Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Intermediate auto Alamo en bagage

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Maus1984
Amerika-newbie

Intermediate auto Alamo en bagage

Bericht door Maus1984 »

Hallo,
Over vier weken is het zover en gaan mijn vriend en ik voor het eerst naar Amerika :). We zitten nu te twijfelen over onze bagage. We landen op LAX en hebben bij Alamo een intermediate auto gereserveerd. Kunnen hier twee hardcase koffers in? Of is het handiger om bijvoorbeeld 1 hard en 1 zachte mee te nemen in verband met ruimte in de kofferbak? Het reisbureau kon het ons niet goed vertellen, ze kwamen niet verder dan: 'ik denk dat...'. Hier zijn vast ervaringsdeskundigen ;)
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Intermediate auto Alamo en bagage

Bericht door Pete.Z »

Als het een intermediate is, zou ik eerder twee zachte koffers meenemen, bagageruimte is niet groot in die klasse.
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Een intermediate is een auto uit de categorie Golf, maar wel met kofferbak, zoals alle huurauto's in de VS die geen SUV of minivan zijn.
Rudolf1974
Amerika-ontdekker

Bericht door Rudolf1974 »

Het formaat van je koffers vermeld je niet, maar vanuit Nederlands perspectief is een Intermediate geen kleine auto. En voor zover ik weet altijd een sedan, hatchbacks krijg je pas als je Compacts reserveert. Dus in mijn ogen gaat het passen, en anders kun je altijd voor 15 USD bij de Walmart een tas kopen!
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

Zijn er wel intermediate cars bij Alamo op LAX ?
Ik heb ze op het parkeergedeelte voor de garage en in de garage nog niet gezien.
Wie wel ?
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Maus1984
Amerika-newbie

Bericht door Maus1984 »

Formaat weet ik zo ook niet uit mijn hoofd, geen giga koffers, standaard maat. En goeie van de Walmart, nog helemaal niet aan gedacht!
Ik las dat Intermediate te vergelijken was met Toyota Corolla (we hebben wel 5 deurs). En als ze dat type niet hebben op LAX (wat wij dus wel gereserveerd hebben) dan neem ik aan dat we een ander vergelijkbaar model krijgen toch?
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

Maus1984 schreef: Ik las dat Intermediate te vergelijken was met Toyota Corolla (we hebben wel 5 deurs). En als ze dat type niet hebben op LAX (wat wij dus wel gereserveerd hebben) dan neem ik aan dat we een ander vergelijkbaar model krijgen toch?
Die tassen kom je onderweg wel tegen voor bijna geen geld.
Bij Wal Mart of bij het tanken bij de Loves Travel Stops.
Die auto komt ook wel goed.
Impala's bijv. staan er in grote hoeveelheden.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
girliecathy
Amerikakenner

Bericht door girliecathy »

En als het niet past dan leg je een koffer op de achterbank. Dat gebeurt bij ons meestal. Aan het begin van de vakantie lukt het allemaal nog wel om alles in de kofferbak te proppen maar er komt steeds meer bij en dan komt koffer/tas nummer 3 op de achterbank.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer