Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wat is nu de beste show van Cirque du soleil in Las Vegas?
Re: Wat is nu de beste show van Cirque du soleil in Las Vega
twee jaar terug de Mystère-show gezien, is de enige show die we nog maar live gezien hebben van CdS, en ik vond hem prachtig, het feit dat het theater het kleinste is van CdS in Vegas, vond ik net leuk, het gaf een gezellig gevoel
25 juni naar zarkana in het aria hotel
Over iets meer dan een week zitten wij bij 'O'. 

- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
"O" is prachtig! Vorig jaar gezien en inderdaad de meest indrukwekkende show van CdS.
Om al een beetje in de stemming te komen:
" onclick="window.open(this.href);return false;
Om al een beetje in de stemming te komen:
" onclick="window.open(this.href);return false;

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Over 2 dagen zit ik bij 'KA'!
Gaaf!!!!!
Ik heb die show op de tv gezien. Zo super. Ben benieuwd hoe jij het gaat vinden.
Ik heb die show op de tv gezien. Zo super. Ben benieuwd hoe jij het gaat vinden.
Psvwally, hoe was Ka????
Wij hebben super genoten van 'O'. Wat gaaf om de show eens met water te zien.
Wij hebben super genoten van 'O'. Wat gaaf om de show eens met water te zien.
- onderlegger
- Amerikafan
- Partner van: Brenda
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Ik probeerde Ka te boeken vandaag maar mijn Credit kaart werd niet aanvaard. Er is nu een zomer promotie van 45%.
Wow! Dat scheelt! Hopelijk lukt het je. Wij hadden met het boeken via internet ook problemen met de creditcard betaling. Uiteindelijk naar het hotel gebeld en alsnog alles geregeld.
- onderlegger
- Amerikafan
En de overnachtingen in de MGM lukten nochtans probleemloos. Een ticket in de D sectie kost na de promotie 71 dollar inclusief taxen. Slechts 55 euro dus, dat vind ik wel een zeer goeie deal.Ursula schreef:Wow! Dat scheelt! Hopelijk lukt het je. Wij hadden met het boeken via internet ook problemen met de creditcard betaling. Uiteindelijk naar het hotel gebeld en alsnog alles geregeld.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
KA was super. Zat vooraan op de 2e ring zeg maar en schrok me kapot toen er ineens 1 vlak boven mijn hoofd hing!
Onderlegger, wat een geweldige deal!!!
Psvwally, super dat je letterlijk zo dichtbij bent geweest.
Voor mensen die nog willen boeken kijk vooral naar deze link ivm flinke kortingen: http://www.cirquedusoleil.com/en/promo/ ... ign=052813^cdv^_soc-2013&utm_content=facebook-post&utm_term=fb-cds&cid=psc_som_fbo_fbp_tks_cdv_052813_soc-2013_fb-cds
Ik vind het jammer dat we net zijn geweest. had een hoop gescheeld.
Ik had de dvd 'Cirque du Soleil Worlds away' gekocht en vanavond gekeken. Wat gaaf om delen van de show nogmaals te zien.
Psvwally, super dat je letterlijk zo dichtbij bent geweest.

Voor mensen die nog willen boeken kijk vooral naar deze link ivm flinke kortingen: http://www.cirquedusoleil.com/en/promo/ ... ign=052813^cdv^_soc-2013&utm_content=facebook-post&utm_term=fb-cds&cid=psc_som_fbo_fbp_tks_cdv_052813_soc-2013_fb-cds
Ik vind het jammer dat we net zijn geweest. had een hoop gescheeld.

Ik had de dvd 'Cirque du Soleil Worlds away' gekocht en vanavond gekeken. Wat gaaf om delen van de show nogmaals te zien.

Even een update van mijn vraag in dit topic! Via een actie van MGM kreeg ik uiteindelijk gratis kaartjes voor Believe van Cirque du Soleil, maar eigenlijk zou je het alleen Believe moeten noemen. Met Cirque had het niks te maken
, of misschien niet meer, want de trailers die ik op Youtube had gevonden kwamen in het geheel niet overeen met wat ik gezien heb.
Eerlijk gezegd zou ik deze show niet aanraden. Het was wel grappig, maar ik was blij gratis kaartjes te hebben (en dat is toch niet het gevoel dat je aan zo'n show over zou moeten houden). De filmpjes tussendoor waren een minpuntje, net zoals sommige een beetje kinderachtige grappen en het feit dat 'vrijwilligers' uit het publiek duidelijk bij de produktie hoorden, en ik had graag meer goocheltrucs gezien. Ik denk dat Cirque du Soleil en Chris Angel (waar ik nog nooit van gehoord had) misschien gewoon te weinig overeenkomsten hebben om ze samen in één show te stoppen, en dat beide dingen daarom niet goed uit de verf komen.
Desondanks zou ik een volgende keer weer naar een show willen, maar dan een andere!

Eerlijk gezegd zou ik deze show niet aanraden. Het was wel grappig, maar ik was blij gratis kaartjes te hebben (en dat is toch niet het gevoel dat je aan zo'n show over zou moeten houden). De filmpjes tussendoor waren een minpuntje, net zoals sommige een beetje kinderachtige grappen en het feit dat 'vrijwilligers' uit het publiek duidelijk bij de produktie hoorden, en ik had graag meer goocheltrucs gezien. Ik denk dat Cirque du Soleil en Chris Angel (waar ik nog nooit van gehoord had) misschien gewoon te weinig overeenkomsten hebben om ze samen in één show te stoppen, en dat beide dingen daarom niet goed uit de verf komen.
Desondanks zou ik een volgende keer weer naar een show willen, maar dan een andere!

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wij zijn gisteren bij Zankara in het Aria geweest. Aanvankelijk wilden we naar 'O' maar was uitverkocht (we waren ook erg laat). Na een foutje mnt datum op onze tickets werden onze categorie C tickets geupgrade naar A, vooraan dus! Ik heb absoluut geen vergelijkingsmateriaal, maar vond het super! Dus voor iedereen die naar Zankara gaat, goede keuze!
Florida 1995
Westen VS 2013
Florida 2014
West-Canada 2017
Midwesten VS 2019
Westen VS 2013
Florida 2014
West-Canada 2017
Midwesten VS 2019
- onderlegger
- Amerikafan
Ik heb uiteindelijk de tickets telefonisch geboekt. De online transactie ging waarschijnlijk niet omdat het om een internationale credit card ging.
Voor zij die interesse hebben: De promotie noemt Summer of Cirque en geeft je 45% korting. Heb deze ontvangen via de mail van smartervegas, de promotie staat niet op de website vermeld. Tickets in het D vak kosten onze omgerekend 55 euro per persoon inclusief taksen.
Voor zij die interesse hebben: De promotie noemt Summer of Cirque en geeft je 45% korting. Heb deze ontvangen via de mail van smartervegas, de promotie staat niet op de website vermeld. Tickets in het D vak kosten onze omgerekend 55 euro per persoon inclusief taksen.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Afgelopen week naar "O" en naar Zumanity geweest.
Kaartjes gratis via MyVegas op de voorste rij!
Ik vond vooral "O" erg indrukwekkend maar ook Zumanity was zeker de moeite.
Kaartjes gratis via MyVegas op de voorste rij!
Ik vond vooral "O" erg indrukwekkend maar ook Zumanity was zeker de moeite.
- Thierry73
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Wow meen je dat echt?Amikix schreef:Even een update van mijn vraag in dit topic! Via een actie van MGM kreeg ik uiteindelijk gratis kaartjes voor Believe van Cirque du Soleil, maar eigenlijk zou je het alleen Believe moeten noemen. Met Cirque had het niks te maken, of misschien niet meer, want de trailers die ik op Youtube had gevonden kwamen in het geheel niet overeen met wat ik gezien heb.
Ik ben ook bij Believe geweest en het is inderdaad een magie show.
Cris Angel is een van de grootste illusionisten in Amerika en waarschijnlijk beter en groter dan Copperfield op dit moment.
Ik zat zelf op de derde rij en een van de trucs gebeurde echt vlak naast mijn neus en nog snapte ik er helemaal niets van.
Dat het publiek bij de productie hoorde zou kunnen, maar dan heeft hij het knap gedaan, aangezien het uitkiezen van mensen ging via het gooien van een object het publiek in.
Om dan steeds bij dezelfde uit te komen, dan zou je wel een heel groot risico nemen dat een lang persoon ertussen springt.
Mijn broertje en ik hebben juist extreem genoten van de show, al baal ik er nog van dat er dingen recht voor mijn neus gebeurde en het nog niet te zien was hoe en wat.
Je moet inderdaad niet een CDS show verwachten. Volgens mij komen twee van zijn assistenten bij CDS vandaan, maar het is een illusionisten show en geen dans.
Smaken verschillen misschien? Toch heeft deze show best slechte reviews. En ik zou zeggen laat het aan een goochelaar over om te zorgen dat hij de juiste 'vrijwilligers' te pakken krijgt. Als je stukjes papier uitdeelt waarvan één er een logo zou moeten hebben is het bijvoorbeeld niet zo moeilijk om alleen lege velletjes te gebruiken terwijl er één persoon is die het bedrukte velletje al van tevoren bij zich heeft. Ik had (vanaf een stuk verder het publiek in dan rij 3) in ieder geval sterk het idee dat iedereen op het podium gewoon onderdeel van de show was. Eén van de mensen die opsprong omdat hij iets 'gevangen' had zat bijvoorbeeld niet in de richting waar het ding over het publiek heengegooid werd. Dat is verder niet erg, alleen moet je dan eigenlijk zorgen dat het de rest van de mensen niet opvalt
.
En ik vind dat als je iets onder de naam van Cirque du Soleil op de markt brengt je dan ook moet zorgen dat het daar enigszins mee te maken heeft. En niet alleen maar als publiekstrekker, want een beetje oneerlijke marketing is het wel op deze manier.

En ik vind dat als je iets onder de naam van Cirque du Soleil op de markt brengt je dan ook moet zorgen dat het daar enigszins mee te maken heeft. En niet alleen maar als publiekstrekker, want een beetje oneerlijke marketing is het wel op deze manier.
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Berichten over het dodelijk ongeluk tijdens KA afgesplitst naar volgend topic : http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 21&t=48959
Groetjes,
Carine
Carine
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
Heb gisteren kaartjes besteld voor de show "o", telefonisch omdat het via online niet lukte. Ik kon helaas niet de internetkorting van 20% gebruiken maar de vrouw van de concierge had een betere aanbieding en betere plaatsen! Was 20 euro goedkoper en bijna in het midden in sectie 102 rij F!
Hebben er echt zin in! Heb alleen een vraag. Ik heb geen bevestigingsmail gehad, alleen een reserveringsnummer. Er is tot op heden ook nog niets ingehouden op de mijn creditcard. Ook weet ik niet helemaal waar ik de kaartjes moet ophalen. (ik dacht ddat ze zei in het Mirage?) Iemand hier ervaring mee?
Dank je!
Hebben er echt zin in! Heb alleen een vraag. Ik heb geen bevestigingsmail gehad, alleen een reserveringsnummer. Er is tot op heden ook nog niets ingehouden op de mijn creditcard. Ook weet ik niet helemaal waar ik de kaartjes moet ophalen. (ik dacht ddat ze zei in het Mirage?) Iemand hier ervaring mee?
Dank je!
2013: Zuidwesten
2015: Florida
2018: Florida
2019: Florida
2019: New York
2022: Florida
2024: Zuid-Westen & Disney Cruise
2025: Florida
https://travelkiwikids.nl/
2015: Florida
2018: Florida