Ik ben hier eindelijk begonnen van het sorteren van onze vakantiefoto's in aug (beter laat dan nooit é ) en ik kwam hier dit beestje nog es tegen dat ik op een avond toevallig kon fotograferen en kwilde misschien van jullie vernemen of iemand ons zou kunnen vertellen wat da just is?
was aan ons hotel in schreveport
hier komt ie, hopelijk
Laatst gewijzigd door coukie op 08 okt 2006, 10:37, 3 keer totaal gewijzigd.
ja miljaar ik doe blijkbaar iets verkeerd maar kweet nie watte grrrrrrrrrrrrrr
foto staat online bij telenet en had nooit problemen maar mijn dochter haar website staat daar ook op maar kzie niet in dat dit het probleem zou zijn
coukie schreef:ja miljaar ik doe blijkbaar iets verkeerd maar kweet nie watte grrrrrrrrrrrrrr
foto staat online bij telenet en had nooit problemen maar mijn dochter haar website staat daar ook op maar kzie niet in dat dit het probleem zou zijn
Ik krijg steeds de melding een wachtwoord in te voeren als ik het plaatje wil bekijken Meer mensen hier last van?
November 2004 Eaglelgae ontmoet via dit forum, 03-07-2009 getrouwd!!!
Ook onze 2e Amerika-reis was supergaaf!!!
25-6/16-7 2011 rondje Denver - LV - Denver!!!
Ik zie nu een foto en denk er een cicade ın te herkennen. Ben niet helemaal zeker, dus hou een slag om mijn arm. Succes met je zoektocht. Anders even cicade googlen...
Ik denk ook een cicade.
Hij lijkt erg veel op de Cicadetta montana welke de volgende kenmerken heeft; een wat kleinere zangcicade met doorzichtige, glaschtige vleugels. Oranjeachtige dwarsbanden op het achterlijf. Het zangerige gezang bestaat uit een scherpe, hoge sjirptoon die langzaam aanzwelt en na 2-3 sec. plotseling ophoudt.
bedankt voor de tips mensen
ben ondertussen al es gaan googelen en denk da we dus juist zitten hihi
een cicade en da waren dus die gasten die daar s'avonds zo een kabaal aan het maken waren amai mn oren
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.