Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hittegolf 2013

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Re: Hittegolf 2013

Bericht door sachasenne »

Haha, ik had ze wel gezegd heel veel water in een koelbox mee te nemen. Just in case...
Of ze dat gedaan hebben weet ik niet maar vanmorgen (voor hen gisterenavond) zijn ze heelhuids in Vegas gearriveerd .
Groetjes,
Carine
Gypsygirl1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Bericht door Gypsygirl1 »

Wij komen net uit het noordelijke gedeelte van Canada, Yukon en Alaska en hebben ontzettend warm weer gehad, rond de 30 graden, alle records zijn gebroken daar en er lag bijna geen sneeuw meer op de bergen toen we naar huis gingen.
Ik had een koffer vol warme kleren mee en die kon ik gisteren gewoon ongebruikt weer in mijn kast leggen thuis.
iMoon
Amerika-ontdekker

Bericht door iMoon »

Wij hebben vandaag de hele dag in Death Valley doorgebracht (vanaf Bishop) en het viel ons mee qua hitte met een max. van 48Celsius. Ik had werkelijk geen idee dat het zo bergachtig was en ook niet dat de temperatuur er juist na het middaguur blijft stijgen ipv afnemen door de luchtcirculatie. Nog de zonsondergang bij Zabriskie Point meegepikt en inmiddels gesetteld in Long Street Inn (Amargosa Valley).
Onze volgende twee dagen in las Vegas beloven ook iets koeler te zijn voor de tijd van het jaar.... we'll see 8)
Dutchess
Amerika-expert

Bericht door Dutchess »

Hier blijft inderdaad de temperatuur ook tot een uur of 4 of 5 's-middags nog klimmen.
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

Ja, dat gebeurt hier ook regelmatig 8)

Wij hebben momenteel echt heerlijk weer, zo rond de dertig graden, niet al te vochtig, helemaal mijn weer. Maar ik sprak van de week een police officier die niet kon wachten tot de zomer voorbij was, want ze zweet zich in deze tijd van het jaar helemaal te pletter in haar kogelvrije vest. Daar moet je toch niet aan denken, dat officers in Utah of Nevada dat ook moeten dragen; volgens mij moet het bij een achtervolging te voet in de zomermaanden niet zo moeilijk zijn om te ontsnappen :D
Edne
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Edne »

Haha goede tip, als je iets illegaals doet, kies dan de zomerperiode :wink:
2010: Florida
2012: Zuidwesten
2013: Las Vegas
2014: Utah & Colorado
2015: Gepland: van New York naar Miami
ToonW
Amerikafan

Bericht door ToonW »

Wij hebben de 50°C gehaald 2-3 weken geleden, maar al bij al moet ik zeggen dat het toch nog goed meeviel. Om even te vergelijken: aan Hoover Dam was het achteraan de 30°C en dat voelde veel warmer aan dan de 50 graden in Death Valley...
2008: Las Vegas - ... - Yellowstone
2011: NY/Washington + Florida
2013: Las Vegas - ... - Yellowstone
2025: Florida met kids
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer