Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Navigatiesysteem in het Engels?

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
Magnolia87
Amerikakenner

Navigatiesysteem in het Engels?

Bericht door Magnolia87 »

Ik wist het wel, maar ben het vergeten. Ik zei tegen Nancy (Amerikaanse vrouw) 'Tomtom', maar zij weet niet wat dat is. Dus, wat is de échte benaming voor een navigatiesysteem in het Engels ook alweer?
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

GPS :)
Bennogr
Amerika-expert

Bericht door Bennogr »

Over navigatiesystemen gesproken: mijn zoon heeft zo'n ding in z'n auto, gekocht met geld van mijn moeder als cadeautje bij zijn afstuderen. Hoewel hij nauwelijks Nederlands spreekt, heeft hij dat ding op Nederlands gezet, zodat 'oma' hem door de hele VS leidt.

En: ik volg een college middeleeuwse geschiedenis bij een universiteit hier in St. Paul ($25, als je je via het 'senior citizens education center' inschrijft -- geldt overigens al vanaf 55 jaar). De prof had het laatst over een bepaalde richting volgen (geestelijk gezien dan) net als met een GPS systeem. Kinderen kennen waarschijnlijk tegenwoordig het instrument 'kompas' niet meer!
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Onze in Amerika gekochte (Maggelan) wegwijsmiep spreekt ook Nederlands :lol:
Beetje bekakt, maar dat mag als je Miep bent :wink:
Het ergste vind ik, dat als ik op de plaats van bestemming ben, ze steeds vol blijft houden dat ik "aangekomen" ben. Daar ben ik lekker mee, als er elke keer een kilo bij komt :D

Groetjes Petra
Nirak
Amerika-ontdekker

Bericht door Nirak »

Petra...d'r uit met dat mens!!...dat kan echt niet hoor...da's ronduit verbaal geweld....en dan ook nog in je eigen auto..... :D

Eva van TomTom zegt tenminste netjes dat je je bestemming hebt bereikt, dat doet een dolende ziel altijd goed.....
There's two ways to take what this life's gonna throw at you: You can choose to win or lose, it's all about attitude.
JayDee
Amerika-ontdekker

Bericht door JayDee »

Ze worden ook weleens Never Lost Machines genoemd trouwens.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer