Bij ons hadden ze een one-way fee aangerekend tussen San Diego en Las Vegas, ook al stond er duidelijk in de algemene voorwaarden dat er geen fee was. Wij hebben zo'n 2 uur met de manager moeten discussieren voor het bedrag terug gecrediteerd werd. Zijn excuusjes waren o.a. Ik spreek geen Duits (Alles stond in het Engels op de documenten!), het staat in de algemene voorwaarden van Dollar, maar niet op jullie voucher (Wat is dan de bedoeling van algemene voorwaarden?)
In elk geval, in die 2 uur aan de balie heb ik genoeg gezien van hun customer service. Elke klant die ik heb zien passeren met een probleem kreeg het deksel op de neus. Het "mooiste" geval was een klant die 1000$ kreeg aangerekend omdat hun gps was gestolen. Hier was het moraal van verhaal van Dollar: verstop je gps niet in de auto, want een dief kan je bespieden waar je hem verstopt.
Ach ja, ieder zijn ervaringen. Ik ben heel tevreden van National, maar ik veronderstel dat er ook mensen zijn met een gans andere mening.