Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wat is nu de beste show van Cirque du soleil in Las Vegas?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Ursula
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Wat is nu de beste show van Cirque du soleil in Las Vega

Bericht door Ursula »

Wat gaaf dat jij naar de show 'O' gaat! Fijn dat je telefonisch een nog betere deal heb gekregen.

Wij hadden de kaartjes ook telefonisch besteld omdat het online niet lukte. Nooit een bevestigingsmail ontvangen, wel een reserveringsnummer gekregen en een afschrijven van de rekening. De kaartjes opgehaald bij hotel Bellagio, want daar is de show. Daar zochten ze op onze naam, niet eens op reserveringsnummer. Toch handig om deze bij de hand te hebben. :wink:
Afbeelding
ToonW
Amerikafan

Bericht door ToonW »

Peutje schreef:Heb gisteren kaartjes besteld voor de show "o", telefonisch omdat het via online niet lukte. Ik kon helaas niet de internetkorting van 20% gebruiken maar de vrouw van de concierge had een betere aanbieding en betere plaatsen! Was 20 euro goedkoper en bijna in het midden in sectie 102 rij F!

Hebben er echt zin in! Heb alleen een vraag. Ik heb geen bevestigingsmail gehad, alleen een reserveringsnummer. Er is tot op heden ook nog niets ingehouden op de mijn creditcard. Ook weet ik niet helemaal waar ik de kaartjes moet ophalen. (ik dacht ddat ze zei in het Mirage?) Iemand hier ervaring mee?

Dank je!
Ik heb er ook telefonisch besteld voor O en ook ik heb een betere deal gekregen dan ik zou verwachten! Een reserveringsnummer zou inderdaad voldoende moeten zijn. Het afhalen van de tickets kan op meerdere locaties dacht ik, zolang het maar een hotel van de MGM keten is.

Ik ben eens benieuwd, mijn eerste show in Vegas! :D
2008: Las Vegas - ... - Yellowstone
2011: NY/Washington + Florida
2013: Las Vegas - ... - Yellowstone
2025: Florida met kids
Peutje
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Bericht door Peutje »

Ok, dank je allebei voor jullie reactie!

Ik ben ook hartstikke benieuwd naar de show. Ben een keer eerder naar een show in Antwerpen geweest, maar dat is natuurlijk heel wat anders dan een show in Vegas!

Heb er zin in!
2013: Zuidwesten
2015: Florida
2018: Florida
2019: Florida
2019: New York
2022: Florida
2024: Zuid-Westen & Disney Cruise
2025: Florida

https://travelkiwikids.nl/
Ursula
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Ursula »

Deze show is zo anders dan zo'n reizende show. Natuurlijk met wat bekende elementen, maar het water maakt het apart. Ik ben erg blij dat we 'O' hebben gezien.

Veel plezier!!!
Afbeelding
Teppe
Amerika-ontdekker

Bericht door Teppe »

Qua productie zijn de Vegasshows moeilijk te overtreffen en je kijkt je ogen uit. Ik heb me bij elke Vegasshow wel op zijn minst geamuseerd. Persoonlijk vind ik O de mooiste en blijkbaar vinden de meeste mensen dat, want het blijft ook de duurste show (voor zo lang te lopen toch). Maar als ik eerlijk ben, dan was ik van de rondtoerende shows meestal meer onder de indruk, zeker wat pure acrobatie betreft, maar vaak ook qua beleving. Zo vind ik Kooza, Varekai en Saltimbanco beter dan eender welke show in Vegas.

Niet van Cirque, maar Absinth is zeker aan te raden, zeker als je van stand up houdt, de mc is namelijk hilarisch, weliswaar met humor die soms tot op het randje gaat.
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 68

Re: Wat is nu de beste show van Cirque du soleil in Las Vegas?

Bericht door harryh »

Wij hebben 4 juli Love gezien met onze kids, helemaal top. Prachtige show, goede muziek en top acrobatiek.
Aanrader!

Gr,
HarryH
Alessandro
Amerikafan
Partner van: Els (sinds 1970)
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door Alessandro »

Wij hebben O gezien in het Bellagio. Fascinerend. Tevoren vanuit Nederland telefonisch plaatsen besproken. Je bespreekt dit met de z.g. concierge. Samen met hem en de plattegrond van het theater op je scherm kun je zo precies bepalen, wat je wil zien en wat je wenst uit te geven. Wij kozen voor de duurste plaatsen. Rij 6 na de goedkope plaatsen in de z.g. "splash zone". De kans dat je daar overigens drijfnat wordt is vrij klein; het is geen dolfijnenshow! Nadeel van die goedkope front seats is dat je er echt te dicht op zit voor het overzicht. Het dure vak in het midden vooraan is gewoon top. Dichtbij genoeg voor de gezichtsuitdrukkingen en de schmink, maar ver genoeg om alles samen te zien. En zeg nou eerlijk, wat is die paar honderd dollars nu op het hele vakantiebudget? Wij hebben in ieder geval geen moment spijt van de kosten gehad en onthouden alleen maar de fantastische watershow.
We've been long together, through pleasant and through cloudy weather. (Anna Laetitia Barbauld)

http://elssander.waarbenjij.nu
lyan
Amerikakenner
Partner van: laguna62
Aantal x V.S. bezocht: 28
Contacteer:

Bericht door lyan »

Wij zaten in juni helemaal vooraan in het midden (in de 'goedkope" splash zone van 177 dollar pp) Geen drup water gezien, de show was prachtig en naar mijn idee hebben we niets gemist, ook zat er niemand voor ons waardoor we om mensen heen moesten kijken.
We hadden de kaartjes bij elkaar gespeeld met My Vegas, ik vindt 354 dollar toch best veel geld voor anderhalf uur vermaak!
moon29
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door moon29 »

Wij hadden graag via MyVegas naar KA gegaan in juli. Maar die maand zijn er voor de 2p rewards geen data beschikbaar (voor de rest van het jaar ook niet).
Dus het wordt nu kiezen:

- Zarkana via MyVegas en dus gratis, premium seats.
- O of Ka betaald boeken waarbij we al snel op 750 dollar uitkomen voor mooie plaatsen (O) Dan kan ik wel voor die punten een luxe buffet nemen voor 4p maar dan ben ik natuurlijk nog steeds zo'n 600 dollar duurder uit dan bij optie 1.

Nu mijn vraag: Wie heeft beide shows gezien en kan me zeggen of het het waard is om zoveel extra geld uit te geven voor O (of Ka) t.o.v. Zarkana??
Amikix
Amerikakenner

Bericht door Amikix »

Ik heb zowel O als Ka niet gezien (excuses), maar Zarkana vond ik super. Als je daar gratis toegang voor hebt zou ik het zeker doen!
Usatraveler
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Usatraveler »

moon29 schreef:- O of Ka betaald boeken waarbij we al snel op 750 dollar uitkomen voor mooie plaatsen (O) Dan kan ik wel voor die punten een luxe buffet nemen voor 4p maar dan ben ik natuurlijk nog steeds zo'n 600 dollar duurder uit dan bij optie 1.
En als je eenmaal in Vegas bent dan ga je naar tix4tonight en koopt je normaal gezien tickets tegen een veel lagere prijs, alles ok met tix4tonight al verschillende keren gebruikt van gemaakt (tickets voor shows, buffetten etc).
Afbeelding
harryvb
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door harryvb »

Wij gaan naar Believe in het luxor, iemand deze al gezien?
Afbeelding
Amikix
Amerikakenner

Bericht door Amikix »

Ja, ik, en ik was er geheel niet van onder de indruk (tussen de oudere berichten in dit topic schreef ik wat ik er toen van vond). Het is wel al iets langer geleden dus misschien is de show ondertussen veranderd, maar ik zou het niet aanbevelen.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

moon29 schreef:Wij hadden graag via MyVegas naar KA gegaan in juli. Maar die maand zijn er voor de 2p rewards geen data beschikbaar (voor de rest van het jaar ook niet).
Dus het wordt nu kiezen:

- Zarkana via MyVegas en dus gratis, premium seats.
- O of Ka betaald boeken waarbij we al snel op 750 dollar uitkomen voor mooie plaatsen (O) Dan kan ik wel voor die punten een luxe buffet nemen voor 4p maar dan ben ik natuurlijk nog steeds zo'n 600 dollar duurder uit dan bij optie 1.

Nu mijn vraag: Wie heeft beide shows gezien en kan me zeggen of het het waard is om zoveel extra geld uit te geven voor O (of Ka) t.o.v. Zarkana??
Ik heb alle shows gezien en vond Zarkana leuker dan Ka, bij Zarkana vind ik de artiesten de hoofdrol spelen terwijl bij Ka het theater de show steelt.
O vond ik van deze 3 wel het beste, maar om er 750 dollar aan te besteden terwijl je gratis naar Zarkana kunt zou ik niet doen.
De beste show vind ik nog steeds Le Reve in Wynn. :D
Mies2301
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Mies2301 »

Wij hebben O en Ka gezien (en Mystere, niet via Myvegas)
Zarkana en Love gaan we in september zien.

O vonden we allemaal echt geweldig. Je kan inderdaad gewoon op de strip kijken voor tickets van O en dan zelf bepalen of dat je dat bedrag er aan wilt uitgeven. Voor de een is 150 dollar per kaartje prima op te hoesten, terwijl het voor de ander veel te duur is.
moon29
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door moon29 »

We hebben inmiddels premium kaarten voor KA geboekt :D
met 2e gratis via MyVegas
Sectie 103 rij K stoel 7 tm 10. Volgens de mevrouw aan de telefoon prima plaatsen.
butterfly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door butterfly »

Mooie plaatsen. (ik moest even zoeken, maar in dit topic heeft psvwally destijds een plattegrond van het theater van KA geplaatst, helemaal bovenaan http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... KA#p886659 )
moon29
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door moon29 »

Ja, ik had bij het reserveren zelf een heel gedetailleerde plattegrond bij de hand gehouden. Als je googled op 'seat map Ka Las Vegas' en dan kiest voor afbeeldingen krijg je allerlei plattegronden van het theater te zien.
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Sectie 103 rij K stoel 7 tm 10.
Goede plekken met ook nog beenruimte. Hou je hart maar vast in de gaten een paar minuten voor de show begint als je daar zit. Ik zeg verder niets.... :lol: :lol:
moon29
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door moon29 »

Hahahaha, leuk en spannend! :lol: :D
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer