Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Furnace Creek Campground zomer 2013 gesloten
- Kokopelli
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Furnace Creek Campground zomer 2013 gesloten
Ik lees het volgende op de Recreation.gov:
Notice: Furnace Creek Campground is usually first-come/first-served from April 15th to October 15th; however, this summer the campground will be closed for construction. Reservations for October 15, 2013 to April 15, 2014 will continue to be accepted for Furnace Creek Campground and it will re-open on October 15, 2013.
Texas Springs Campground, about 1 1/2 miles away, will remain open from April 15, 2013 to October 15, 2013 on a first-come/first-served basis. We apologize in advance for any inconveniece.
Op de NPS site kan ik er niets over vinden.
Nu hadden wij gepland daar twee nachten te staan in september met een camper, dat gaat dus niet lukken.
Wie is er bekend met Texas Springs? Is dat een aanrader?
Of kunnen we beter uitwijken naar Panamint Sprint, daar heb ik goede recensies over gelezen op het forum.
Het punt is dat we graag een Jeep willen huren bij Farabees, maar is dat nog wel handig vanuit Panamint Sprint?
We komen trouwens uit Lone Pine en gaan na DV naar Las Vegas.
Notice: Furnace Creek Campground is usually first-come/first-served from April 15th to October 15th; however, this summer the campground will be closed for construction. Reservations for October 15, 2013 to April 15, 2014 will continue to be accepted for Furnace Creek Campground and it will re-open on October 15, 2013.
Texas Springs Campground, about 1 1/2 miles away, will remain open from April 15, 2013 to October 15, 2013 on a first-come/first-served basis. We apologize in advance for any inconveniece.
Op de NPS site kan ik er niets over vinden.
Nu hadden wij gepland daar twee nachten te staan in september met een camper, dat gaat dus niet lukken.
Wie is er bekend met Texas Springs? Is dat een aanrader?
Of kunnen we beter uitwijken naar Panamint Sprint, daar heb ik goede recensies over gelezen op het forum.
Het punt is dat we graag een Jeep willen huren bij Farabees, maar is dat nog wel handig vanuit Panamint Sprint?
We komen trouwens uit Lone Pine en gaan na DV naar Las Vegas.
In 2025 weer naar Florida.
Reisverslag Zuidwesten September 2024 > reisverslagen
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: Furnace Creek Campground zomer 2013 gesloten
Furnace Creek Campground was afgelopen april al gesloten, Texas Springs heeft maar een paar A-class plekken en je mag er geen generator gebruiken daarom zijn wij ook uitgeweken naar de NPS campground bij Stovepipe Well.
Zie: http://www.robenannie.nl/reisverslag2013.html dag 3 voor ons verslag.
Zie: http://www.robenannie.nl/reisverslag2013.html dag 3 voor ons verslag.
- Kokopelli
- Amerikakenner
- Contacteer:
Bedankt voor je snelle reactie Rob. Inderdaad, ik heb dat gelezen bij jullie, was ik alweer vergeten
Dus ja, Stovepipe Well zou dan ook nog een goed alternatief zijn. Texas Spring valt dan inderdaad af.

Dus ja, Stovepipe Well zou dan ook nog een goed alternatief zijn. Texas Spring valt dan inderdaad af.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Panamint Springs is absoluut leuk, maar wat verder rijden van Furnace Creek waar je je Jeep moet halen dan Stovepipe Wells.
Ik zelf zou altijd Panamint Springs kiezen, maar met Stovepipe Wells is ook weinig mis, al vind ik de camperplaatsen daar wel erg ongezellig.PSR heeft tenminste nog wat groen staan op de campsites.
( en PSR is ook in de avond een stuk gezelliger, aan de drank op de front porch......
)
Ik zelf zou altijd Panamint Springs kiezen, maar met Stovepipe Wells is ook weinig mis, al vind ik de camperplaatsen daar wel erg ongezellig.PSR heeft tenminste nog wat groen staan op de campsites.
( en PSR is ook in de avond een stuk gezelliger, aan de drank op de front porch......

- Kokopelli
- Amerikakenner
- Contacteer:
Door die laatste opmerking gaat de voorkeur misschien wel uit naar Panamint Springs
Op foto's ziet PS er inderdaad iets gezelliger uit.
Ik zal eens informeren of de jeep eventueel ook naar de camping gebracht kan worden.

Op foto's ziet PS er inderdaad iets gezelliger uit.
Ik zal eens informeren of de jeep eventueel ook naar de camping gebracht kan worden.
- Kokopelli
- Amerikakenner
- Contacteer:
Wij hebben inmiddels Stovepipe Wells' geboekt, met full hook-up. Ziet er niet gezellig uit, maar wel een restaurant vlakbij dus dat is ook wel handig.
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 0
mmm wij wilden eigenlijk 16 sept in FC overnachten.
heb net camping gereserveerd in stovepipe wells
))
dan rijde we maar ff door FC
heb net camping gereserveerd in stovepipe wells

dan rijde we maar ff door FC

- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Dan sta je waarschijnlijk op de private campground met hookups die hoort bij het hotel, de NPS campground is een first come, first served dacht ik en dus niet te reserveren.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 971 Weergaves
-
Laatste bericht door nycave
-
- 3 Reacties