Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Betalen in Florida met je RABOBANK wereldpas
Betalen in Florida met je RABOBANK wereldpas
Ik ga over 1 week naar Florida. Nu wil ik mijn creditcard gebruiken voor borg etc en de betalingen in winkels / luchrooms en restaurants met mijn wereldpas doen.(pinnen dus)
Rabobank verteld mij dat ik eigenlijk overal kan betalen met mijn wereldpas. Maar is dit wel zo? Ik wil echt niet voor verassingen komen te staan!!!
Ik hoor het graag!
Groetjes
Rabobank verteld mij dat ik eigenlijk overal kan betalen met mijn wereldpas. Maar is dit wel zo? Ik wil echt niet voor verassingen komen te staan!!!
Ik hoor het graag!
Groetjes
Laatst gewijzigd door Ryanne92 op 25 jul 2013, 17:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Betalen in Florida met je RABOBANK wereldpas
Ik ga over een week voor de 1e keer naar de westkust en het reisbureau vertelde mij dat je met de wereldpas alleen geld kan pinnen in Amerika en dat je in winkels/restaurants etc met de creditcard kan betalen.
groetjes,
Anita
groetjes,
Anita
Nee hoor. Vorig jaar betaalt met mijn Rabo wereldpas in de Walmart.
Je kunt op steeds meer plaatsen met je pinpas betalen. Niet overal, maar wel in heel veel winkels. Waar het niet kan, kun je dan altijd nog met je creditcard betalen.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Restaurants is pinnen niet gebruikelijk. Dat is cash of credit. Weet eigenlijk niet eens of het wel mogelijk is..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Volgens mij kan je in restaurants niet met pinpas betalen. Winkels vaak wel
- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Bij de walmart heb ik gewoon gepind en meteen cashback erbij genomen. Rest overal creditcard gebruikt.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Waarschijnlijk hebben ze dat bij Rabo wel verteld; je moet de mogelijkheid voor betalen/pinnen met je wereldpas in Amerika wel activeren.
Fijne vakantie.
Fijne vakantie.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
- Dr.Phlox
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
Risico's van wereldwijd betaalgemak.
Met uw betaalpas van de Rabobank kunt u over de hele wereld betalen en geld opnemen. Dit wereldwijde betaalgemak brengt tegenwoordig helaas ook risico's met zich mee. Het komt steeds vaker voor dat criminelen met behulp van gekopieerde gegevens geld opnemen. Dit gebeurt met name in landen buiten Europa.
Betaalpas buiten Europa standaard 'uit'.
Voor klanten is deze vorm van criminaliteit erg vervelend. Ook de Rabobank wordt hierdoor gedupeerd. De meeste klanten gebruiken hun betaalpas niet buiten Europa. Om het risico op misbruik zo klein mogelijk te maken, heeft de Rabobank besloten om de betaalpas voor landen buiten Europa standaard 'uit' te zetten. Veilig betalen doen we samen.
Wat kost het?.
Aan het instellen van uw pas zijn geen kosten verbonden. U kunt uw pas zo vaak 'aan' en 'uit' zetten als u wilt. Aan het pinnen in het buitenland zijn wel kosten verbonden.
Hoeveel kost pinnen in het buitenland?
Neem uw creditcard mee.
Met uw creditcard kunt u wereldwijd betalen. Deze hoeft u niet 'aan' te zetten om te kunnen gebruiken buiten Europa.
In welke landen kan ik mijn pas altijd gebruiken?
Binnen Europa kunt u met uw betaalpas overal betalen en geld opnemen. In het landenoverzicht vindt u welke landen tot Europa behoren.
En nog veel meer.
Zie de site van de Rabobank.
Grz
Ton
Met uw betaalpas van de Rabobank kunt u over de hele wereld betalen en geld opnemen. Dit wereldwijde betaalgemak brengt tegenwoordig helaas ook risico's met zich mee. Het komt steeds vaker voor dat criminelen met behulp van gekopieerde gegevens geld opnemen. Dit gebeurt met name in landen buiten Europa.
Betaalpas buiten Europa standaard 'uit'.
Voor klanten is deze vorm van criminaliteit erg vervelend. Ook de Rabobank wordt hierdoor gedupeerd. De meeste klanten gebruiken hun betaalpas niet buiten Europa. Om het risico op misbruik zo klein mogelijk te maken, heeft de Rabobank besloten om de betaalpas voor landen buiten Europa standaard 'uit' te zetten. Veilig betalen doen we samen.
Wat kost het?.
Aan het instellen van uw pas zijn geen kosten verbonden. U kunt uw pas zo vaak 'aan' en 'uit' zetten als u wilt. Aan het pinnen in het buitenland zijn wel kosten verbonden.
Hoeveel kost pinnen in het buitenland?
Neem uw creditcard mee.
Met uw creditcard kunt u wereldwijd betalen. Deze hoeft u niet 'aan' te zetten om te kunnen gebruiken buiten Europa.
In welke landen kan ik mijn pas altijd gebruiken?
Binnen Europa kunt u met uw betaalpas overal betalen en geld opnemen. In het landenoverzicht vindt u welke landen tot Europa behoren.
En nog veel meer.
Zie de site van de Rabobank.
Grz
Ton
Reisverslagen en foto's van Florida 2004, 2008, 2011, Californie 2013, rondreis West-USA 2015. rondje Denver - Denver 2018 en een week New York 2019 zijn te zien op : http://www.don-damen.nl
-
ludwig
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Waarom zou je willen betalen met een Rabo pas als je een creditcard hebt ? Wij betalen echt alles met een creditcard, behalve de dollars die we op de hotelkamer achterlaten voor het kamermeisje.
- Re1gnman
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Ik zou ook aanraden met je credit card te betalen.
Bovendien zijn dan al je aankopen verzekerd tegen verlies of diefstal.
Heb mijn Rabopas altijd mee, maar gebruik hem alleen maar om
te pinnen uit de muur, of in dit geval, uit de drive through.
Credit card is zo geaccepteerd in Amerika, dat ze zelfs niet raar opkijken
dat je een ijsje met je credit card betaald.
Bovendien zijn dan al je aankopen verzekerd tegen verlies of diefstal.
Heb mijn Rabopas altijd mee, maar gebruik hem alleen maar om
te pinnen uit de muur, of in dit geval, uit de drive through.
Credit card is zo geaccepteerd in Amerika, dat ze zelfs niet raar opkijken
dat je een ijsje met je credit card betaald.
"Patience is something you admire in the driver behind you, but not in the one ahead...."
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 9369 Weergaves
-
Laatste bericht door Ikverzinnogweliets
-
- 29 Reacties