Afgelopen weekend wilde ik onze tickets voor Alcatraz boeken, helaas kwam ik er achter dat de tickets uitverkocht zijn tot 9 juli. Wij zijn er helaas maar tot 2 juli. Ik wist dat we er op tijd bij moesten zijn, maar had dit niet verwacht Zijn er nog andere mogelijkheden om Alcatraz te bezoeken?
Ik ben er zelf geen voorstander van maar: op het pleintje voor het officiële verkooppunt op de pier in SF staan veel van die wederverkopers met vaak nog tickets voor dezelfde dag, uiteraard prijziger..
Wij hadden niet gereserveerd, wij waren al heel vroeg aan de wandel en omdat wij in ons verblijf zeker naar Alcatraz wilde, zijn we 's morgens naar de boot gelopen en (bij het officiele) verkooppunt een kaartje gekocht, we konden gelijk op de eerste boot stappen. Moet er wel bij zeggen dat wij eind augustus daar zaten.
Hopelijk lukt het in San Fransisco.
Ik heb vorige maand al kaartjes gekocht voor half augustus.
Vanaf 3 maanden voor datum kan je zal al aanschaffen.
veel succes
Ja, ik baal er van dat we niet een maandje eerder geboekt hebben, achja, we gaan onze uiterste best doen om er toch te komen! Nog een paar dagen voor vertrek! We hebben er zin in!!
Wij hebben van de week nog kaartjes kunnen kopen voor 24. Augustus, alles was al vol, alleen hebben ze twee keer een bedrag eraf gehaald, en het moest maar een keer. Probeer dat maat terug te krijgen......
Op de een of andere manier trekt Alcatraz mij niet zo heel erg Daarom de vraag, is het echt zo de moeite? Ik heb meer zoiets dat we er heen "moeten" omdat iedereen het doet dan dat ik het zelf zo graag wil. Sowieso gaan we pas in September, waarschijnlijk kun je dan op de dag zelf nog beslissen of we willen? Heb niet zo'n zin om me op al teveel dingen vast te leggen namelijk.
makkelijk zat, niet gaan dan . als het je niet trekt dan kun je je leven heel goed leiden zonder ooit op alcatraz te zijn geweest. ik vond het een leuk boottochtje er naar toe, boeiend om tezien hoe zon gevangenis functioneerde, interssant om op een plek te zijn met zoveel verhalen , ook uit films en zo. toch grappig er dan zelf rond te lopen. dus ik beschouw het wel als een aanrader maar geen verplichting.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
Net kaartjes besteld voor 27 september en helaas was de nachttour al uitverkocht.......Dat had ik echt niet verwacht aangezien we precies 3 md van tevoren boeken
Nou ik kan wel tickets bestellen voor 27 september voor de avondtour.
Ik weet niet welke site je heb gebruikt maar op de site alcatraztrips.com kan je ze zo bestellen.
babarage schreef:makkelijk zat, niet gaan dan . als het je niet trekt dan kun je je leven heel goed leiden zonder ooit op alcatraz te zijn geweest. ik vond het een leuk boottochtje er naar toe, boeiend om tezien hoe zon gevangenis functioneerde, interssant om op een plek te zijn met zoveel verhalen , ook uit films en zo. toch grappig er dan zelf rond te lopen. dus ik beschouw het wel als een aanrader maar geen verplichting.
Ik wil vooral daar de keuze nog hebben en niet mezelf er nu al op vastleggen Als ik halverwege september daar alsnog heen zou willen, zijn er dan nog kaarten beschikbaar?
@majtie: Ik denk niet dat we hier kunnen zeggen of het je wel of niet zal lukken. Het is een gok, maar als het niet echt een must is, kun je die gok natuurlijk wel wagen. Van de NPS-site:
Alcatraz Island frequently sells out - several weeks in advance in summer and near holidays. Tickets for the evening tours can sell out several months in advance. It is strongly recommended that you purchase your tickets in advance.
@Monique2331: volgens de NPS-site is http://www.alcatrazcruises.com de enige officiële site. Heb je ervaring met alcatraztrips.com? Het is wel duurder zie ik.
Marianne
Laatst gewijzigd door Martin & Marianne op 27 jun 2014, 22:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Majtie@ Met mijn gezin ga ik niet naar Alcatraz.
We varen er met de veerboot wel bijna langs, vanuit MarinRVpark. Het trekt ons niet zo. We besteden onze tijd liever aan de stad zelf.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.