Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
columbus day
- jesse
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 12
columbus day
Nog 5 nachtjes slapen, en dan begint voor de 4e keer ons Amerika-avontuur!! We zijn echt al maanden aan het voorbereiden, en de laatste weken en nu dagen aan het aftellen!
Wat ik me afvroeg, ik lees overal dat maandag 9 oktober Columbus Day is. Gebeurt er dan nog iets speciaals in de USA? Is het een vrije dag, zijn er winkels open/gesloten, festiviteiten? of is het meer "op papier" een dag en merk je er in de praktijk niks van?
Ergens las ik dat er die dag flinke "sales" in de malls zouden zijn.
Ik ben benieuwd of iemand hier een antwoord op heeft,
groetjes,
Ingrid
Wat ik me afvroeg, ik lees overal dat maandag 9 oktober Columbus Day is. Gebeurt er dan nog iets speciaals in de USA? Is het een vrije dag, zijn er winkels open/gesloten, festiviteiten? of is het meer "op papier" een dag en merk je er in de praktijk niks van?
Ergens las ik dat er die dag flinke "sales" in de malls zouden zijn.
Ik ben benieuwd of iemand hier een antwoord op heeft,
groetjes,
Ingrid
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Inderdaad, een grote "sales" dag en de banken, scholen en overheidsinstellingen zullen gesloten zijn. Verder merk je er niets van.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- houstonwehaveaproblem
- Amerika-expert
Het is dit weekend voor sommigen lang weekend en dus zeker aanleiding voor mensen om er ook maandag op uit te trekken. Als je het risico niet wilt lopen zou ik een dag later gaan. Overigens heeft niet iedereen vrij hoor. Mijn kinderen wel, maar ik moet gewoon naar school en mijn vriend moet ook gewoon werken.Des schreef:Wij gaan a.s. zondag naar amerika en we hebben maandag in Seaworld gepland, kunnen we echt megadrukte verwachten?
Het park is van 10-6 open en als het zo ontzettend druk is kun je misschien niet eens alles zien op 1 dag?
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";