ook in Europa de hotels in de grotere steden als Parijs niet veel voor stellen

Wat ik wel merkte is dat de prijzen sinds ik gereseveert heb alleen maar gestegen zijn.
Karin
Wij zitten van 12 september t/m 16 september in San Francisco. Wij hebben hotel: Royal Pacific Motor Inn.
Voor 4 nachten betalen wij bijna 600 euro voor 2 personen, 1 kamer. Het hotel ligt op de rand van Chinatown en het Financial District. Alles os op loopafstand te bereiken. wij hebben besloten dit hotel te nemen op basis van ligging en beoordelingen. Viel mij ook al op dat San Francisco vergeleken met
Los Angeles en Las Vegas veel duurder is in veel dingen.
Voor 4 nachten betalen wij bijna 600 euro voor 2 personen, 1 kamer. Het hotel ligt op de rand van Chinatown en het Financial District. Alles os op loopafstand te bereiken. wij hebben besloten dit hotel te nemen op basis van ligging en beoordelingen. Viel mij ook al op dat San Francisco vergeleken met
Los Angeles en Las Vegas veel duurder is in veel dingen.
- Anouk0506
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik heb een paar dagen geleden Super 8 in San Bruno geboektOld Faithful schreef:Ik ken die Days Inn niet, waarschijnlijk is het ook een goede optie.Anouk0506 schreef:Ik lees ook even mee. Ik zoek een hotel van 17-20 september (3 volwassenen). We halen de auto pas op bij vertrek uit SF, dus we zijn van plan om in de buurt van het vliegveld te overnachten, dan met een luchthavenshuttle naar SFO te gaan en van daar uit met BART naar het centrum. ($16.50 voor een retourtje?!)
Ik schreef het al eerder. Onlangs heb ik voor kennissen het Super 8 in San Bruno, dichtbij het vliegveld, geboekt. Zij gingen met de shuttle bus van het hotel naar het vliegveld en dan met BART verder naar San Francisco. Dat is hen goed bevallen. Het hotel heeft ook goede recensies op Tripadvisor. Het is wel iets duurder dan de Days Inn.
Zie http://www.wyndham.com/
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 967 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 29 Reacties