Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Road to America With Santa Cruz!

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Santa Cruz
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Road to America With Santa Cruz!

Bericht door Santa Cruz »

Hallo iedereen
Ik ben Ive momenteel nog student in de bacheloropleiding Leerkracht LO & bewegingsrecreatie.
Sport en motoren (zowel auto als moto) zijn mijn grootste interesses.

Mijn ouders zijn al eens in de us geweest maar ikzelf nog niet, er woont wel een kennis van me in Canada momenteel.
Ikzelf wil en zal ook er naartoe gaan. Ik ben samen met 2 andere (beste) maten plannen aan het maken om naar ginder te gaan.
Als het van mij af hangt zou ik zelfs ginder blijven :D
1 van de 2 makkers is al eens in LA geweest en hij wou niet meer terugkeren dus hij zou twijfelde niet om ja te zeggen om mee te gaan.

Na lang uitstellen hebben we er een punt van gemaakt we gaan in de zomer van 2014 (nadat ik ben afgestudeerd) naar de US, waarschijnlijk LA.
Dus ben nu op zoek naar meer info en ben zo op dit forum geraakt.

Zo dit was even een korte voorstelling, als er vragen zijn stel je ze maar :D
Ga het forum nog even doornemen van wat nu?
Want het is niet zo simpel om het allemaal geregeld te krijgen
Aricon
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: Road to America With Santa Cruz!

Bericht door Aricon »

Hallo Ive, welkom op het forum.
Wat een geweldig vooruitzicht, in 2014 een reis naar LA. En naar ik aanneem naar veel mooie plekken buiten LA. Hoe lang willen jullie gaan?

Het is echt niet moeilijk om dit te regelen. Een vliegticket, een auto, een tent als je wilt kamperen of motels als je dat liever doet. Eigenlijk is er maar één ding moeilijk .... en dat is kiezen waar je heen gaat. Er is zoveel moois te zien en te doen dat je altijd keuzes moet maken. Zelfs al ga je 3 maanden.

Heel veel plezier gewenst met de voorbereidingen van jullie reis!
Santa Cruz
Amerika-newbie

Vind ik ook een mooi vooruitzicht, wil het al een hele lange tijd, maar ik zou volgend jaar afstuderen en het zou dus de ideale zomer zijn om naar ginder te gaan.
Ik wil persoonlijk MINSTENS 3 weken, maar 1 van men beste maten heeft me net verteld dat het hem niet zal lukken qua kosten. Zeker niet voor die termijn.
Ik vind het zo jammer om maar 2 weken te gaan want die prijs van dat vliegticket betaal je zowizo of je nu 1 dag gaat of 1 jaar.
Hoeveel kan je toch wel zeker rekenen als ik vragen mag voor een zo'n trip? Hangt er vanaf uiteraard van wat je allemaal wil doen, maar ik ben niet gesteld op luxe
maar had nog niet gedacht aan kamperen, kan je daar kosten met uitsparen?

We dromen groots en hopen wat in LA zelf rond te neuzen, grand canyons, Las vegas en death valley(waar ik ooit wel eens met de moto naartoe wil :D)
Alvast bedankt! ik hoop toch dat we er met ze'n 3 geraken, zou jammer zijn want dit is echt een ervaring dat ik met men beste maten wil delen :D
Laatst gewijzigd door Aricon op 24 jul 2013, 21:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Aricon
Amerika-expert

Bericht door Aricon »

Ik zou het ook zonde vinden om maar twee weken te gaan als je ook drie weken zou kunnen gaan. Er is zoveel moois te zien en te doen. Zoals je al zei, het ticket wordt niet goedkoper als je maar 2 weken gaat. En als je met z'n drieën bent kun je veel kosten delen, zoals een huurauto en een motelkamer.

Kamperen kan ook geld besparen. Bij de Walmart kun je goedkoop kampeerspullen kopen. In Amerika heb je op veel campings een fire pit bij je kampeerplaats, zodat je 's avonds kunt bbq-en. En dan lekker met een biertje rond het vuur zitten.

Als je naar Las Vegas wilt, kun je dat beter niet op vrijdag en zaterdag doen. Dan zijn de hotels veel duurder dan door de week.
Santa Cruz
Amerika-newbie

Hele goeje tip van de hotels in Las Vegas! bedankt.
Is kamperen effectief goedkoper? voor mij speel het eigenlijk geen rol hoe we gaan, ik zou het gewoon balen vinden moest 1 van men beste maten niet meekunnen omdat het te duur is. Want ik wil ook echt effectief gaan. kan niet wachten eigenlijk :D

En als je motelletjes langs de weg gewoon doet, dus gewoon ticket kopen, autotje huren, en gewoon zien waar je uitkomt om te overnachten. Moet toch lukken? Een motelletje nemen. is toch niet zo duur maar hoe zit het dan net met je eten? is dat er bij of moet je dat nog eens appart betalen? :D
Ik stel misschien vreemde vragen maar weet er gewoon nog niets van en wil voorbereid zijn :D
Laatst gewijzigd door Aricon op 28 jul 2013, 12:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Aricon
Amerika-expert

Bericht door Aricon »

Kamperen kan je geld besparen, vooral als je dan ook zelf je eten klaarmaakt.

Voor motels onderweg en wel of niet vooraf reserveren zou je dit topic eens door kunnen lezen. Als je echt in bepaalde parken wilt overnachten, is het beter om dit vooraf te reserveren. Als je het niet erg vindt om buiten de parken te slapen, kun je meestal onderweg wel een slaapplek vinden. Bovendien is het vaak (veel) goedkoper om buiten een park te overnachten.

Voor wat betreft ontbijt, dat verschilt ook per motel(keten). Bij sommigen zit een ontbijt bij de prijs inbegrepen. Je moet dan denken aan koffie en sap, yoghurt met cereal, en soms kun je zelf wafels maken. Andere motels hebben helemaal geen ontbijt. Er zijn dan altijd wel restaurantjes in de buurt waar je voor weinig geld heerlijk pannenkoeken met eieren en spek kunt eten. Of je haalt een broodje bij de Subway of de supermarkt.

Je ziet, mogelijkheden genoeg om het zo duur of goedkoop te maken als je zelf wilt. Ik ben zelf afgelopen mei in Californië, Arizona en Nevada geweest. Ik betaalde gemiddeld $ 60,00 voor een overnachting. Ik reis alleen, maar als je dit door drie kunt delen, betaal je per persoon toch niet veel.
Santa Cruz
Amerika-newbie

Aaight thx!
Weer wat stof voor na te denken.
Toch eens voorstellen om te gaan kamperen, lijkt me supper leuk :D
Santa Cruz
Amerika-newbie

Ik had nog eens even een vraagje voor het ticket. heb hier al eens op het forum rond gekeken, maar eigenlijk iedereen zegt iets anders om het goedkoopste ticket te bemactigen:

Of je moet zo vroeg mogelijk boeken
Of je moet wachten op deals die in september of eind december vallen
Of je moet zo lang mogelijk wachten omdat de tickets enkel goedkoper worden.
Ik blijf maar zoeken en word er gewoon gek van zeker omdat dit redelijk cruciaal is ofdat financieel mogelijk is of niet.
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Zodra je een prijs ziet die voor jou acceptabel is, dan boeken. Want niemand hier kan je garanderen dat het niet straks duurder is, of dat het straks goedkoper is.
Santa Cruz
Amerika-newbie

Hockey schreef:Zodra je een prijs ziet die voor jou acceptabel is, dan boeken. Want niemand hier kan je garanderen dat het niet straks duurder is, of dat het straks goedkoper is.
dus het is echt gewoon regelmatig chekken op jacht gaan naar koopjes :mrgreen:
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

jup. Voor jezelf een realistische prijs vaststellen en als het in de buurt komt boeken en niet meer kijken...want je zult altijd zien dat het nog een keer goedkoper wordt.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer