Momo schreef:Wij zaten in Bob's Bashfull motel, hilarisch! Appartementen met 2 slaapkamers, woonkamer, keuken, voor- en achtertuin. Hilarisch vanwege de eigenaar en de bloemengordijntjes, de keuken met een erg laag keukenblad, alles oud maar wel schoon. TV was echter splinternieuw en huge, daar gaat de prioriteit naartoe blijkbaar
Zoals gezegd, het is oud, maar schoon en wij waren toen de enige gasten (augustus 2008) wij vonden het een leuke afwisselng van de standaard hotels en motels. Ligt in een woonwijk waar wij ons iig veilig voelden. Ik zou er zo weer slapen.
Dit motel is nu Lake Powell Motel geworden, waar ik het al over had. Het heeft een flinke opknapbeurt ondergaan. Ik had het idee dat alleen de (overigens zalige) banken nog niet vervangen waren.
eddepet71 schreef:Zit je nu in Page of heb je dit geboekt en ga je later? Olotels is volgens vele reviews een NO NO. Dus ik ben benieuwd naar je ervaring....
Zit nu in Page, geen probleem gehad met de Olotels boeking (Double Run of the House). Voucher uitgeprint en ingeleverd.
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
Momo schreef:Wij zaten in Bob's Bashfull motel, hilarisch! Appartementen met 2 slaapkamers, woonkamer, keuken, voor- en achtertuin. Hilarisch vanwege de eigenaar en de bloemengordijntjes, de keuken met een erg laag keukenblad, alles oud maar wel schoon. TV was echter splinternieuw en huge, daar gaat de prioriteit naartoe blijkbaar
Zoals gezegd, het is oud, maar schoon en wij waren toen de enige gasten (augustus 2008) wij vonden het een leuke afwisselng van de standaard hotels en motels. Ligt in een woonwijk waar wij ons iig veilig voelden. Ik zou er zo weer slapen.
Dit motel is nu Lake Powell Motel geworden, waar ik het al over had. Het heeft een flinke opknapbeurt ondergaan. Ik had het idee dat alleen de (overigens zalige) banken nog niet vervangen waren.
Geen bloemetjesgordijnen meer?
2008: 3,5 week westkust Amerika. http://www.everyoneweb.com/Gowest/" onclick="window.open(this.href);return false;
2010: week New York
2012: 4 dagen New York en 2,5 week Noordwest Amerika
2013: week New York
sabrinacom schreef:Helaas! Hele hippe nieuwe, nou ja, voor Page dan..
Jammer...die maakten het voor mij helemaal af
2008: 3,5 week westkust Amerika. http://www.everyoneweb.com/Gowest/" onclick="window.open(this.href);return false;
2010: week New York
2012: 4 dagen New York en 2,5 week Noordwest Amerika
2013: week New York
mimi2013 schreef:We hebben nu gereserveerd voor het Rodeway Inn motel/hotel. Voor te veel geld maar was het enige wat niet boven de $400 uitkwam
Iemand die ervaring heeft met dit hotel???
Wij hebben hier vorig jaar één nacht overnacht. Het is een simpel hotel, maar wel schoon. AC werkt prima, klein zwembadje, ook schoon. Redelijke kamer, voor één nacht prima. Ontbijt niet veel bijzonders, keihard gekookte koude eieren, maar we gingen in ieder geval met een gevulde buik richting Horseshoe Bend. Hotelmedewerkers zijn aardig en behulpzaam.
Let wel op tijdsverschil Utah - Arizona, het is in Arizona een uur vroeger (handig om rekening mee te houden in je aankomsttijd). Wij hebben onze tijd gedood bij de Glen Canyon Dam, prima!
2010: Florida
2012: Zuidwesten
2013: Las Vegas
2014: Utah & Colorado
2015: Gepland: van New York naar Miami
Wij hebben overnacht in motel 6 in Page. Prima allemaal. Na een slechte nacht in een motel 6 in San Luis Obispo, hadden we niet meer veel vertrouwen in motel 6. Maar motel 6 in Page heeft ons weer vertrouwen gegeven Niet heel veel bijzonders, maar prima motel... Ik zou er zo weer heen gaan.
1998: West-Amerika
2000: Houston & Florida
2008: New York
2012: West & Oost-Amerika
2014: West-Canada
2016: Zuidwest/Noordwest, Oost-Amerika & Zuid-Afrika
2017: Deep South & Florida
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.