Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Autohuur SLC - LV

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
john1969
Amerikafan

Re: Autohuur SLC - LV

Bericht door john1969 »

PSVwally schreef:
IvoH schreef:Laatst was er toch ook al iemand die problemen had met een SUV op Salt Lake City?
Ik kan het mis hebben, maar ik las idd ook ergens hier dat er op SLC geen SUV's verhuurd zouden worden of iets in die trand.

ik denk dat jullie gelijk gaan krijgen, heb van zowel Sunny cars als van alamo bericht gehad dat de grootste wagen een chevrolet impala is om een one way te doen,
heb wel op usa reisen (hertz, 100 dollar one way kosten) en billinger(national, 250 dollar one way kosten) een standaard suv gezien, maar is die groot zat voor 4 volwassenen met 4 koffers en wa tassen, of is misschien een minivan iets, maar daar kun je niet echt mee een zandpad op (bijv. swabacher landing in grand teton).

wat denken jullie standaard SUV of Minivan....

misschien handig om te weten onze route gaat van,
Salt Lake city naar Jackson (2 nachten)
Jackson - Yellowstone (3 nachten)
Yellowstone - slc/vernal (1 nacht)
slc/vernal - Moab (2 nachten)
Moab - Kanab (2 nachten)
Kanab - Zion (2 nachten)
Zion - Las Vegas (4 nachten)

John
Arends1989
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Arends1989 »

Een standard SUV met 4 volwassenen en bagage + losse tasjes en een koelbox of iets dergelijks, lijkt me behoorlijk krap.

Is er wellicht een mogelijkheid om vanaf het vliegveld een Standard te nemen en die elders op de route (Jackson?) te wisselen voor een Full size?
john1969
Amerikafan

Bericht door john1969 »

heb een minivan gehuurt via hertz (usareisen)

maar toch bedankt...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer