Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Huwelijksaanzoek: wat zijn de mooie plekken?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Neede-Radicals
Amerika-ontdekker

Re: Huwelijksaanzoek: wat zijn de mooie plekken?

Bericht door Neede-Radicals »

Jaydee. schreef:Ik ben bij het vrijheidsbeeld door de knietjes gegaan.. gelijk de 1e dag, scheelde nogal een last met de ring haha. Erg leuk was dat iedereen, maar dan ook echt iedereen begon te klappen.

Volgende week vrijdag is het al zo ver.. :shock:
Dat hadden wij toen we op onze trouwdag foto's gingen maken in Brugge. Al die Japanners ons feliciteren en maar klappen :clap: :clap: :clap:
Inge
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Inge »

Ik ben gevraagd bij zonsondergang op de rand van de Grand Canyon (north rim). Was heel romantisch :clap: . Waarschijnlijk wel iets gemakkelijker om een semi-rustig plekje te vinden dan op de south rim, maar een stukje met de shuttle kan dan al wonderen doen, lijkt me. Maar dan zou een overnachting in of dichtbij het park wel aan te raden zijn.
Daarna nog heerlijk gegeten in het restaurant van de lodge.

In Yosemite bij Vernal falls lijkt me ook prachtig.
CyberThijs
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door CyberThijs »

Neede-Radicals schreef:
CyberThijs schreef:Een ander mooi moment waar ik het bijna op had gevraagd was na een prachtig diner in het Wawona hotel in Yosemite NP
Ff een tussendoorvraagje.. Is dat een aanrader,het diner in Wawona hotel? Wij slapen daar namelijk ook 2 nachten en zit te twijfelen om daar te dineren.
Er zijn niet echt veel alternatieven in de buurt, dus als je niet laat op de avond nog ver wil rijden ben je eigenlijk sowieso op het restaurant aangewezen. Maar ik vond het z'n geld wel waard: eten was prima, en het kader is magnifiek! (wij zijn dan ook wel verzot op de authentieke sfeer die Wawona nog altijd uitstraalt..)
G&M
Amerikafan

Bericht door G&M »

Om uit eigen ervaring te spreken, ik heb mijn huidige vrouw 4 jaar geleden bovenop de Golden Gate Bridge in San Fransisco ten huwelijk gevraagd. We zijn die dag in de ochtend naar Alcatraz geweest en bij terugkomst op Fishermans Warf fietsen gehuurd. We zijn toen vanaf Fishermans Warf naar de Golden gate gefietst.

Eenmaal aangekomen bovenop de Golden gate Bridge heb ik haar ten huwelijk gevraagd! En alsof het zo moest zijn vlak voordat we de brug aankwamen brak de lucht helemaal open en hadden we het mooiste weer!!! Het was in één woord geweldig! We zijn toen de brug over gefietst naar Sausolito en hebben daar heerlijk op een terras aan het haventje zitten genieten.

Inmiddels zijn we 2 jaar getrouwd en iedere keer als de Golden Gate Bridge op tv is zeggen we; "kijk daar is "onze" brug!!! :D Zo kom je er regelmatig weer even terug, in gedachte. :wink:
Als je eenmaal de smaak van reizen te pakken hebt ben je altijd onderweg! Al is het alleen maar in gedachten!!
HennyCox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door HennyCox »

Ik was vorige week getuige van een huwelijksaanzoek op de rand van de Horseshoe bend bij Page bij zonsondergang van een Italiaans stel, erg romantisch en je kunt er makkelijk een rustig plekje zoeken.
Hondo
Amerikafan

Bericht door Hondo »

Death Valley, kan ze het angstzweet niet zien.
rgjb
Amerika-newbie

Bericht door rgjb »

Allen,

Ontzettend bedankt voor de reacties tot nu toe, super!!
Nog wat aanvullende informatie: we gaan in de periode van 22-7 t/m 14/8 en de wens is er toch wel om het te laten plaatsvinden zonder al te veel pottenkijkers:)

Gegroet!
Robert
jvandijk65
Amerikafan

Bericht door jvandijk65 »

Geen huwelijksaanzoek, maar we hebben met ons gezin 's avonds in het donker met bijna volle maan op de zandduinen bij Stove Pipe Wells in Death Valley gezeten. Absolute rust! We vonden het een heel bijzondere plek.
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door RNA »

tvp :oops:
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

RNA schreef:tvp :oops:
Textured Vegetable Protein?
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door RNA »

Zoiets ja :thumbup:
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer